> 5 <

216 8 2
                                    

~ Niall ~

Ik wacht Backstage, ik hoor allemaal meiden gillen en uiteindelijk komt er een meisje binnen lopen. Ze staat een beetje ongemakkelijk voor het podium en ze weet niet waar ze heen moet. Ik twijfel even, doe m'n haar snel goed en wandel het podium op. "Uhm, hi.." zeg ik zacht. Op de een of andere manier word ik verlegen van haar. Ze schrikt en kijkt op. "sorry ik wilde je niet laten schrikken." zeg ik met een glimlach, en ik kijk een beetje naar m'n schoenen. "oh nee! geeft niet! hi..." zegt ze zacht. Ik steek m'n hand uit om haar op het podium te helpen, ik zie dat ze even twijfelt dus ik zeg zacht "hier, kom ef op de rand zitten."

Ze bloost en pakt m'n hand vast, ik trek haar op het podium en we gaan zitten. "H-hi" zegt ze. "ik ben Catherine." Ze steekt haar hand uit en ik schud hem. "The name is Horan, Niall Horan." zeg ik op een Bond toon. Ze grinnikt en ik knipoog. "Dat liedje hea.." begint ze. "super lief gedaan.. En je gezicht was echt grappig.." ze giechelt even en ik moet daarom grinniken. Ze kijkt verlegen op en als ze mijn lach ziet moet ze ineens keihard lachen. "Oké dat zal ik opvatten als een compliment.." zeg ik met een knipoog. "Sorry, ik vind het een beetje droog zo.. Enneh.. ik ben best zenuwachtig eigenlijk." Ze bloost. Ik twijfel even maar schuif dan wat dichter naar haar toe en geef haar een knuffel. "Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor.. Je bent hartstikke gezellig en ik ben blij dat je bent gekomen." ik hoor achter ons het geluid van een camera. Ik kijk om en zie Louis staan met z'n telefoon. Ik knipoog naar hem en draai me weer om. Catherine heeft het niet gehoord dus dat laat ik maar zo.

We kletsen een tijdje en ik geef haar een handtekening en nog wat knuffels. Dan wil ze een foto maken maar bedenkt zich dan weer dat ze haar telefoon dus niet heeft. "Ehm.. Mag ik maybe m'n telefoon terug?" Vraagt ze met een knalrood hoofd. "Als ik met je op de foto mag." Zeg ik met een knipoog. Ze giechelt en knikt. Ik pak m'n eigen telefoon en maak een foto. Omg ze staat er echt super leuk op! "Die zie je nog wel langskomen ergens.." beloof ik haar. Dan haal ik haar telefoon uit m'n broekzak en geef hem aan haar. "OMG MIJN TELEFOON HEEFT IN NIALL HORANS' BROEKZAK GEZETEN!!" Gilt ze en ik barst in lachen uit. "Eens een fan, altijd een fan.." Zegt ze zacht. "Haha geeft niet, ik vind het wel schattig hoe je doet."  Lach ik.

" Hey maar ik moet weer verder.. We hebben training nu.."  Ze kijkt me raar aan. "Ja we moeten in vorm blijven op tour.. We rennen elke avond zingend het hele podium op en neer.. dat moeten we wel vol kunnen houden natuurlijk." Ze lacht. "Nou succes met trainen dan!" Ze wil weglopen maar ik roep haar terug. Ik trek haar dicht tegen me aan in een knuffel en leg m'n hoofd op haar schouder. Ze ruikt lekker.. Ik glimlach en geef een kus op haar wang, alleen ze draait haar hoofd dus mijn lippen raken zacht haar mondhoek.. Ze bloost maar blijft me knuffelen. Na een tijdje laat ik los en zeg gedag. Als ze wegloopt kijk ik haar na en als ze nog even omkijkt zwaai ik. Dan loop ik weer terug Backstage met een enorme grijns op m'n kop. 

><><><><><><><>>><><><><><><><><><><><><><><

Heeeyyy, had het idee dat dit stukje wel oké was, vond het in ieder geval erg leuk om te doen.

Hoop dat jullie het ook leuk vinden!

Ik ga proberen elke week 2 stukjes te doen maar tis best druk met school maar ik ga m'n best doen! :3

xx britt






Horan tho... { On Hold }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu