Κεφάλαιο 2: Γνωριμία

751 52 3
                                    

"Δεν το πιστεύω... Απίστευτο αλήθεια" Πώς γίνεται χρησιμοποιώντας αυτό το θρανίο να συνδέει το παρόν με το μέλλον...??? Το παρόν με το μέλλον συνδέονται μέσω αυτού του θρανίου σαν μια μηχανή του χρόνου... Αχ δεν μπορώ έχω τρελαθεί. Θέλω επιγώντος γιατρό... γιατρό...??? Ψυχίατρο καλύτερα...

" Τέλος πάντων πώς είναι η Αθήνα 6 χρόνια μετά... Είναι διαφορετική...???" Με ρωτάει...
" 6 χρόνια μετά η Αθήνα είναι ασφαλής και η ίδια... δεν έχει και πολλές αλλαγές... αν και ο καιρός είναι πολύ ανώμαλος... τι μία βρέχει την άλλη είναι ηλιόλουστος ο καιρός" του απάντησα με ένα ανιαρό ύφος...
"Πως είναι τα Οικονομικά της...??? Ακόμα χάλια είναι δίχως αλλαγή...???" Με ρωτάει...
"Όχι καθόλου... μην σου πώ πως είναι χειρότερα τα οικονομικά της Ελλάδας παρά πριν 6 χρόνια... αν και πιστεύω πως πρέπει να φύγουμε από το ευρώ και ας μας κοστίσει..." του απάντησα...

"Φοράτε ακόμα στολές ή τις έχετε καταργήσει?..." με ρώτησε...

" Όχι δεν φοράμε πιά... Έχει δύο χρόνια που τις έχουν καταργήσει..." του απάντησα...
...δεν απαντούσε μετά από την τελευταία μου απάντηση και αναρωτήθηκα αν με βαρέθηκε... Ας τον ρωτήσω λοιπόν...

"Γιατί δεν μου απαντάς... μήπως σε κούρασα...???" Του απάντησα με ένα ναζιάρικο ύφος...

"Όχι απλά σκέφτομαι πώς η Νάνα μοιάζει και πως είναι απ' έξω... Θα ήθελα να μάθω πως είσαι, να σε γνωρίσω από κοντά..."

Ωωω... δεν το περίμενα αυτό... γιατί κοκκίνισα αλήθεια...??? Ποπο μάλλον ανέβασα πυρετό... πρέπει να πάω γιατρό επειγώντος δεν γίνεται να το αναβάλω άλλο... θα με βρούνε σε κανένα χαντάκι στο τέλος... πλάκα κάνω... τέλος πάντον...

................................................................................................................................................

Ευχαριστώ που διαβάζετε την Ιστορία μου... ελπίζω να σας αρέσει η πρώτη μου Ιστορία... Αν και είμαι λίγο αγχομένη επειδή είναι η πρώτη μου φορά που γράφω μια Ιστορία...

Για τυχόν λάθη στείλτε μου μήνυμα... και πάλι ευχαριστώ xxx

Αν θέλετε να την συνεχίσω γράψτε μου σχόλια σας παρακαλώ... xxx

Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora