Жүнхён дэлхийд хамгийн үнэтэй,загварлаг спорт загварын машинаа барин цонхоороо гараа гарган явж байлаа.Удалгүй хотоос зайдуухан ирэн нэгэн том барилгийн гадна ирэн зогслоо.Тэр барилгаас хэн нэгний орилох дуу,тас няс хийх дуу гаран Жүнхён хөмсөг зангидсаар гараа халаасандаа хийн дотогш орлоо.Том зайтай тэр барилга дотор хоёр залуу өөд өөдөөсөө харан сууж нэг нь цусандаа хутгалдаж өнөө нэг нь ардаа олон залуусыг зогсоон ёжтой инээн суух ажээ.Жүнхён алхсаар очиход олон залуус түүнд ёслон сандал дээр суух залуу түүнтэй гар барин мэндэллээ.
?: хён би танд энэ новшыг барьж өгсөн харин бурхан руу явуулах эсэх нь таны дур "инээх"
Жүнхён: баярлалаа Дүнүн гэж хэлээд Дүнүний нуруун дээр нь зөөлөн цохиод сандал дээр суулаа.Цусандаа хутгалдах тэр залуу Жүнхёнээс айж байгаа бололтой өөр тийшээ харах нь тэр.
Жүнхён: Им Санчол тэр хаана байна?
Санчол: б.би м.мэдэхгүй ээ
Жүнхён уруулаа хазаад: хэлэх хүртэл нь тамлаарай харин алж болохгүй шүү гэж хэлээд хаалганы зүг яван Дүнүн араас нь босон явлаа.Тэд гадагш гаран Жүнхён тамхиа гаргаж ирэхэд Дүнүн асаагуур гаргаж ирэн түүнд асааж өглөө.
Дүнүн: дахиад л сэтгэлээр уначихав уу?
Жүнхён тамхиа зуусаар санаа алдан: би юу хийхээ мэдэхгүй байна
...
Энжи яг одоо буудлынхаа захирлын өрөөний өмнө амьсгаа аван зогсож байлаа.Тэрээр өчигдөржин бодсоны эцэст захирал болоод удирдлагадаа Жүнхёныг мэдэгдхээр шийдсэн.Энэ бол түүний арай гэж олсон гайгүй цалинтай ажил болохоор гарчихаж чадахгүй байгаа юм.Тэрээр өчигдөр хувцасаа солин зогсохдоо Жүнхёныг энэ буудалд амьдардаг гэдгийг мэдсэн юм.Тийм болохоор магадгүй захирал нь ямар нэгэн арга хэмжээ авч чадна гэж найдсан хэрэг.Гүнзгий амьсгаа аваад хаалгийг нь тогшин хаалгийг зөөлөн онгойлгосоор дотогш ороход ширээний цаана нэгэн царайлаг залуу лап топоо ширтсээр сууж байв.Энжи ороод хоолойгоо засахад өнөөх залуу харан инээмсэглэсээр босож ирлээ.
Тэрээр буйдан руу заагаад: суу л даа Им Энжи
Энжи инээмсэглэн буйдан дээр суухад өнөөх залуу ч мөн адил суун: ямар хэргээр ирээв?
Энжи хоолойгоо засан уруулаа хазсаар: би н.нөгөө Ён Жүнхёны талаар хэлэх гэсэн юм Ян Юсоб захиралаа "инээмсэглэх"
Юсоб гайхан: тэр хүн яасан гэж?
Энжи: хэлэхэд эвгүй ч намайг өчигдөр оролдсон "доош харах"
Юсоб доошоо харан ёжтой инээмсэглээд дээшээ харан босон Энжигийн хажууд суун: би чамд туслаж чадах юм шиг байна
Энжи нүд нь гэрэлтэн: үнэхээр их баярлалаа захиралаа "бөхийх" би ингээд гарья даа гэж хэлээд босон дахин нэг удаа бөхийгөөд гаран явахад Юсоб араас нь харсаар "Ён Жүнхёнд таалагдсаныг бодоход ямар нэг онцгой зүйл байна даа хэмээн бувтнаж байв.
