6 Μήνες αργότερα:
-"Ας συναντηθούμε όλοι στην καφετέρια της αδερφής μου..." μας είπε μια φίλη μου... είπε σε όλη την παρέα αλλά εγώ θα έπρεπε να πάω πίσω απο το σχολείο στο κυπαρίσσι γιατί σήμερα... σήμερα ήταν η μεγάλη μέρα όπου θα συναντούσα τον Σταύρο... έτσι τους είπα να με περιμένουν για λίγο...
-"μέχρι τότε Νάνα... θα σε περιμένουμε..."
-"Πρέπει να έρθεις αχαχ... τα λέμε" μου είπαν οι φίλοι μου και έφυγαν πρωτού κάν μιλήσω...-"χμμ έχει αργήσει... Αναρωτιέμαι αν έχει ξεχάσει την συνάντηση μας... έχουν περάσει 6 χρόνια για αυτόν... είναι αρκετός ο χρόνος για να ξεχάσει... δεν νομίζω να με ξέχασε τόσο σύντομα σωστά...???" Έλεγα συνέχεια για να παρηγορώ τον εαυτό μου γιατί είχε αργήσει αρκετά... Μάλλον με ξέχασε.....
-"Πόσο χρόνο χρειάζεται κανείς για να φθάσει εδώ απο την καλαμάτα...??? Ή ίσως το κορίτσι του δεν ήθελε να τον αφήσει να έρθει...??? Αλλά και έτσι να είναι τουλάχιστον θα μπορούσε να μου το πεί... ή έστω να μου πεί τον αριθμό τηλεφώνου που έχει τώρα..." ωωωχχ γιατί είμαι τόσο νευρική...??? Γιατί δεν ήρθε ακόμη... έχει αργήσει αρκετά... μην μου πείς πως ΚΑΤΙ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ...???
" Δεν θα ξεχάσω την υπόσχεση που σου έδωσα... Εγώ θα έρθω σίγουρα στην αποφοιτησή σου." Αυτό μου είπε αλλά και πάλι δεν είναι εδώ...
"Είμαι σίγουρη πως κάτι πρέπει να του έτυχε... δεν είναι ο τύπος του ανθρώπου που δεν τηρεί τις υποσχέσεις του... Δεν μου είπε πως δεν θα ερχόταν... μπορεί να εί-είναι... " δέν μπορώ να συγκρατήσω τα δακρυά μου...
-"Όχι... δεν το θέλω αυτό... δεν του έχει συμβεί κάτι σωστά... δεν το θέλω αυτό."-"Νάνα...???"
Εεε...???
-"Κα-Καθηγητά Παύλου...???"......................................................................................................................
Heyyy... να με και πάλι... Θα ήθελα να σας πώ πως η Ιστορία φθάνει στο τέλος της σχεδόν... μάλλον 2 ή 3 ακόμη κεφάλαια και τέλος... xxx
Θέλω να σας ευχαριστήσω όσους διάβασαν και ακόμη διαβάζουν την Ιστορία μου... Ελπίζω να σας αρέσει η Ιστορία μου και να με υποστηρίξετε όσο μπορείτε...
Αν σας άρεσε το κεφάλαιο ψηφίστε σας παρακαλώ...
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο... xxx
P.s γράψτε στα σχόλια με ποιόν θα θέλατε να είναι η Νάνα μαζί... με τον καθηγητή Παύλου ή τον Σταύρο...??? Για δώστε μου ιδέες σας παρακαλώω... xxx
ESTÁS LEYENDO
Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις
RomanceΗ Νάνα μια 17χρονη μαθήτρια της τρίτης Λυκείου, καθώς έγραψε στο θρανίο της, κατά τη διάρκεια του μαθήματος " μου αρέσει ο Καθηγητής Παύλου", ξαφνικά παίρνει μία απάντηση...??? και απο ένα αγόρι που χρησιμοποιούσε το ίδιο θρανίο 6 χρόνια πριν...