Vreau si eu sa cant Cap song dar nu imi iese, oricum am vazut pe iutub cu oile mele.
Stau si mananc acum alune si ma uit pe geam cum e soare (nu am mai spus ca geamul era deschis doarece nu era important).
-BAAA NU E SOARE, PLOUA! Spune Ghita J.
-DA TACI MA DEOARECE IMI INTRA RAZELE SOARELUI IN OCHI! Spun eu.
-ADICA PICATURILE DE PLOAIE?! Intreaba Ghita J.
-TACI MA CA PICATURILE DE PLOAIE SUNT CA O MINGE DE FOC! APA ASTA E SOARE! STIU MAI MULTE DESPRE CLIMA DECAT TINE, CA EU AM AVUT MEDIA 10 DE DESEN!
Lui Ghita J. i-a cazut aluna din gura.
-Da nu te mai machia cu mititeii aia sunt pentru cina!! Spun eu.
Incarcatorul de mamaliga s-a stricat :P
Asa, mi-am luat Usebeul de PC si mi-l-am bagat in pahar si in telefon ca sa se incarce... Paharul :D
Umerasul de calorifer culoarea pietrii dintilor s-a spalat azi deoarece prajitura din cuptor nu avea pe ea alune si muraturi.
Asa punga mea de la piata s-a umplut cu apa deoarece nu ploua si acum pot sa dau apa la animalele mele, iarba.
Uneori castronul din lana de oaie se sfarama deoarece Ghita J. nu l-a modelat mai bine! CE OAIE! NU POATE NICI MACAR SA MODELEZE UN CASTRON!
Ca tot veni vorba de lemn, am mancat azi niste paste care aveau gust de ploaie uscata.
Ghita Junior taci si pedaleaza branza ca nu mai avem conexiune de uaifai ici sa de net!!!
NE VEDEM MAI TARZIU #Ghitosilor ;) (cand voi termina de tuns mamaliga)