Глава 21

179 22 1
                                    

- Но, защоне уби мен и Зоуи. Защо я отвлече? С какво е по-специална от останалото и семейство?- Киан погледна уплашено Грент. Пак си губеше Зоуи.

- Затова искам да работя с теб. Ти познаваш Зоуи по-добре дори от семейството и. Веднъж си я намерил. Ще успеем да я намерим пак.- Грент скръсти ръце.

- Защо искаш да я намериш толкова? - Киан се изнерви.

- Защото тя крие тайни. Ти криеш тайни. Вие криете тайни. Пък и искам да намеря онзи убиец, без да е убил целия род Джаксън.

- Лъжеш. Искаш нещо от Зоуи.- Киан започна да разсъждава към правата посока.- Какво искаш от приятелката ми.

- Отговори.- Грент възфъхна притеснено.- Някога ме болязаха. Не вярвам да е било ей така без причина. И наистина искам да и помогна. Но трябва да ми се довериш, както тя ми се довери. Както аз и вярвах. Тя каза, че си по-умен от двама ни взети заедно. Какво е имала предвид?

- Защо мен питаш? Аз все още се боря за 3 по физика и ходя на училище редовно, докато приятелката ми е отвлечена от сериен убиец. - Киан вирна ръце.

- Щом тя ти вярваше и аз съм длъжен.

***

Седмица по-късно.

- Намери ли нещо?- Грент извика на Киан от хола.

- Не!- извика Киан все още оглеждайки шкафовете на Зоуи.

Най-накрая той намери една черна папка, която някой де бе погрижил да не бе открита лесно- в скритото дъно- папката с документи.

Може би щеше да намери нещо. Точно когато отгърна папката Грент му извика от доло.

- Киан ела да видиш нещо!

Той взе папката в ръце и изтича надолу. Грент бе седнал на столчето пред пяното и държеше лист.

- Какво става?- попита отнесено Киан.

- Мисля, че това е за теб. - той му подаде листа.

Киан сложи под ръка папката с документи и разгледа текста. Леко се усмивка. 

- Не е завършена.- натъжи се Киан.

- Ще намерим Зоуи.

Киан само кимна и се хвърли на дивана. Започна да разглежда папката с документи, докато погледа му не се спря на нещо интересно. Бе документ от преглед при психолог. Всички са длъжни да го направят когато станат на 16. 

XIATWhere stories live. Discover now