6. Tak jak było?

249 29 2
                                    


Przez całą drogę nie zamieniliśmy ani jednego słowa.. Harry zatrzymał się pod domem mojej Ciotki, a ja nawet nie zwróciłam na to uwagi, cały czas myślałam nad naszym pocałunkiem, dlaczego nie mógł potrwać chodź chwile dużej... 

- Wysiądziesz czy mam Cię wyrzucić? - powiedział śmiejąc się. 

- Wysiądę, myślałam tylko czy nadal mamy się zachowywać tak jak było? - popatrzyłam na niego  smutno.

- Wydaje mi się, że tak było by najlepiej i dla mnie i dla Ciebie.. 

- Dlaczego? Przecież nic nie zrobiliśmy... Dlaczego więc mam się trzymać z daleka Harry.. 

- Bo się zakochasz! - odparł ze złością. 

- Ha, nie.ma.mowy. - odpowiedziałam zła chodź wiedziałam, że Styles może mieć racje. 

- W takim razie ok, sprawdzimy to. Dziś. Ty i ja, o 20 czekaj na mnie w tym miejscu. - czy on właśnie proponuje mi "nie-randkę" 

- Mam się jakoś ubrać? - zapytałam zdezorientowana.. 

- Najlepiej przyjdź naga. Ubierz się normalnie. Chyba nie myślisz, że wziął bym Cię na randkę czy coś. 

- Do zobaczenia Harry. - powiedziałam wychodząc z auta. 

- Do zobaczenia Olivio. 

Stałam na chodniku i śmiałam się sama do siebie, bo Harry już dawno odjechał, ściągnęłam rolki, odwróciłam się i wbiegłam po schodach do domu, przywitałam się z Ciotką i pobiegłam na górę. To nie jest randka Liv, nie ciesz cię. Moja podświadomość karciła, moje zachowanie. Zdjęłam swoje ubranie i skierowałam się do łazienki, umyłam włosy i wzięłam dość długi prysznic. wysuszyłam włosy i związałam je w wysoki kucyk. Ubrałam na siebie swoją ulubioną białą koronkową bieliznę, biały top crop z czarnym napisem bad, czerwone spodenki z wysokim stanem oraz czarne wysokie conversy. Pomalowałam się dosyć mocno, ale w sumie mi to nie przeszkadza. Przyszła do mnie wiadomość od Harrego a ja zauważyłam że jest już po 20.

Harry: Długo jeszcze?

Ja: Już wychodzę.. Sorki :D


Być może dodam kolejny rozdział jeszcze dziś ale to zależy od was :) Mam do was pytanie więc proszę o pozostawienie odpowiedzi w kom. 

Czy chcecie żebym zrobiła na bloggerze wizję tego jak Liv jest ubrana, jak wygląda pokój Harrego i Liv wdłg. mojego ff itd.?

No i w razie gdybym nie dodała dziś lub w czasie świąt rozdziały to życzę wam dużo szczęścia, wszystkiego najlepszego oraz spełnienia marzeń :) 


Ridiculous LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz