2. Bölüm

5.2K 242 10
                                    

Ertesi sabah yine yanımda bir fincan sıcak çikolata ile uyandım. Kimin bıraktığını bilmiyordum ama çok hoşuma gittiği kesindi. Anlaşılan birileri iyilik yapmak istiyordu.

Küçük yudumlar alıp verdiği sıcaklığın keyfini çıkarırken o "birinin" kim olduğu düşüncesi aklımdaki son şeydi.

3 hafta boyunca her sabah yanımda bir fincan ile uyanmıştım ve her sabah ilk gün olduğu gibi gülümsemiştim... ama bu sabah yoktu.

Gerçeği söylemek gerekirse çok üzülmüştüm, her gün heyecan ile uyanıp sıcak çikolatanın keyfini çıkarmak çok hoşuma gidiyordu. Ve şimdi ise bank bomboşdu. 

Bacaklarımı topladım ve vücut sıcaklığımı korumak için üstümdeki ince cekete sıkı sıkı tutunmaya başladım. İşte o an kalın bir montun kibar bir şekilde üzerime bırakıldığını hissetim. Ve bunun yapan kişinin yanımda oturduğunu gördüm. 

Üzerimdeki montunu iyice düzeltirken bana bu sabah alamadığım fincanı verdi.

“Yani baştan beri bunları veren sendin.”Başıyla onayladı ve gülümsedi.

“Evet üşüdüğünü gördüm ve ilki hoşuna gittiği için vermeye devam ettim.”

“Pekala bu yaptığın çok hoştu.” Büyük bir yudum aldım ve sıcaklığı vücudumda hissedince gülümsedim. “Neden bugün benimle konuşmaya karar verdin? Normalde hep gizemli kalırdın.”

“Söylemek istediğim şey de bu zaten... O sıcak çikolataların bir verilme amacı vardı.” Derin bir nefes aldım ve başımı salladım.

“Ben evsizim, sürtük değil.” Güldü ve söylemek istediği şeyin bu olmadığını anlatmak istercesine elini salladı.

“Hayır... hayır bunu demek istemedim. Bir iyiliğe ihtiyacım var ve evet dersen bir süreliğine dışarıda yaşamayacaksın.” Olayın benim anladığımdan pek farkı olmadığını düşünerek kaşlarımı kaldırdım ama anlatmaya devam etmesini de istedim. “Haftaya Noel için ailemin yanına gideceğim ve onlara sevgilimi de getireceğimi söyledim... ama öyle biri yok o yüzden senin öyle davranmanı istiyorum.”

“Neden ben... çirkinim ve kokuyorum.”

“Evet bunu söyleyeceğini tahmin etmiştim... ama evet dersen sıcak bir eve geleceksin, duş alabilirsin, temiz kıyafetler kullanabilirsin.”

“Ve neden bunu yapmak isteyeyim ve sen neden bunu yapmamı isteyesin ki?”

“Bu ikimizin de kazançlı çıkacağı bir olay. Senin kalacak bir yere benimse sahte sevgiliye ihtiyacım var. Ayrıca tüm bu kirli kıyafetlerin altında çok güzel bir kız olduğuna eminim.”

“Adın ne?” dedim ona komik bir şekilde bakarak.

“Dustin Milligan” İşte şimdi gözlerimin içinin parladığına emindim.

“Milligan... yani şu ünlü fotoğrafçı Milligan” gülümsedi ve başıyla onayladı. “Eskiden sırf senin fotoğraflarını görmek için her ay dergiler alırdım. Harika bir fotoğrafçısın.”

“Teşekkür ederim.”

“Pekala iyi o zaman ben varım... ama önce duş almalıyım.” Birlikte arabasına doğru yürüdük ve benim için kapıyı açtı, bunun şimdiden ilginç olacağını biliyordum.

Sıcak Çikolata (Demi Lovato/Hayran Kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin