Κεφάλαιο 12: Εξηγήσεις...

329 22 1
                                    

-"Αα... είναι ο Σταύρος με τον πατέρα του... τραβήχτηκε στην Αμερική η φωτογραφία...???"

-"Ναι, Αυτός είναι ο βιολογικός μου πατέρας... Μετά απο εκείνη την μέρα που μου είπες για το περιοδικό και την φωτογραφία, του έστειλα ένα γράμμα λέγοντας πως ήθελα να τον δώ... απο τότε πηγαίνω και τον επισκέφτομαι κάθε χρόνο..." μου είπε με ένα νοσταλγικό ύφος...

Αυτό είναι υπέροχο Σταύρο... είμαι πολύ χαρούμενη για εσένα... εύχομαι να πάνε όλα καλά και να συνεχίσετε να έχετε καλές σχέσεις μεταξύ σας και ας είσαστε τόσα μίλια μακριά...

-"Δεν το ήξερα πως ήμουν αυτός ο 'Καθηγητής Παύλου' όμως... Όταν το επώνυμο μου έγινε Παύλου αποφασίστηκε πως θα δίδασκα στο Λύκειο Αγίου Αντωνίου... Δεν το περίμενα ποτέ πως, στον δεύτερο μήνα που δίδασκα σε αυτό το σχολείο, Θα είχες μεταφερθεί στο σχολείο μου... Δεν άλλαξες καθόλου απο τότε..." μου είπε με ένα αθώο χαμόγελο που δεν μπορούσα ούτε να αντιδράσω με αυτό...

Δη-Δηλαδή ήξερε απο την ΑΡΧΉ οτι μου άρεσε...???

-"Απο τότε, ξεκίνησες να ανταλάσσεις μηνύματα μέσω του θρανίου... Βλέποντας σε να παιρνάς ευχάριστα συζητώντας με εμένα 6 χρόνια πριν, μου έδινε ένα ιδιαίτερο και περίεργο συναίσθημα... Αν και έλεγα συνέχεια απο μέσα μου αν ήταν όντως ο δεκαοκτάχρονος εαυτός μου που μιλούσες μαζί του ή σκεφτόμουνα το πόσο χαρούμενη έδειχνες όταν μιλούσες με εμένα κατα τη διάρκεια του μαθήματος..."

-" Τι κακός και γιατί δεν μου είχες πεί τίποτα... γιατί το κράτησες κρυφό...??"του είπα με ένα παραπονεμένο και ναζιάρικο ύφος...

-" Αν σου το έλεγα, Ίσως θα άλλαζε τη ροή των στιγμών στο Μέλλον..." μου είπε...

Αν και δεν τον πολυ πίστεψα ίσως είχε δίκαιο για το μέλλον...

Συνεχίζεται...

......................................................................................................................

Γεια σας... αυτό είναι το πρότελευταίο κεφάλαιο πρίν το τέλος και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω και πάλιπου διαβάζετε την Ιστορία μου...

Αν σας αρέσει ψηφίστε σας παρακαλώ... με βοηθάτε έτσι...

Τα λέμε στο τελευταίο κεφάλαιο φιλάκια...!!! Xxx

Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένειςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang