«Μήπως ήσουν λίγο σκληρός μαζί της;»
Ο Θωθ περπατούσε δίπλα μου με τα χέρια πίσω από το κεφάλι του. Είχε χτυπήσει αρκετά άτομα μέχρι τώρα με τους αγκώνες του, αλλά κανένας δεν τα έβαζε μαζί του. Ούτε και εγώ θα το έκανα στην θέση τους. Ο Θωθ, γεμάτος με όλους αυτούς τους μύες, έμοιαζε με κινούμενη ντουλάπα.
«Από πότε σε νοιάζουν τα αισθήματα των άλλων;» του πέταξα.
«Φίλε δεν είμαι τόσο καθίκι όσο φαίνομαι. Πρόσεξες το πρόσωπο της; Ήταν έτοιμη να κλάψει»
«Της χρειάζεται λίγο σκληραγώγηση» μουρμούρισα στον εαυτό μου.
Έπιασα το μπράτσο του και το κατέβασα κάτω. Αναγκάστηκε να κατεβάσει και το άλλο. Αρκετά είχε διασκεδάσει όλη αυτή την ώρα.
«Έχω βαρεθεί να ακούω γι΄ αυτήν. Από την μέρα που πάτησε το πόδι της στο Μαύρο Ρόδο όλοι λένε για την βρικόλακα που δεν πίνει αίμα. Ε και; Τι το τόσο σημαντικό έχει ποια;» τον ρώτησα αγανακτισμένος.
«Δεν πίνει αίμα»
«Και εγώ μπορώ να το κάνω αυτό και εσύ και ο καθένας μας. Αυτοσυγκράτηση θέλει. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να της φερόμαστε διαφορετικά από όλους τους υπόλοιπους»
«Όταν έχεις τα νεύρα σου γίνεσαι πολύ μαλάκας, στο έχει πει κανείς;»
«Εσύ μου το λες όλη την ώρα» απάντησα στον Θωθ και εκείνος ξέσπασε σε γέλια.
«Σωστά. Απλώς την επόμενη φορά συγκρατήσου λίγο. Οκ δεν την συμπαθείς αλλά δεν είναι ανάγκη να της το δείχνεις και κατάμουτρα»
«Δεν υπόσχομαι τίποτα»
Καθίσαμε σε ένα άδειο παγκάκι έξω στον κήπο. Οι μυρωδιές από τα ανοιχτά μπουμπούκια των λουλουδιών κατέκλυζαν τις μύτες μας. Ο Θωθ ξάπλωσε στο γρασίδι, αγναντεύοντας τα εκατομμύρια αστέρια που υπήρχαν από πάνω μας.
«Το ξέρεις ότι της έχουν βγάλει παρατσούκλι;» μου είπε μετά από μερικά λεπτά.
«Όχι και δεν με ενδιαφέρει»
«Ερίσα η Αναίμακτη» συνέχισε χωρίς να δίνει σημασία στην απάντηση μου.
Ξέσπασα σε δυνατά, τρανταχτά γέλια. Αν έβλεπαν όλοι σε τι κατάσταση την βρήκα εχθές το βράδυ σίγουρα θα γελούσαν και εκείνοι με το τόσο αταίριαστο παρατσούκλι της. Ο Θωθ ανασήκωσε το κεφάλι κοιτώντας με περίεργα.
«Τόσο αστείο το βρίσκεις;» με ρώτησε.
«Ναι» του είπα προσπαθώντας να ηρεμήσω τον εαυτό μου.
YOU ARE READING
Ματωμένο Ρόδο
Vampire«Έχετε αναλογιστεί άραγε, πώς θα ήταν να πεθάνετε από το χέρι εκείνου που αγαπάτε; Πώς θα νιώθατε καθώς σας έμπηζε το μαχαίρι πιο βαθιά στην πληγή; Ποια συναισθήματα θα περνούσαν από τα μάτια του, καθώς εσείς θα ξεψυχούσατε στην αγκαλιά του; Μέχρι π...