Энжи сэтгэл дүүрэн захиралын өрөөнөөс гараад цахилгаан шатанд суугаад 1 давхарын товчин дээр дарлаа.Цахилгаан шат удаан явалгүй 20 давхарт ирж зогсоход Энжигийн хэзээ ч хүсэхгүй хүн зогсож байлаа.Гэхдээ яагаад ч юм сэтгэл нь амар байх шиг.Жүнхён чимээгүйхэн орж ирэн Энжигийн хажууд зогслоо.Тэдэнтэй өөр хэн ч байсангүй...Энжи шүлсээ залгин үе үе амьсгаагаа түгжиж байв.Жүнхён утасаа гаргаж ирэн мессеж бичэн чимээгүй явж байв.Гэтэл 5 давхарт ирээд цахилгаан шат гэнэт зогсон харанхуйлах нь тэр.Энжи цочин гараараа хана тэмтэрсээр товчлуурт хүрэн хэд хэдэн удаа даран "хүн байна уу?" хэмээн орилж байлаа.Тэрээр утасаа гаргаж ирэхэд гэнэт Жүнхён Энжиг хананд шахах нь тэр.Хэтэрхий цочирдсон Энжи утасаа газар унагаан тэдний царайг гэрэлтүүлж байв.Энжи Жүнхёны хүйтэн царай,ширүүн харцыг л харж байв.Түүний ширүүн харцнаас хүсэл тачаал мэдрэгдэх ч цаана гүнд нь гуниг нуугдаж байхыг Энжи мэдэрсэн юм.
Жүнхён түүнийг ширтсээр: би энэ цахилгаан дотор хөгжилдмөөр байна
Энжи гайхан бас айсаар шүлсээ залгин: гаж донтон "муухай харах"
Жүнхён: 2 жилийн өмнө хэн гаж донтон шиг аашласан билээ "ёжтой инээх"
Энжигийн нүд халитран: т.тэр чинь би согтуу байсан болохоор алдаа байсан юм тэгээд ч би чамайг байна гэж мэдээгүй "дуу нь сулрах"
Жүнхён: дахиад таашаал мэдэрцгээе яг л 2 жилийн өмнөх шиг
Энжи түүн рүү: юу яриад байгаа-
Энжиг үгээ хэлж дуусахын завдалгүй Жүнхён Энжигийн уруул руу дайран үнсэж хэлээ түүний дотогш нэвтрүүлэхээр оролдож байлаа.Нэг нь хүсэхгүй байхад хийнэ гэдэг хүчингийн хэрэг.Энжи хичнээн эсэргүйцсэн ч хүч дорой эмэгтэй нас бие,хүч чадал гүйцсэн нэгэн залууг дийлнэ гэж үү.Жүнхён хүссэнээрээ хэлээ дотогш оруулан ийш тийш хөдөлгөж хэлийг нь сорон хөхөх бол түүний нэг гар Энжигийн эсэргүйцэх хоёр гарыг толгой дээр нь барин нөгөө гар нь хөх цээжээр нь гүйх ажээ.Хэтэрхий их шунаж тачаадсан залуу түүнд бага багаар уусах бүсгүй...
Харин нөгөө талд хамгаалалтын өрөөнд хэн нэгэн залуу цахилгаан шатанд зогсох тэднийг ажиглан харах хүн нь Ян Юсоб байв.
Тэрээр камерыг харан ёжтой инээсээр: Ён Жүнхён чи үнэхээр донтой юм аа гэхдээ...
Жүнхён цахилгаан шатанд суух мөчиддөө Юсоб руу цахилгаан шатыг зогсоо хэмээн бичсэн нь энэ байлаа.
ESTÁS LEYENDO
£Тэрбумтаны эмэгтэй "COMPLETE"
FanficДэлхийд хүйтэн,секси тэрбумтан гэдгээрээ алдартай тэрбумтан Ён Жүнхён. Тэрээр хайр дурлалыг юу ч биш хэмээн боддог боловч нэгэн орой согтуу бүсгүй түүн дээр ирсэнээр амьдралыг нь орвонгоор нь өөрчилж орхино. Гэвч тэрбумтан залууд нэгэн нууц байх ажэ...