*Ден Първи*
*Гледна точка на Киан*
- Киан?!- майка ми почука на вратата.
- Да...да...да. Влез.- казах леко стреснато аз и се опитах да набутам част от разхвърляните листо зад леглото.
- Киан?! Какво става тук. Каква е тази бърхотия?! Знам, че започна да учиш и изкарваш хубави оценки, но това не е ли предостатъчно? А колко кафета си изпил? Ти дори не обичаш кафе.-запита притеснено тя.
- Мамо мисля, че задаваш прекалено много въпроси.- Аз се опитах да я обърна отново към вратата. Тя се потдаде на бутането ми докато изведнъж не заби пети и не се обърна уплашено към мен.
- Не е за училище нали?
- Абе мамо какви са тия глупост.
- Намерил си дневника.- тя каза тихо.
Пуснах я и се отдалечих от нея. Познавах този поглед изписън на лицето и. Искаше да ме удари.
- Да. Намерихме го...- отклоних поглед от нейния и седнах на леглото подпирайки главата ми с две ръце.
- Какво си направил Киан? Какво пак си наравил?- тя застана пред мен.
- Зоуи умира. И не знам как да я спася.- казах все още гледайки пода.
- Още на първата страница на дневника пише. Че в него се попълва информация не се ходи на местата. Ние откриваме, не разрешаваме случеи Киан. Беше наисано с големи букви. На англиски и на латински. ВИЕ МАЛОУМНИ ЛИ СТЕ!- тя също се хвана за главата и започна да обикаля стаята.
- Щом тези неща са записани вътре от 100 години насам, явно е дошло време да бъдат най-сетне разгадани - дошло е нашето време.
- Добре добре. Вярвам, че ще се справиш. Ще ти помогна. Какво е станало.
- Трябва да се справя с проблема сам...или Зоуи пак ще умре. Трябва да намеря дневника.Зоуи е знаела, че в един момент тя няма да може повече да ми помага. И е оставила цялата бъркотия на мен. А аз дори не разбирам латински забога. - станах аз и изадих отново листите, които опитах да набутам да набутам зад леглото.
- Не ти трябва латински, за да намериш Зоуи. Достатъчно ти е сивото ти симпатично вещество намиращо се ето тук.- тя постави показалеца си на челото ми. - И като стоиш над едни книги и само ги гледаш Зоуи няма да се върне сама. Желая ти късмет скъпи. Ще се обадя в учлището ти, че си болен.- тя наклони поглед и излезе.
YOU ARE READING
XIAT
Teen FictionКиан и Зоуи. Киан-не много популярното момче в училище, Зоуи- едно от най-красивите момичета в црлия "Лагуна Бийч". Чакай чакай чакай. Не и в тази история. Да те наистина се казват Киан и Зоуи и да наистина единия не е толкова популярен колкото друг...