Nu am facut Beeeh de multi timpul trecut in zare.
Subiectul este ca lumea crede ca fac misto cand scriu aceste chestii da dar eu sunt un poet genial care in versuri se exprima cu idei care uneori nu au sens dar sunt idei, ok?!
AOLO DEVIN DESTEPT PE ZI CE TRECE! TREBUIE SA MA PROSTESC IAR!
Sa va spun eu una ici sa :3
Muratura infipta in dintii unui tigru bengalez nu simte durerea de pahar necesar pentru a bea apa din el cu lumina aprinsa in ploaie cu poetul care in noapte sta si priveste apusul ierbii aaaa scuze iarba e animal :3 prostul de mine! ahahhaha.
Acum ma simt mai bine ca am spus o chestie fara sens :D adica asta e talentul meu! SI VEDETI CA AVUT SENS!!! SA NU IMI MAI SPUNETI VOI CA NU ARE SENS! ETE ICI SA CREDETI CA STITI VOI MAI BINE DECAT MINE DAR HAHAHAHAHA TEAPA IN OAIE AOLO CUM TEAPA IN OAIE MA OAMENILOR CUM SA SPUNETI ASA CEVA?!!
MA SI SPERIATI UNEORI!!! CHIAR NU AVETI PIC DE RESPECT PENTRU PERETII CARE INCOJOARA IARBA.
Un prieten de al meu spune ca el e iepure in gaura de top.
Sa va spun ceva care acum chiar are sens... Ghita... NU VA MAI POSTA. Desi va iubeste mult, chiar daca intr-una ii spuneti ca e prost si va luati de el in ultimul hal, mereu ii spuneti ca nu are sens ce scrie, dar Ghita va iubeste... MULT!
Va iubesc mult Ghitosilor :( La revedere :((((