: Яагаад?...би хангалтгүй байсан юм уу? Хэринаа,яагаад гэдгийг хэлээд өгөөч дээ? хэмээн Сөүлийн дээд зэрэглэлийн шөнийн цэнгээний газар хоёр эмэгтэй тэкетний ард суух бөгөөд Энжи гэх эмэгтэй нилээн халсан бололтой үл ялиг чанга дуугаран уйлагнан ярих ажээ.
Энжи: Хэрин "уйлах" би түүнд үнэхээр хайртай байхад яаж өөр эмэгтэйтэй явж чадсан юм бэ?
Хэрин найз руугаа өрөвдөлтэй харцаар харсаар: Энжи яа одоо болно оо,чи улам согтоод байна шдээ одоо явцгаая ммм?
Энжи: тэр муу новш...би тэрнээс ч сайхан,баян,царайлаг залуутай учрах болно
Хэри: мэдээж шдээ миний найзад үгүй гэх хүн байхгүй шд
Энжи түүн рүү харан: гэхдээ тэр новш үгүй гэсэн
Хэрин хамгаас сайн найзыгаа тайтгаруулан ууж ч чададгүй найзыгаа болиулах гэсэн арга нь хэрэг болсонгүй.Тийм ээ Энжи 1 жил үерхсэн найз залуудаа хайртай байсан гэхдээ тэрээр түүнийг хуурчихсан.Энжи маш ихээр шархалсан гэхдээ энэ гашуун шингэн зүйл түүний зүрхэнд толбо болон үлдсэн шархыг эмчилж чадахгүй нь харамсалтай.Хэрин найзыгаа тайтгаруулахаар хичээх зуур тэдний араар хар хослол өмссөн,төгс царайлаг залуу хэдэн хамгаалагч дагуулан өнгөрлөө.Хэриний нүдэнд өнөөх залуу тодхон тусаж,түүний араас ширтэх зуур Энжи түүнийг ажиглан харах зүг рүү нь дагуулан харлаа.
Энжи: дэбак сайхан залуу юм гээч хэмээн ёжтой инээмсэглээд суудлаасаа босох нь тэр.
Хэрин: Энжи хаачих гэж байгаа юм бэ? гэж асуусаар араас нь даган босон даган явбал Энжи өнөөх залуугийн орсон VIP өрөө рүү орох нь тэр.Энжи хаалгийг хүчтэй онгойлгон орж араас нь Хэрин даган орлоо.Хаалганы хоёр талд хамгаалагчид зогсох бөгөөд өрөөний голд байх том буйдан,том ширээний голд нэгэн залуу гартаа хундагатай виски барин сууж байлаа.Энжиг өнөөх залуу руу явахаар зэхэх үед хамгаалагчид урд нь гаран хаан зогслоо.
Энжи: юу вэ? зүгээр намайг явуулаад орхи!
Хэрин Энжигийн гарнаас барин: Энжи явья! Энд болохгүй ээ
Гэнэт нэгэн эрэгтэйн хоолой гарсан нь өнөөх залуу байлаа.
Залуу: зүгээр оруулчих!
Хамгаалагчид түүнд зай тавиж өгөн Энжи Хэриний гарнаас салан хоёр тийш үл ялиг гуйвсаар өнөөх залуугийн урд очин зогсох нь тэр.Өнөөх залуу ууж байсан хундагатай вискигээ доош тавин элгээ тэврэн буйдангаа налан суусаар Энжигийн хийх үйлдлийг хүлээн ширтэж байв.Гэтэл хоромхон зуур Энжи өнөөх залуугийн зангианаас татан өөртөө ойртуулан: чи царайлаг юм аа гэж хэлэн инээмсэглээд хажууд нь суух нь тэр.Энжигийн хөдөлгөөнөөр хамгаалагчид ч хөдлөхөд өнөөх залуу гараа дохин зогсоолоо.
Энжи тэр залуу руу харан: надтай уухгүй биз?
Залуу: хүссэнээр ч больё хатагтай гэж хэлээд урагш сунан хоёр хундаганд виски хийгээд Энжигийн зүг сарвайлаа.Энжи аван нэг амьсгаагаар ууж орхих нь тэр.
Залуу: сонирхолтой юм аа гэж өөртөө сонсогдох төдий шивнээд хундагатай зүйлээ доош нь тавиад Энжи рүү ойртон хүзүүнээс нь барин: бүсгүй...чи энд ирэх хэрэггүй байсан юм,галтай тоглохдоо болгоомжтой байх хэрэгтэй биз дээ тэгэхгүй бол түлэгдэнэ шүү гэж хэлээд босох нь тэр.
Энжи хүзүүгээ барин: аахх өвдөж байна,ямар бүдүүлэг юм бэ
Өнөөх залуу Энжи рүү харсаар: энэ эмэгтэйг миний өрөө рүү аваад яв!!
Энжи босон: чи хаашаа явах гээд байгаа юм? Хөөе надтай уу!!
...
Энжигийн гарнаас нь барих хоёр хамгаалагч руу харан: намайг тавь! Хаашаа авч яваад байгаа юм? гэж орилсоор хамаалагчид нэгэн өрөө рүү оруулаад хаалгийг нь хаах нь тэр.
Энжи эргэн тойрноо хараад: юу вэ?
Гэнэт хажуунаас нь өнөөх залуу гарч ирэн: чи хэнтэй орооцолдсон гэдгээ мэдэхгүй байна даа "ёжтой инээх"
Энжи: юу вэ?
Залуу Энжигийн гарнаас чирэн ор руу шидэх нь тэр.
Энжи: чи юу хийгээд байгаа-
Энжиг үгээ хэлж дуусахаас өмнө тэр залуу дээр нь гаран уруулыг нь озон авах нь тэр.Эхэндээ Энжи эсэргүйцэж байсан ч хүч дорой эмэгтэй болохоор тэр залуугийн гарнаас нь барих гарыг нь дийлсэнгүй.Тэр шөнө урт бас цонх цанттал халуухан байсан юм.Эмэгтэй хүний нарийхан гинших дуу,орны хөдлөх дуу гарж байв...Өглөө болон Энжи нарны гэрлээр мөн өчигдөр шөнө ууссаны гавъяагаар толгой нь хагартал өвдөх шахам нүдээ нээлээ.Гэхдээ нүдээ нээх мөчиддөө танил бус газарт байгаагаа анзаарав.Хэсэг зуур өчигдөр болсон зүйлийн талаар бодон хэвтэхдээ хажууд нь хэн нэгэн хөдлөх шиг болон шүлсээ залгин бодож буй зүйлдээ итгэж ядсаар хажуу тийш эргэн харвал түүний бодол зөв байх нь батлагдах нь тэр.Гэхдээ түүнийг хамгийн ихээр гайхшруулсан зүйл нь тэр залуу дэлхийд BEAST группын өв залгамжлагч залуу тэрбумтан Юн Жүнхён байсан юм.
YOU ARE READING
£Тэрбумтаны эмэгтэй "COMPLETE"
FanfictionДэлхийд хүйтэн,секси тэрбумтан гэдгээрээ алдартай тэрбумтан Ён Жүнхён. Тэрээр хайр дурлалыг юу ч биш хэмээн боддог боловч нэгэн орой согтуу бүсгүй түүн дээр ирсэнээр амьдралыг нь орвонгоор нь өөрчилж орхино. Гэвч тэрбумтан залууд нэгэн нууц байх ажэ...