Пристъпих прага на прашното училище. Свалих слушалките от ушите си и отключих катинара на шкафчето си. Извадих учебниците и папката за английски и се огледах в огледалото.
-Хайде загубенячке. Стига се оглежда и влизай в час.- Лиса затвори шкафчето ми. Усмихнах и се и тръгнах след нея.
- Благодаря ти за топлото посрещане.- отвърнах и аз.
Името ми е Зоуи. Живея в Лагуна Бийч (Калифорния) На 15 съм (първа година в гимназията) и имам по голям брат Джак на 18 (последна година). Бих се определила като тихите предпочитащи да учат от колкото да се напиват момичета в компанията на „известните". Нямам представа как попаднах там. Както и да е ще ме опознавате вдействия да се връщаме към реалността.
-Е как беше партито у Кевин?- попитах Лиса, сядайки на чина си.
-Беше забавно. Но половината не го помня. Ти какво прави?- попита ме тя гледайки в телефона си.
- Е знаеш малко YouTube. Нормалното.
- Все още ли смяташ да правиш видеа. В училище ще изглеждаш като пълната загубенячка. Пък и само си губиш времето.
- Не е вярно има много яки видеа. Пък и изглежда забавно. Само ми трябва камера...дааа май ще снимам с лаптоп.- замислих се и отгърнах папката ми със записки.
- Зо не прави видеа. Не слизай на стълбичката на загубеняците. Няма смисъл. – намигна ми Лиса и погледна влизащия в стаята учител.
Разгледах последните неща, които бях записала, за да съм наясни с нещата. Всичко вървеше добре докато пред мен някой не пусна контролното ми от миналия час.
-5 ама ти шегуваш ли се?!- хванах се за главата и мигновенно скъсах листа на малки парченца. Бях бясна на себе си.
- Виж Зоуи имам 3. Имам 3 имам 3.- заподскача Лиса размахвайки листа с „С" на него.
- Аз имам 5.- казах ядосано и поставих глава в шепи.
- О ооол.- Лиса спря да се радва.- Ще я поправиш. Ти не си тъпа като мен. Сигурна съм, че можеш.- усмихна ми се тя и ме потупа по рамото.
***
-Как беше деня ви днес деца? Нещо ново в училище? Оценки?- попита майка ми.
- Всичко е екстра при мен. Влязох в отбора. – Джак се похвали.
- Ами ти скъпа. Успя ли да станеш мажоретка?- попита ме мама с надежда в очите.
YOU ARE READING
XIAT
Teen FictionКиан и Зоуи. Киан-не много популярното момче в училище, Зоуи- едно от най-красивите момичета в црлия "Лагуна Бийч". Чакай чакай чакай. Не и в тази история. Да те наистина се казват Киан и Зоуи и да наистина единия не е толкова популярен колкото друг...