Ξεκίνησε με μια κακογραφία στο θρανίο μου: " Μου αρέσει ο Καθηγητής Παύλου..."
"Δεν... δεν θα το προσέξει... σωστά...???" Το όνομα μου είναι Νάνα Παπαπέτρου και είμαι στην τρίτη τάξη του Λυκείου Αγίου Αντωνίου κι είμαι στην τάξη Γ'4... Και μου αρέσει ο Καθηγητής των Αγγλικών μου, Κύριος Παύλου"
"Μάλλον πρέπει να το σβήσω..."
"Αν δεν..."
-"εε...???"
"Αν δεν του το πεις, τίποτα δεν θα ξεκινήσει μεταξύ σας..."
-"Tίιιιιιιι...???"
-"Έχεις καμία ερώτηση Παπαπέτρου...???" με ρώτησε ο Κύριος Παύλου...(αχχ τί γλυκός)
- "Ό-... Όχι Κύριε... συ-... συγνώμη..." τι ντροπή
-"Τότε κάτσε ήσυχα σε παρακαλώ"... είπε με ένα ήσυχο και άκακο βλέμμα
-"Εντάξει..." Τι ήταν αυτό μόλις τώρα...??? Έχουν εμφανιστεί χαρακτήρες στο θρανίο μου..??? Πώς γίνεται αυτό...??? Είναι πνευματικό φαινόμενο ή τα μάτια μου χρειάζονται οφθαλμίατρο... μάλλον ένα Ψυχολόγο καλύτερα...
"Ποιος είσαι...???"
--------------------------------------------------------------
-"ΕΕΕΕΕ...???"
- "Έχεις κανένα πρόβλημα, Παπασταύρου...???" μου είπε η κυρία Αντρέου.
-"Όχι Κυρία... απλώς αυτή η υπέροχη προφορά σας με ξάφνιασε... Αναμενόμενο για κάποια που ήταν στο εξωτερικό για τόσα χρόνια" είπα
-"Ωωωωω... ηλίθιε" μου απάντησε η κυρία Ανδρέου
"μια απάντηση εμφανίστηκε στο θρανίο...??? Ένα μεταφυσικό φαινόμενο...??? είπα από μέσα μου με ένα ξαφνικό βλέμμα... "Ενδιαφέρον..."
"Είμαι από την τέταρτη τάξη της τρίτης τάξης του Λυκείου Αγίου Αντωνίου... Το όνομα μου είναι Σταύρος Παπασταύρου"
"Αποκλείεται... Και εγώ είμαι στην τέταρτη ταξη της τρίτης τάξης, Νάνα Παπαπέτρου, αλλά δεν υπάρχει κανείς με το όνομα Σταύρος Παπασταύρου εδώ..." έγραψα με ένα απορημένο ύφος...
"Τι...??? Αυτό είναι παράξενο... Τότε... Τι λες για τον λεκέ με σχήμα καρδίας δίπλα από τον πίνακα δεξιά...??? Είναι δίπλα από την ημερομηνία: 2009... Δεν έχω ξανακούσει το όνομα Παπαπέτρου ξανά..." μου απάντησε...
"Καρδία...???" Δεν το πίστευα καθόλου όμως... "υ-... υπάρχει μια...!!! υπάρχει ένας λεκές καρδίας πάνω στον τοίχο αλλά δεν είναι του έτους 2015 τώρα...???"
"2015...??? Νάνα σταμάτα να παίζεις μαζί μου... δεν είναι αστείο...!!!" Μου είχε πει...
" Είναι αλήθεια...!!!" Του έγραψα χωρίς δισταγμό...
"Είμαι πολύ σίγουρος πως είναι η χρονιά του 2009... Αυτό σημαίνει..."
"Αυτό σημαίνει πως... είμαστε στην ίδια τάξη στο ίδιο θρανίο αλλά ΑΠΟ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ..." τι στο... αποκλείεται...
................................................................................................................................................
Ελπίζω να σας άρεσε...!!! Ψηφίστε παρακαλώ αν σας αρέσει... xxx
YOU ARE READING
Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις
RomanceΗ Νάνα μια 17χρονη μαθήτρια της τρίτης Λυκείου, καθώς έγραψε στο θρανίο της, κατά τη διάρκεια του μαθήματος " μου αρέσει ο Καθηγητής Παύλου", ξαφνικά παίρνει μία απάντηση...??? και απο ένα αγόρι που χρησιμοποιούσε το ίδιο θρανίο 6 χρόνια πριν...