Δευτέρα στο σχολείο:
Μόλις ήρθα στο σχολείο έτρεξα αμέσως να του πώ τα νέα... XD
"Έχω μεγάλα νέα για εσένα Σταύρο...!!! Θέλω να κοιτάξεις στο περιοδικό 'αναμνήσεις' στην σελίδα 159...!!! Δες το εντάξει...???" Του είπα χαρούμενα...
"Για τι πράγμα μιλάς...??? Παίζεις μαζί μου...???" Μου είπε απορημένος...
"Απλά πήγαινε κοιταξέ το..." του είπα...
Δευτέρα απόγευμα:
-"Αυτό είναι...??? Αντρέας Παπασταύρου-συλλογή φωτογραφιών... χμμ σελίδα 159...!!! Εεεε...??? Μπα-μπαμπά...???" Είναι μια συλλογή φωτογραφιών του πατέρα μου...??? Γράφει και αρκετά στοιχεία για την ζωή του... σε ευχαριστώ πολύ Νάνα... στο χρωστάω...
Τρίτη στο σχολείο:
"Το βρήκα στο διαδίκτυο... Ήταν κάμεραμαν μάχης και φωτογράφος... Πρέπει να ήθελε να ξέρεις πόσο σημαντικός είσαι γι αυτόν όλο αυτόν τον καιρό μέσα απο τη φωτογραφία..." του είπα...
"Σ ευχαριστώ Νάνα... δεν ήξερα για τον πατέρα μου... Η μητέρα μου συνέχεια ανησυχεί... Δουλεύει σκληρά για να μην το σκέφτετε και να μπορεί να κοιτάει μπροστά..." μου είχε πεί
"Τι γίνεται με τον 'χωρίς ανταπόδωση έρωτα σου'...??? Εξελίσσεται σε αγάπη ή είναι τα ίδια...???" Μου είπε... και χάλασε την στιγμή ο βλάκας..."Γιατί χαλάς την ατμόσφαιρα...??? Έτσι κι αλλιώς είμαι αποφασισμένη με τον Καθηγητή... δεν υπάρχει ελπίδα..." του είπα με ένα λυπημένο ύφος...
"Μα θέλω να σε δώ..." ααα το γράψαμε την ίδια στιγμή... λες να μπορέσουμε να βρεθούμε κάποτε...??? Θα το ήθελα πολύ να σε συναντησω Σταύρο... ααα κοκκίνισα πάλι...
"Τι λες να συναντηθούμε κάτω απο το κυπαρίσσι που υπάρχει πίσω απο το σχολείο...??? Την ημέρα της αποφοίτησης...??? 20 Ιουνίου 2016...??? Τι λες...???" Με ρώτησε βιαστικά...αν και το θέλω πάρα πολύ θα μπορέσουμε να εκπληρώσουμε αυτή την υπόσχεση...???
"Θα το ήθελα πολύ..." του είπα...
"Τέλεια... αν και θα πρέπει να περιμένω 6 χρόνια και έξι μήνες απο εδώ που είμαι τώρα..." μου είπε λυπημένα...
"Καλύτερα να έρθεις..." Βλέπεις απο εδώ που είμαι τώρα είναι έξι μήνες... δεν είναι και πολύς χρόνος για εμένα σε σχέση με τον Σταύρο φυσικά...
"Εεε...??? Ο καθηγητής Παύλου με κοιτάει...??? Μήπως έκανα αστεία φάτσα πάλι...???" Ωωω νιώθω την θερμοκρασία του προσώπου μου να ανεβαίνει... θα εκραγώωω...
......................................................................................................................
Γεια σας και πάλι... τι κάνετε πως είστε...??? Ευχαριστώ πολύ που συνεχίζετε και διαβάζετε την Ιστορία μου...
Σας συγχίζω λίγο στο πώς γράφω την Ιστορία μου σωστά...??? Είναι επειδή θέλω να είναι όσο πιο απότομα τα γεγονότα αλλα θα προσπαθήσω να το φτιάξω αυτό...
Ψηφίστε αν σας άρεσε γιατί έτσι με βοηθάτε... Ελπίζω να σας άρεσε... Τα λέμε... xxx
VOCÊ ESTÁ LENDO
Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις
RomanceΗ Νάνα μια 17χρονη μαθήτρια της τρίτης Λυκείου, καθώς έγραψε στο θρανίο της, κατά τη διάρκεια του μαθήματος " μου αρέσει ο Καθηγητής Παύλου", ξαφνικά παίρνει μία απάντηση...??? και απο ένα αγόρι που χρησιμοποιούσε το ίδιο θρανίο 6 χρόνια πριν...