Глава 6

367 41 1
                                    

- Е....в крайна сметка ти реши да се появиш.- Киан отвори вратата.

- Ами Сам?- попитах аз хвърляйки раницата си на дивана.

- Той няма да идва. Само ти аз... и Изи.- Киан скръсти ръце.

Това само щеше да доведе до повече неловки моменти. Свалих якето си и го закачих на закачалката. За жалост неловките случеи трябваше да започнат от там. Добре, закачих си якето, но точно когато се обръщах да отида отново в хола се спънах в едно от крачетата и се залепих за стената, която потдаде. Скапаната стена потдаде назад!

- Добре ли си?- Киан и Изи веднага скочиха, за да видят как съм. 

- Киан стената се мръдна.- аз учудено се изправих и погледнах натам. Да тя наистина бе назад с около 2 сантиметра. Имаше нещо отзад.

- Има нещо зад тази стена.- Изи също забеляза.

- Така и така ще ни бият нека я побутнем още малко.- Киан застана и я избута назад. Големия правоъгълник се отмести настрани точно като една врата.

- Само на мен ли ми се струва или това е тунел?- попитах въпросително гледайки натам.

- Има стълби.- Изи застана на входа.

- Хайде да видим какво има вътре.- Киан извади от шкафа три фенерчета.

- Не мисля, че това е добра идея. Сигурно води до стари канали. А там има мишки, а аз не обичам мишки.- казах дърпайки назад Киан. - Изи помогни ми.

- Всъщност и на мен ми е интересно. Апък ако са само канали ще се върнем. - тя каза пускайки фенера си.

- Ще загазим много здраво. Усеащам го.- казах притеснено. 

Дълго слизахме по стълбите. Близо 5 минути. Тези канали бяха много под земята. Наистина много. Когато най-сетне стигнаха края им нямаше вода. Беше изключително сухо.

- Това със сигурност не е канал. - казах уплашено. 

- Как разбра?-Киан ме погледна странно.

- Има стойки за факли по стените. Това място е старо. Може би близо 200-300 години. Вижте камъните и начинат по които е изграден този тунел. Дори атомна бомба да падна върху тях няма да успее да пробие твърдата обвивка. Най-вероятно този е построен като бункер. Но не мисля, че специално този тип тунели се разполагат на толкова дълбоко под земята. Възможностите да се крият някакви много важни неща тук или за използване като тайни тунели за евакулация са по-големи от тази, че това е бункер. Но нека мислим логично ако това е тунел за евакулация, защо сме срещнали само един вход, които бе скрит- вашата къща. 

XIATOù les histoires vivent. Découvrez maintenant