Энжи гэнэт өөрийгөө юу хийж байгааг ухааран түүнийг түлхэн холдлоо.Гэхдээ энэ удаа Жүнхён түүнээс амархан холдох нь тэр.Тэднийг холдохыг,Энжиг эсэргүйцэхийг Юсоб харсан бололтой цахилгаан шатаа асаан хөдлөн хормын дотор л нэг давхарт ирэн Энжи цахилгаан шатаас гүйсээр буулаа.Тэрээр хувцас солих өрөөндөө ирэн амьсгаагаа дарах гэж хичээнэ.Тэр одоо л Ён Жүнхён гэх хүнийг үзэн ядаж эхлэж байх шиг байна,тэр үргэлж л Энжитэй яг л биеэ үнэлэгч шиг харицдаг.Ердөө тэр нэг шөнийг өнгөрүүлсэн тэр цагаас хойш бусад залуус шиг түүний биеэнд шунаж,дахин нэг удаа хэрэглээ хангах гэж л түүнтэй наалдаж байгаа гэхдээ тэр Жүнхёныг 2 жилийн турш түүнийг хайсан гэдгийг мэдэхгүй шүү дээ.Одоогоор ажлын цаг дуусаагүй болохоор тэр ажлаа тараад явах боломжгүй тэглээ гээд буцаж гараад Жүнхёнтэй таарвал яаана аа хэмээн айж байв.
Жүнхён Энжиг гүйн гарсаны дараа араас нь ёжтой инээмсэглэсээр ширтэж байв.Гэхдээ түүнд нэг асуудал тулгарсан нь Энжи түүний сэрэлийг хөдөлгөөд орхичихож.Жүнхён сонин царайлсаар уруулаа хазан буцан дээш өрөө рүү яван мөн утсаар ярьж байлаа.
Жүнхён: яг одоо миний өрөөнд хүрээд ир гэж ширүүхэн хэлээд тасалж орхилоо.Удалгүй түүний өрөөнд нүдний шил нүүж өндөр өсгийт төвөггүйхэн алхах нэгэн эмэгтэй ороход Жүнхён хурдтай алхаж ирэн түүний хувцасыг урах шахам тайлан Жүнхён ямар ч анхаарууллага өгөлгүй араас нь доодохоо хийж орхилоо.Түүнийг хийхтэй зэрэгцэн өнөөх эмэгтэй орилон цаашид хөдлөх түүний хурд болоод ташааланд галзуурах шахам чанга орилж байлаа.Ширүүхэн хөдөлгөөн энэ бол Ён Жүнхён шүү дээ,тэрээр с"ксдээ ийм л байдаг гэхдээ Энжид орой зөөлөн ханддаг ч Энжид бол аймшигтай.Хагас цагийн дотор хэд хэдэн байрлалаар хийсэний эцэст нь Жүнхён сая л нэг тавьж шүлсээ залгин орон дээрээ хэвтлээ.Хажууд нь энгэрийг дэрлэн хэвтэх тэр эмэгтэй Солонгосын топ моделуудын нэг байх бөгөөд Жүнхёны нэгэн тоглоом буюу утсан хүүхэлдэй юм.Жүнхён Энжиг эс тооцвол хэзээ ч энгийн нэгэн эмэгтэй учир ургуулах учиргүй,тэрээр өөрийнхөө түвшиний хүмүүсээр хүрээлэгдэж харицдаг нэгэн гэхдээ Энжи бол түүний орчинд орж ирсэн анхны энгийн нэгэн охин.
?: Жүнхёнаа одоо би ажилтай намайг хүргээд өг
Жүнхён дуртай дургүй босон хувцасаа өмсөөд гаран явахад эмэгтэй ч бас даган гарсаар буудлын машины зогсоолд байх Жүнхёны машинд суун буудлаас гарлаа.Гадаа аль хэдийн харанхуй болсон ч одоо л дөнгөж Сөүлийн хүмүүсийн амьдрал эхэлж байх шиг...Жүнхён чимээгүй жолоогоо барин явсаар гэрлэн дохион дээр ирэхэд хэн нэгэн эмэгтэй орилох хоолой гарах шиг болон Жүнхён зүгээр л толгой эргүүлэн харвал Энжи хэдэн залуусын өмнө айсан байртай зогсож байлаа.
أنت تقرأ
£Тэрбумтаны эмэгтэй "COMPLETE"
أدب الهواةДэлхийд хүйтэн,секси тэрбумтан гэдгээрээ алдартай тэрбумтан Ён Жүнхён. Тэрээр хайр дурлалыг юу ч биш хэмээн боддог боловч нэгэн орой согтуу бүсгүй түүн дээр ирсэнээр амьдралыг нь орвонгоор нь өөрчилж орхино. Гэвч тэрбумтан залууд нэгэн нууц байх ажэ...