9. Taki sex?

242 26 2
                                    

Czuje się dziwnie po tym co zaszło między mną szatynem w wodzie, między nami zastała cisza, nie jestem pewna czy Harry nadal chce jechać ze mną do znajomych, czy może odwiezie mnie do domu. Chłopak jedzie dość szybko, a ja czuje dziwy uścisk w żołądku i sama nie wiem czym jest on spowodowany.. Nie jestem pewna czy to z powodu tego, że zapadała między nami niezręczna cisza, czy może z powodu tego, że sama nie wiem jak mam się w tym momencie zachować.. Poczułam jak łza spływa mi po jednym z policzków, dlaczego? Przecieram ją szybko i dziękuję losu, że była ona pojedyncza i nie była w zasięgu wzroku Stylesa. Liv musisz się uspokoić pamiętaj obiecałaś mu że się nie zakochasz.. nie mogę obiecać czegoś, czego nie jestem w stanie dotrzymać. Czuje się źle ze świadomością, że może nadejść czas jak nieświadomie i boleśnie pokocham Harrego.  Czuje się w jego towarzystwie dobrze zaskoczył mnie całą tą pogadanką na temat przyszłości był szczery.. Zdziwiło mnie to nawet jak bardzo potrafił być szczery, nie wiedziałam, że interesuje się muzyką albo nawet literaturą... Muszę przerwać tą ciszę bo zaraz zwariuję. 

- Mówiłeś, że interesujesz się literaturą mogę wiedzieć dlaczego lub która powieść przyciągnęła Twoją uwagę? -  zapytałam na co Harry szeroko się uśmiechnął budząc przy tym wszystkie motylki w moim brzuchu. 

- Zdecydowanie Makbet, gościu miał parcie na szkło, zatracił się tak w tym co było mu przepowiedziane, że zapomniał o prawdziwych wartościach.. - powiedział podekscytowany - a Ty? 

- Jak by tak na to popatrzyć to lubię czytać, jednak bardziej powieści romantyczne pełne miłości tej szczęśliwej jak i nie, dramaty no wiesz takie babskie wyciskacze łez, najbardziej zakochałam się w Romeo i Julii piękna historia, lubię klasykę lecz te nowoczesne fantasty jak Harry Potter ogólnie lubie J.K Rowling. 

- Tak Szekspir ma bardzo dobre lektury dobrze się je czyta, skoro lubisz J.K Rowling to pewnie czytałaś sex Gray story - poruszył znacząco brwiami.

- Czytałam, nie jestem zwolenniczką poglądów Christiana - obydwoje wybuchliśmy śmiechem. 

- Dziwnie tak.. - powiedział cicho. 

- Taki sex? - zapytałam zdziwiona. 

- Nie zboczeńcu -zaśmiał się głośno- rozmawiać z kimś, tak na ludzie z dziewczyną, nie starając się by zaraz wskoczyła mi do łóżka, poza tym nigdy z nikim nie rozmawiałem o literaturze.. 

- Rozumie.. 

- Jesteśmy już na miejscu, na pewno chcesz tam wejść? 

- Mogę wejść - postałam mu ciepły uśmiech.


Długo nic nie było po ponad tydzień no ale miałam problemy z internetem no i wyjechałam na sylwestra z chłopakiem do innego miasta :D życzę wam szczęśliwego nowego roku!! I no mam nadzieje że rozdział wam się spodoba, jest trochę inny. 


Ridiculous LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz