Διάλειμμα
-"Την είδες πως ήτανε κατα τη διάρκεια του μαθήματος...???"
-"Αμ δεν την είδα...??? Είχε εκείνο το <<ας παίξουμε μαζί καθηγητή Παύλου>> πρόσωπο... σωστά...???""Άχ πάλι αυτοί οι δύο... καλά δεν βαρέθηκαν να με σχολιάζουν... αν και το έχω συνηθίσει και δεν με ενοχλεί, μερικές φορές είναι σπαστικό..." εντάξει αυτό όλο τώρα το είπα απο μέσα μου σιγά μην τους έδινα την ευχαρίστηση...
-"Άχ..."
-"αούτσ..."
"Καλά τι έπαθαν πάλι αλληλοσκοτώθηκαν μεταξύ τους...???"-"Αυτό πόνεσε, τι κάν-"
-"Έεε...???" Καθηγητά Παύλου...???-"Ποτέ μην κρίνετε τους ανθρώπους απο την εμφάνιση τους... Λοιπόν, σύμφωνα με αυτό που μόλις είπατε, Όταν σας κοιτάζω εσάς παιδιά, βλέπω δυο ηλίθιους... Κάνω λάθος Αντρέα που πήρες 9 στο διαγώνισμα και Νίκο που πήρες 18...???(απο τα 100 βέβαια)"
"Άχ Κύριε Παύλου τι γλυκός που είσαστε... πολύ χαριτωμένος με αυτό το γλυκό προσωπάκι... λοιπόν νομίζω πως με έχουν πάρει τα ζουμιά εδω πέρα..."
.....συζήτηση Νάνας και Σταύρου μέσω του θρανίου
"Ξέρεις, από τότε που πρωτοήρθα στο σχολείο αυτό πριν λίγους μήνες( μεταφέρθηκα για έναν οικογενειακό λόγο στην Θεσσαλονίκη και επιστρέψαμε πίσω πριν λίγους μήνες), εξαιτίας του Καθηγητή, έκανα ότι καλύτερο μπορούσα στα αγγλικά, στο οποίο μάθημα δεν ήμουν και πολύ καλή..."
Έεε... ξαφνικά άνοιξε συζήτηση για τον καθηγητή της...??? Παράξενη... αλλα και ενδιαφέρουσα... " Λοιπόν, εξαιτίας των φυσικών κόκκινων μαλλιών μου, πάντα καταλήγω σε διάφορες παρεξηγήσεις εξίσου... Σε καταλαβαίνω με κάποιο τρόπο..."
Έεε...?? Κόκκινα μαλλιά... Αλήθεια πως είναι εξωτερικά ο Σταύρος...??? Θα ήθελα πολύ να τον γνωρίσω απο κοντά... Κόκκινα εεε...???
Βιβλιοθήκη
"Υπάρχει ένα βιβλίο με όλους τους μαθητές των προηγούμενων χρόνων αλλά που είναι... πού είναι...??? Ααα να το...
Έεεεεεεεε....??? Μοιάζει σαν ένα χαριτωμένο κοριτσάκι... Είναι στα αλήθεια εδώ εεε...?? " Άρα υπάρχει στα αλήθεια... ενδιαφέρον... τώρα θέλω πιο πολύ να τον γνωρίσω... Αναρωτιέμαι αν σε έχω ξαναδεί... μπορεί και να κάνω και λάθος..."Και φυσικά θα ήμουν εκεί... τι νόμιζες πως δεν υπάρχω...??? Θα σου δώσω τον αριθμό μου έτσι ώστε να τηλεφωνήσεις του εαυτού μου που είναι 24 χρονών, γι' αυτό προσπάθησε και πάρε με... Ο 24 χρονών εαυτός μου θα το απαντήσει σιγουρα..."
"Έεε... ό- όχι δεν μπορώ να το κάνω αυτό..." δεν μπορώ να το κάνω αυτό απόλυτα... δεν είμαι κάν κοινωνική...
"Γιατί...??? Ποιός ξέρει, μπορεί και να αποδειχτώ καλύτερος απο τον Καθηγητή Παύλου... "
"Αυτό αποκλείεται..." Ο Καθηγητής Παύλου είναι ο μοναδικός...
................................................................................................................................................
Ψηφίστε σας παρακαλώ... με βοηθάτε να συνεχίσω την ιστορια...!!! Επίσης αν θέλετε να συνεχίσω γράψτε στα σχόλια πλίς
KAMU SEDANG MEMBACA
Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις
RomansaΗ Νάνα μια 17χρονη μαθήτρια της τρίτης Λυκείου, καθώς έγραψε στο θρανίο της, κατά τη διάρκεια του μαθήματος " μου αρέσει ο Καθηγητής Παύλου", ξαφνικά παίρνει μία απάντηση...??? και απο ένα αγόρι που χρησιμοποιούσε το ίδιο θρανίο 6 χρόνια πριν...