Ινστιτούτο Ανατολικού Λονδίνου

701 82 1
                                    

Το Συμβούλιο των Γηραιών περίμενε με ανυπομονησία τον εκλεκτό καλεσμένο τους. Οι υπόγειες στοές που υπήρχαν κάτω από το Ινστιτούτο ανέδιδαν μια βαριά μυρωδιά σαπισμένου κρέατος, αλλά δεν τους ένοιαζε, την απολάμβαναν.

Οι δέκα Γηραιοί είχαν σχηματίσει κύκλο, γύρω από τον φυσικό φωταγωγό της αίθουσας όπου βρίσκονταν. Το άνοιγμα της οροφής, άφηνε το φως του ήλιου να περάσει και να φωτίσει το ψηφιδωτό σχέδιο που υπήρχε στο κέντρο του κύκλου τους και απεικόνιζε ένα φίδι που έτρωγε την ουρά του, γύρω από μία κόκκινη σταγόνα. Το σχέδιο αυτό ήταν το σύμβολο των Γηραιών, ένα σύμβολο που σκορπούσε την δυστυχία και τον θάνατο σε όποιον έμπαινε εμπόδιο στα σχέδια τους.

Άκουσαν την μεταλλική πόρτα που υπήρχε στην αρχή των στοών να ανοίγει τρίζοντας. Ο ήχος που έβγαλε θα έκανε κάθε ανθρώπινο ον να ανατριχιάσει εκτός από αυτούς τους δέκα. Ένα γρήγορο και σταθερό βήμα αντιλάλησε στους δαιδαλώδεις διαδρόμους, έως ότου ο επισκέπτης τους, έκανε επιτέλους την εμφάνιση του.

«Σε περιμέναμε» του είπε ο επικεφαλής του Συμβουλίου.

Ο άντρας χλόμιασε στο άκουσμα της βραχνής φωνή του ηλικιωμένου βρικόλακα. Πλησίασε περισσότερο και στάθηκε ένα μέτρο μακριά από το Συμβούλιο.

«Έχω νέα. Το κορίτσι. Βρίσκεται στο Μαύρο Ρόδο. Η Βασίλισσα Αλεξάνδρα με ενημέρωσε πριν λίγο»

Μουρμουρητά αγαλλίασης ακούστηκαν από το κέντρο του Συμβουλίου. Οι Γηραιοί βρικόλακες αναθάρρησαν στο άκουσμα των ενθαρρυντικών νέων.

«Επιτέλους» είπαν όλοι μαζί και ύψωσαν τα χέρια σε ένδειξη προσευχής.

Ο άντρας υποκλίθηκε. Οπισθοχώρησε χωρίς να παίρνει τα μάτια του από τους δέκα βρικόλακες, μέχρι που βρέθηκε μακριά από την σκοτεινή αίθουσα. Πέρασε από την μεταλλική πόρτα και την έκλεισε πίσω του.

Ματωμένο ΡόδοWhere stories live. Discover now