-" Όταν μετακομίσαμε, δεν ήξερα πως θα γινόμουν Καθηγητής κάποια μέρα... Γι αυτό σου είπα να του πείς πως νιώθεις..."
Ααα σωστά:
' Έχεις πεί του Καθηγητή σου οτι σου αρέσει, Νάνα...??? Τίποτα δεν θα αρχίσει μεταξύ σας αν δεν του το πείς...'
Όταν μου είπε αυτά τα λόγια δεν ήξερε πως ήταν ο Καθηγητής...-"Να-ναι αλλά αυτό το μήνυμα με ενθάρρυνε να το εξομολογηθώ σε εσένα..." ααα κοκκίνισα αρκετά όμως... νιώθω πολύ αμήχανααα... Ήμουν τόσο λυπημένη απ αυτό...
-"Συγνώμη που σε απέρριψα..." μου είπε με ένα ειλικρινές βλέμμα...
"Αυτή ήταν μια κακή στιγμή... Αλλά σήμερα στην αποφοίτηση σου, είναι ώρα να μάθεις..." μου είπε με ένα σοβαρό ύφος και πήρε τα χέρια μου και με ένα κατακόκκινο πρόσωπο μου είπε:
-" Όσο μεγάλωνα έμαθα να αγαπάω τον μαθητή μου που διακαώς/ένθερμα σκέφτηκε για μένα..." Εί-Είναι τα μάτια του Σταύρου, αυτά τα γκριζοπράσινα μάτια που "Αγαπώ"
Μετά με κρατούσε σφιχτά και ερχόταν σιγα σιγα όλο και πιο κοντά μου μέχρι που τα χείλια μας άγγιξαν τόσο απαλά... ήταν ένα πολύ απαλό και ευγενικό φιλί... το πρώτο μας φιλί...
Τελικά συναντηθήκαμε την ημέρα όπου σταματήσαμε να είμαστε Καθηγητής και μαθήτρια...
Έξτρα:
Αγκαλιαζόμασταν για αρκετή ώρα...
-"Καθηγητά...??? Νύχτωσε τώρα..." ωω έχει πέσει απο την καρέκλα... αχαχ...
-"Μπορείς να σταματήσεις να με φωνάζεις έτσι σε παρακαλώ...???" Μου είπε με ένα θυμωμένο ύφος...
-"Ναι αλλά φοράς την στολή και την γραβάτα και δεν μπορώ... τι λες για το Σταύρος...???" Ωωω κοκκίνησε... αχαχαχ μ'αρέσει να τον πειράζω...
Ξανασυναντηθήκαμε: 20/6/2016 XD
......................................................................................................................
Γεια σας και πάλι... Δυστυχώς τελείωσε η Ιστορία μου... αλλά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ...
Βασικά το ξέρω πως σας ευχαριστώ κάθε φορά αλλα αυτή τη φορά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω χίλιες φορές που διαβάσατε την Ιστορία μου μέχρι το τέλος της...
Σας εύχομαι ότι καλύτερο για τον νέο χρόνο και ότι δεν πραγματοποιήσατε το 2015 να το πραγματοποιήσετε το 2016 και να είναι για όλους σας μια υπέροχη χρονιά... xxx
Ψηφίστε αν σας άρεσε η Ιστορία μου γιατί έτσι με βοηθάτε να συνεχίσω...
Αν θέλετε έξτρα κεφάλαιο για το μέλλον τους γράψτε μου στα σχόλια ευχαριστώωω...
Γεια σας μέχρι νεοτέρας xxx
ESTÁS LEYENDO
Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις
RomanceΗ Νάνα μια 17χρονη μαθήτρια της τρίτης Λυκείου, καθώς έγραψε στο θρανίο της, κατά τη διάρκεια του μαθήματος " μου αρέσει ο Καθηγητής Παύλου", ξαφνικά παίρνει μία απάντηση...??? και απο ένα αγόρι που χρησιμοποιούσε το ίδιο θρανίο 6 χρόνια πριν...