Глава 9

239 40 1
                                    

- Добре ли си...как се чувстваш?- Киан постави ръцете си на лицето ми, оглеждайки ме добре.

- Да...перфектно съм си. Моля те нека се махаме.

***

- Мамо мамо мамо мамо!- Киан връхлетя в къщата, а аз след него.

- Киан...мислих, че си на излет в гората.- тя остави кърпата, с която забърсваше чинийте на закачлката.

- Да...бях...бяхме. Зо...Зоуи се удари. Дай и нещо, за да спре кръвта. - Киан ме дръпна.

- Дай да видя.- майка му ме погледна объркано.

- НЕ!- казахме в унисон двамата с Киан.

- Добре...вземи това. Трябва да спре кръвта.- тя извади от един шкафовете крем и ми го подаде.

- Благодаря.

- Да...ние ще се качваме.- той ме дръпна от стаята, но вместо да тръгнем нагоре по стълбите Киан ни дръпна надолу. Отвори вратата на мазето и започна да се тършува из шкафовете.

- Мамка му не е тук...тавана.- той пак ме дръпна. Изтичахме 4 етажа нагоре, докато Киан не се провря през едни малки стълби към тавана.

- Пусни ми фенера.- той ми подаде телефона си. Пуснах светкавицата и на двата телефона и се огледах. Имаше както във всеки обикновен таван кутий със стари и ненужни неща като играчки и стари семейни албуми.

Киан започна да отваря шкафовете. Аз само стоях отсрани и мълчаливо светех на Киан.

- Ето я.- Киан извади една голяма книга.

Седна пред прозореца и я разгърна на първата страница.

- Виж. Това съм аз, моите братя и сестри. 1995 нали? Нек се върнем назад. Погледни човекът между тези две имена. Робър Уинхатън и Натали Робъртсън.

- Робърт Уинхатън, Натали Робъртсън дете Киан Робърт Лоули роден 06.09.1895 починал 06.09.1911 на 16.

- Обясни ми това...

- Не знам. Може би родителите ти са те кръстили на него заради съвпадението. Няма какво толкова да се шашкаш.- казах. Секунда по-късно се сетих за случилото се с огледалото в болницата.

- Но как е продължена линията. Виж има още хора...аз съм тук. Тук пише, че не е женен. Виж женското име е задраскано и е написано над него друго.

- Е и? Може би просто семейството ти не я е приемало. Опитай да прочетеш името.

- Александра Гаскарт. Това звучи странно. Горе е Адриана Роуз.

XIATDove le storie prendono vita. Scoprilo ora