Καθηγητά Παύλου...??? Γιατί με κοιτάζατε εκείνη την στιγμή στην τάξη...??? Σε έξι μήνες θα πρέπει να σας πώ αντίο και δεν το θέλω με τίποτα αυτό... τι πρέπει να κάνω για να με κοιτάξετε...??? Δεν έχω ακόμη προφτάσει να σας πώ τα συναισθήματα μου... δεν έχω πεί τίποτα...
2 Εβδομάδες μετά:
-"Ααα οι χριστουγεννιάτικες διακοπές φαίνονταν τόσο μακρινές... Υπάρχει ένα μήνυμα... εεε...???" Τι είναι αυτό... έχει γράψει ένα πολύ μεγάλο μήνυμα... δεν το πιστεύω...
"Προς Νάνα,
Η μητέρα μου αρρώστησε και έπρεπε να πάμε στο χωριό των γονιών της στην Καλαμάτα... Το ξέρω πως είναι ξαφνικό αλλά αυτό θα είναι το τελευταίο μήνυμα... Είμαι τόσο χαρούμενος που είχα την ευκαιρία να σου μιλήσω έστω και γι αυτό το λίγο διάστημα... Δεν θα ξεχάσω την υπόσχεση που σου έδωσα... Εγώ θα έρθω σίγουρα στην αποφοιτησή σου. Κάτω απο το Κυπαρίσσι... Εντάξει...??? Επίσης Σ ευχαριστώ πολύ που μου έμαθες κάποια πράγματα για τον πατέρα μου που δεν ήξερα... Σου είμαι απόλυτα ευγνώμων... Όταν η υγεία της μητέρας μου σταθεροποιηθεί θα προσπαθήσω να σου γράψω ένα γράμμα...Υστερόγραφο: Έχεις πεί του Καθηγητή σου οτι σου αρέσει, Νάνα...??? Τίποτα δεν θα αρχίσει μεταξύ σας αν δεν του το πείς...
23/12/2009
"Εγώ...??? Να κάνω ερωτική εξομολόγηση του Κύριου Παύλου...???" Δε-δεν μπορώ έτσι απλά να το κάνω...
-"Κύριε Παύλου...???"
...αλλά αν δεν το κάνω, τίποτα δεν θα ξεκινήσει... μεταξύ μας.
Έψαξα παντού σε όλο το σχολείο για να βρώ τον καθηγητή αλλά δεν τον βρήκα πουθενά... Ίσως έχει φύγει... αα να τος...
-"Κύριε Παύλου...??? Περιμένετε σας παρακαλώ..."
-"τι είναι Παπαπέτρου...??? Τι θέλεις απο μένα... κανένα πρόβλημα..??"
-"Κύ-κύριε Παύλου, σα-σας αγαπώ..."
-"Αγαπώ όλους τους μαθητές μου..." μου είπε και μετά έφυγε...
"Αγαπώ όλους τους μαθητές μου... χαα" Τώρα δεν έχω ελπίδες για τίποτα... τελείωσαν όλα...
"Έφαγα χυλόπιτα Σταύρο..." ααα ξέχασα πως δεν μπορεί να μου στείλει τώρα... είμαι τόσο ηλίθια... γιατί τα δάκρυα μου δεν σταματάνε γιατί...???... απάντησε μου Σταύρο σε παρακαλώ... θέλω όσο τίποτα άλλο να σου μιλήσω αυτή τη στιγμή...
......................................................................................................................
Γειά σας και πάλι τί κάνετε πώς τα πάτε...???
Ευχαριστώ που διαβάζετε την πρώτη μου Ιστορία και ελπίζω να σας αρέσει... για να δείξετε πως σας αρέσει η ιστορία μου ψηφίστε σας παρακαλώ... με βοηθάτε να προχωρήσω... xxx
Ερώτηση Ιστορίας: Με ποιόν νομίζεται θα μείνει τελικά μαζί του η Νάνα τελικά...??? Με τον Καθηγητή Παύλου ή με τον Σταύρο...??? Σχολιάστε να δώ ποιόν προτιμάτε...
Τα λέμε xxx
ESTÁS LEYENDO
Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις
RomanceΗ Νάνα μια 17χρονη μαθήτρια της τρίτης Λυκείου, καθώς έγραψε στο θρανίο της, κατά τη διάρκεια του μαθήματος " μου αρέσει ο Καθηγητής Παύλου", ξαφνικά παίρνει μία απάντηση...??? και απο ένα αγόρι που χρησιμοποιούσε το ίδιο θρανίο 6 χρόνια πριν...