- Трябва да му кажеш.- брат ми затвори пяното почти премазвайки пръстите ми.
- Кои и какво?- отворих го аз отново.
- Киан. За това, че си различна... от повечето нормални момичета.
- Ам... по-скоро не. Ако ме извиниш...имам домашна. - побутнах го с един пръст.
- Рано или късно той ще разбере. Кажи му докато има време и не си го изгубила отново.
- Както й да е. Ще му кажа като съм готова.- казах тъжно и разгледах листите.
***- Хей...чу ли за новото момича. Казват, че е много готина. Не че съм я виждал или нещо от сорта. Няма такива. Аз само теб искам.- Джейк размаха ръце.
- Сладък си когато се притесняваш. И не не съм чувала за нея. Да се надяваме ще е някое добро момче. Ще влизам в час. Нали знаеш...музика. - аз се изправих на пръсти и гушнъх Джейк.
Затворих шкафчето и се запътих към стаята по музика. Обикновенно ходех с Киан или Лиса, но Киан нещо не се мярна до шкафчето ми (щом и Джейк днес успя да ме поздрави преди часовете). Те отбягваха да се виждат по коридорите, защото си разменяха някои остри погледи...и думи. Но до бой не се бе стигнало. А Лиса...изписа ми няколко стотин съобщения, но не я отразих.
Завъртях дръжката и влязох. Покрай един от чиновете се бяха събрали почти половината хора в класа ми. Включително Киан. При влизането ми всички се обърнаха към мен. Хубава усмивка се показа на лицето на Киан. Направих се на безразлична и оставих нещата си на чина ми. Киан ме гушна от отзад и постави глава на рамото ми.
- Добро утро. - каза тихо той.
Едно мимиче, което гордо бе седнало на чина, заобиколен от всички ни гледаше странно. Тя бе сквъстила ръце, преметнала крака един през друг изпъчила се като паун. По лицето и имаше малки (но забележими) петна от не добре разнесен фон дьо тен. Като изключим това беше хубава. Явно това бе новото момиче. Бях я виждала в YouTube.
- Значи сте двойка. Мислих, че сте най-добри приятели...това което казвате във видеата си заедно. - тя неловко ни прекъсна сутрешната ни прегръдка.
- Не..ние наистина сме най-добри приятели. Просто сме близки.- Киан и намигна.
- Аз съм Зоуи. Зоуи Джаксън. - протегнах ръка напред.
- Андреа. Андреа Ръсет.- тя също протегна. Поне беше "оригинална" в представянето си. Почти веднага тя отдръпна ръката си и насочи вниманието си изцяло към Киан.
YOU ARE READING
XIAT
Teen FictionКиан и Зоуи. Киан-не много популярното момче в училище, Зоуи- едно от най-красивите момичета в црлия "Лагуна Бийч". Чакай чакай чакай. Не и в тази история. Да те наистина се казват Киан и Зоуи и да наистина единия не е толкова популярен колкото друг...