Κεφάλαιο 5: Λύση Παρεξήγησης...???

394 35 2
                                    

-"Κύ-, Κύριε Παύλου...???" Είπα λαχανιασμένα... έψαχνα τον Καθηγητή σε όλο το σχολείο μέχρι που τον βρήκα...

-" εμμ.. συγνώμη για πριν... είναι δικό μου το φταίξιμο για ότι συνέβηκε στην τάξη και απολογού-"

-"Μην ανησυχείς... δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα... Έλα σε εμένα όποτε χρειαστείς ή όποτε έχεις κάποιο πρόβλημα με κάποιον..." μου απάντησε με ένα γλυκό και άκακο χαμόγελο...

Για να είμαι ειλικρινείς ξαφνιάστηκα λίγο...
-"Δε- δεν η- ήμουν πολύ κα- καλή με τα Αγγλικά αλ-αλλά, χά-χάρη σε εσάς, έ-έμαθα να τα αγαπάω... Το ξέρω πως είσαστε νέος καθηγητής αλλά... ο τρόπος που διδάσκετε είναι εξίσου εύκολο να καταλάβεις κα-και έχετε υπέροχη και όμορφη προφορά... εμμ.. αυτό εί- είναι... Σας Παρακαλώ να έχετε πίστη στον εαυτό σας..."

-"Εεε...??? Ε-Εντάξει..." μου απάντησε...

-"ΈΕΕΕΕ...???" Τι είπα μόλις τώρα...??? Εγώ τα είπα όλα αυτά... και σε ποιόν...??? Στον καθηγητή Παύλου...????? Αποκλείεται αυτό είναι αδιανόητο... Πότε θα ρθεί η επόμενη εβδομάδα να επισκεφθώ τον Ψυχίατρο να μου πεί επιτέλους το πρόβλημά μουυυ...!???

-"Ααα Παπαπέτρου...???" Έτρεξα όσο μακρύτερα μπορούσα απο τον καθηγητή... αχχ τι ντροπή... ποτέ δεν το φαντάστηκα πως θα έλεγα έτσι λόγια σε κάποιον... πόσο μάλλον στον Καθηγητή Παύλου...???

"Είμαι ηλίθια,ηλίθια,ηλίθια... Γιατί του είπα κάτι τέτειο... ΓΙΑΤΙΙΙ...??? Ο Καθηγητής ήταν σοκαρισμένος... Λες να με μισεί τώρααα...???"

"Ησύχασε, Νάνα... Δεν θα μισούσε ένα/μία μαθητή/μαθήτρια που τον λατρεύει... Αντιθέτως, Θα πρέπει να ήταν χαρούμενος που τον επαίνεσαν(επαινέθηκε)... υποθέτω." Τι διασκεδαστικό κορίτσι...
"Σου το εγγυώμαι ;) Οι άντρες είναι εξαιρετικά εύκολοι να τους κατανοήσεις... αλήθεια ;)"

Μου απάντησε ο Σταύρος...

"Εεε...???" Γιατί κοκκίνισα πάλι... ααα αλήθεια δεν πάω καλά... κλαίωωω... χρειάζομαι επειγώντος Γιατρόοο... εεε...??? Σχεδίασε και γάτα...???
"ααα... αυτή είναι η γάτα που συνήθιζα να ζωγραφίζω στο τετράδιο μου... Γιατί ο Σταύρος ξέρει για αυτήν...??? Ααα... μήπως είναι αυτός απο εκείνη τι στιγμή στο παρελθόν...???"...

................................................................................................................................................

Γεια σας και πάλι... ευχαριστώ και πάλι που διαβάζετε την Ιστορία μου... είναι η πρώτη μου απόπειρα και έτσι είμαι λίγο ανάμειχτη σε συναισθήματα... ελπίζω να σας αρέσει...

Στη συνέχεια αρχίζει και γίνεται πιο ενδιαφέρον...

Ψηφίστε αν σας άρεσε και τα λέμε... xxx

Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora