Κεφάλαιο 11: Ο Σταύρος είναι...

333 22 0
                                    

-"Κά-Καθηγητά Παύλου...???"

-"συγνώ-... Δεν μπορούσα να αποφύγω τον διευθυντή... κλ-κλαίς Νάνα...???" Μου είπε ο καθηγητάς καθώς με κοίταζε ξαφνιασμένος και απορημένος...

-"Καθηγητάαα...??? Συ-συγνώμηηηηη... περίμενα κάποιον εδω πέρα..." του είπα βιαστηκά και έτρεξα να ξεφύγω απο αυτόν αλλά αμέσως ένιωσα το χέρι μου να τραβιέται πίσω και μου ψιθύρισε...




-"Ε-Εγώ είμαι ο Σταύρος Παπασταύρου..."
"Ο κα-καθηγητής εί-είναι ο Σταύρος...??? Μα- μα πώς...???"(αυτά τα είπα απο μέσα μου)
-"Εε...???" Του είπα... δεν είχα λόγια είναι αλήθεια αυτός... και αν δεν είναι τότε πώς ξέρει για τον Σταύρο...??? Και ο Καθηγητής ονομάζεται Σταύρος Παύλου, όχι Σταύρος Παπαστάυρου και τα μαλλιά του Σταύρου είναι κόκκινα, όχι μαύρα... Αλήθεια τώρα που το σκέφτομαι κάποτε πριν 6 μήνες η μητέρα μου είχε κλείσει ραντεβού σε Ψυχίατρο... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΑΑ...???

-" Αν απορείς γιατί τα μαλλιά μου είναι μαύρα είναι επειδή δεν μπορούσα να διδάξω σε δημόσιο σχολείο με κόκκινα μαλλιά, έτσι και τα έβαψα..." μου είπε με ένα χαμόγελο ώς τα αυτιά... έβγαλε τα γυαλιά του και συνέχισε...
-"Επίσης φοράω φακούς επαφής..." ανακάτωσε τα μαλλιά του και τα έκανε στο σχήμα που ήταν 6 χρόνια πριν... τώρα μοιάζει αρκετά με τον Σταύρο που θυμάμαι... Όμως απο την έκπληξη που έζησα μου βγήκε ένα αυθόρμητο:

-"ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...???"

Μετά με οδήγησε στην τάξη μας την Γ'4 και με έβαλε να κάτσω στο θρανίο μας...μετά άρχισε να μου εξηγά κάποια πράγματα όπως:

-"Όταν η μητέρα μου ξαναπαντρεύτηκε, το επώνυμο μου μετατράπηκε απο Παπασταύρου σε Παύλου... Έλα κοίταξε την ταυτοτητά μου αν δεν με πιστεύεις..." Βαθιά μέσα μου ακόμη δεν το πίστευα... Ο κύριος Παύλου είναι ο Σταύρος...?? Ο κύριος Παύλου είναι ο Σταύροςςς...???

-"Δεν φαίνεσαι οτι πίστηκες αρκετά γι αυτό κοίταξε αυτή τη φωτογραφία..." μου είπε με ένα κάπως χαζοχαρούμενο χαμόγελο και μου έδειξε την φωτογραφία η οποία ήταν ο Σταύρος με κόκκινα μαλλιά και ο πατέρας του απο την Αμερική...

Συνεχίζεται...

......................................................................................................................

Γεια σας... ευχαριστώ που διαβάζετε την Ιστορία μου για ακόμη μια φορά...

Αν μπορείτε γράψτε μου στα σχόλια αν σας άρεσε η Ιστορία μου και αν θέλετε να συνεχίσω να ανεβάζω έτσι ίδους ιστορίες...

Ψηφίστε σας παρακαλώ αν σας άρεσε... με βοηθάτε έτσι...

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο xxx

Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένειςOnde histórias criam vida. Descubra agora