Πληγωμένη Καρδιά

644 85 8
                                    

Αλεξάντερ

«Είστε και οι δύο εντελώς ηλίθιοι;» τους φώναξα πολύ σοβαρά.

«Οι απόψεις διίστανται» με ειρωνεύτηκε ο Σεθ.

«Για τόσο ρηχό βρικόλακα με έχετε; Φυσικά και το τελευταίο πράγμα που θέλω από την Ερίσα είναι το αίμα της. Δεν μου είχε περάσει καν αυτό από το μυαλό» τους πέταξα το μαξιλάρι που κρατούσα. Ο Θωθ το έπιασε πριν τον χτυπήσει.

«Για μια στιγμή σε πίστεψα» μου είπε.

«Είστε γουρούνια. Το μόνο που σκέφτεστε εσείς οι δύο, είναι που θα χώσετε τους κυνόδοντες σας;» τους ρώτησα. Ήμουν πραγματικά έξαλλος που οι δύο καλύτεροι μου φίλοι είχαν αυτή την άποψη για εμένα.

«Όχι μόνο αυτό, αλλά και το πουλ-»

«Μην τολμήσεις να το πεις Σεθ. Μην τολμήσεις» τον προειδοποίησα.

Σταμάτησα να περπατάω πάνω κάτω και κάθισα ξανά στην καρέκλα. Πέρασα το χέρια μου μέσα από τα μαλλιά μου εκνευρισμένος.

«Δηλαδή την έχεις πατήσει γερά, έτσι;» με ρώτησε ο Σεθ περήφανα, σαν πατέρας που βλέπει το παιδί του να πηγαίνει σχολείο για πρώτη φορά.

«Ναι. Νομίζω. Ξέρετε τώρα πως είναι αυτά» αν ήμουν ζωντανός, τα μάγουλα μου θα είχαν βαφτεί κόκκινα από ντροπή.

«Ήταν σκληρή η λαμαρίνα φίλε;» με κορόιδεψε ο Θωθ.

«Μην με νευριάζεις άλλο. Δεν ξέχασα ακόμα τι λέγατε πριν για την Ερίσα και τα πόδια της» του είπα αγριεμένος.

«Δεν φταίμε εμείς που η καλή σου έχει πλούσια κάλλη»

«Θωθ» του γρύλισα προειδοποιητικά.

«Εντάξει εντάξει, δηλώνω ένοχος, σηκώνω τα χέρια ψηλά. Και τα πόδια» συνέχισε το πείραγμα.

Έπιασα ένα στυλό που βρήκα πάνω στο γραφείο και του τον πέταξα. Εκείνος έγειρε το κεφάλι του στο πλάι για να τον αποφύγει. Το στυλό καρφώθηκε στον τοίχο πίσω του.

«Θα μείνετε για βραδινό; Μαγειρεύει η μητέρα μου απόψε» τους ρώτησα για να αλλάξω συζήτηση.

Κοίταξαν ο ένας τον άλλον και μετά εμένα.

«Με τίποτα» είπαν και οι δύο μαζί.

«Ξέρεις πόσο αγαπάμε την μαμά σου, αλλά η μαγειρική της...» ο Σεθ τύλιξε τα χέρια, γύρω από τον λαιμό του και έκανε πως πνίγετε.

«Σκοτώνει και νεκρό» συμπλήρωσε ο Θωθ.

Γελάσαμε και οι τρεις μαζί. Τα αγόρια έμεινα λίγο ακόμα μαζί μου, ανακατεύοντας τα πράγματα στο δωμάτιο μου, όπως έκαναν πάντα. Όταν έφτασε η ώρα για το δείπνο, το έσκασαν πηδώντας από το παράθυρο μου. Δέκα λεπτά μετά, μια από τις υπηρέτριες, έφερε έναν δίσκο με φαγητό. Η μυρωδιά δεν ήταν και τόσο καλή αλλά είπα να δοκιμάσω την τύχη μου. Έκοψα μια μπουκιά από την άκρη του φιλέτου και την δοκίμασα. Την έφτυσα αμέσως μετά. Άφησα το πιάτο στην άκρη και γέμισα το ποτήρι μου με λίγο κόκκινο κρασί. Ήπια μια γουλιά για να ξεπλύνω το στόμα μου. Τα παιδιά είχαν δίκιο, η μαγειρική της μητέρας μου δεν ήταν ότι καλύτερο.

Ματωμένο ΡόδοWhere stories live. Discover now