> 23 <

97 4 0
                                    


~ Niall ~

De 2 weken daarna verliepen sloom. Ik heb veel gespeeld op de gitaren en er kwamen steeds mensen langs maar het duurde zooo lang. Calum is ook nog langs geweest en ik heb hem uitvoerig bedankt voor de gitaar. Hij is zoo sick!. Na 2 weken mocht ik naar een ander ziekenhuis en daar ben ik nu. Eigenlijk is een het kinderziekenhuis maar het word ook wel als revalidatie centrum en spoed punt gebruikt. Omdat ik over 4 weken weer op het podium moet staan gaat deze week het gips eraf en krijg ik een soort spalk. En dan heb ik nog iets meer dan 3 weken om te oefenen ermee te lopen met krukken enzo. Yay... Naja ik ben er wel super blij mee dat het gips eraf mag maar ik moet nog zeker 8 weken met krukken lopen dus dat word met krukken on stage voor sowieso bijna 5 weken.. Maarja. De dokter zei dat het goed kwam. De gipsmeester was vandeweek ook nog langsgekomen met zijn dochtertje. Ze was 12 jaar en echt super schattig. Ze zei de hele tijd "omg ik kan niet geloven dat ik nu echt bij Niall Horan ben." En ze vroeg vanalles. Ze had ook nog een tekening gemaakt van een Leprechaun met een beentje in het gips. Hij leek eigenlijk verdacht veel op mij. Op de achterkant stond 'Get well soon! See ya in Dublin!' Ik grinnikte en vroeg of ze al kaarten had, die had ze nog niet dus ik heb die middag meteen geregeld dat ze 2 VIP tickets kreeg. Die had ze gehad en de gipsmeester heeft me gelijk nog bedankt. Uiteindelijk heeft dat er wel voor gezorgd dat mensen wisten dat ik in dat ziekenhuis lag dus dat is ook een van de redenen dat ik al zo vroeg ben overgeplaatst.

"Hey snowflake." Hoor ik en als ik op kijk zie ik dat Cath en Louis komen binnenlopen. "Louis?! Jij zat toch in Nederland?" Vraag ik verbaasd. "We zijn vanochtend aangekomen." Verklaart hij. Ik knik begrijpend. "Hey Caitria." Zeg ik zacht. "We hebben vanmiddag een interview en het managment heeft besloten dat jij ook mee moet." Zegt Louis. Ik kreun "Menen ze die? Zelfs niet kunnen lopen en in het ziekenhuis liggen is geen argument om even 4 weken vrij te hebben?" Vraag ik vermoeid. "Ik weet het mate.. Maar het is best een leuk interview dus het komt wel goed." Zegt Lou. "Je moet je alleen wel aankleden want het komt op tv." Ik zucht. Ik heb nieteens normale kleding hier liggen bedenk ik me net. Ik kan geen broek aan alleen een jogging broek of zo'n voetbal broekje en shirts heb ik steeds geen zin in. Er ligt er 1 en die ruikt naar, ja.. Heren kleedkamer? "Kunen jullie dan misschien.." Liam, die net binnen komt lopen, kapt me halverwege mijn zin af. " Hier heb ik een tas met kleding voor je" Zegt hij grijnzend. "Een voetbal broek van Adidas. Van mij dus dan past het. Dat t-shirt van jou en Lou en een schoen." Ik trek mijn wenkbrouwen op. "Ja de ander kan je toch niet aan.." Zegt hij bijdehand. "Ja oke ik snap het. Wat voor interview is het?" Zeg ik maar. "Nou het zijn er 2, eerst gaan we naar een regionaal radiostation, en daarna naar naar James Corden" Zegt hij. "Gaan we naar James?" Vraag ik enthousiast. Ik kan het sinds we hem hebben ontmoet al goed met hem vinden en ik heb hem heel erg gemist. Liam knikt grijnzend. En daarna zetten we je af bij voetbal voor je revalidatie. Ik kijk hem verbaasd aan. "Ik ga voetballen om m'n knie rust te geven?" Vraag ik. Waarom lijkt me dat nou niet logisch.. "Nee je gaat voetballen om je knie te trainen. Over 4 weken gaan we weer op tour en als je dan niet normaal kan lopen hebben we een probleem. Over 2 weken moeten we ook naar de Brits hea..." Herinnert hij me. Ja het zal wel.. Denk ik bij mezelf, komt allemaal wel goed. Beter dat ik dan iets te doen heb tho.. "Oh by the way Nialler. Als ze naar relaties enzo vragen, niets zeggen.. Het management vind niet dat je public moet gaan in dit stadium van je relatie.." Zegt Liam snel. Hij wist dat ik dit niet leuk vind om te horen dus hij loopt meteen weg. Ik zucht, "Is goed.." mompel ik en ik doe een poging om mezelf aan te kleden.

"Hey ik help wel" Zegt Louis als hij binnen komt lopen en me ziet stuntelen. Hij trekt de pijp van het broekje voorzichtig om mijn been en trekt hem omhoog. dan doet hij een sok aan en de gymp eromheen, aan de andere kant doet hij zo'n warme pantoffelsok om mijn voet. "Zo dan is het niet zo koud." Zegt hij tevreden. Dan trekt hij m'n shirt over mijn hoofd en komt Cath aanlopen met een rolstoel. Voorzichtig ga ik rechtop zitten en dan tillen Louis en Liam me samen in de rolstoel. Cath zorgt dat de voeten steun helemaal goed staat en dan lopen we met zijn vieren het ziekenhuis uit richting de auto. Harry en Zayn zijn al in de studio dus als we bij de auto zijn rijden we meteen weg.

**********************************

In de studio is het warm en benauwd. Echt precies wat ik nodig had met een gips poot en astma.. Ik tik Louis aan. "Wil jij ef mijn inhalator uit m'n rugzak halen?" We hebben m'n rugzak lekker old-school aan de achterkant van mijn rolstoel gehangen  dus daar kan ik zelf niet bij. Hij knikt en na een tijdje zoeken heeft hij hem gevonden. "Thnx boobear." Zeg ik en ik inhaleer het medicijn. Het smaakt echt verschrikkelijk smerig maar het is beter dan dat ik straks dood neerval ofzo dus ja.. Na een paar minuten worden we de studio ingeroepen. Ik moet een beetje achteraf staan van de DJ maar derest van de band weigert om het interview te doen als ik helemaal alleen zit dus na een lange discussie gaan zij om me heen staan met alle microfoons. Echt super lief van ze, maar dit betekent wel dat Louis mijn Mic vastheeft en dus elk moment kan zeggen dat ik niet mag praten.. Lekker dan!

Ik hoor de tune van het programma door de koptelefoon en dan worden we voorgesteld. We begroeten elkaar allemaal enthousiast en dan stelt de DJ wat vragen. "Hoe gaat het?" "Wat heeft Niall nou met zijn knie gedaan?" "Gaat de tour nog door?" "Hebben jullie er zin in." "Komt er een nieuw album?" en dan de vraag waar ik al de hele tijd op aan het wachten was. "Hoe zit het met de meisjes?" "Nou ik ben single!" Zegt Louis meteen trots en blij. "En weer bevriend met El!".  "En ik ben samen met Perrie." Zegt Zayn erachteraan. "Ik ben met Sophie." Zegt Liam. "En Harry?" Vraagt de DJ. "Ik ben single.." Zegt hij zacht terwijl hij naar mij kijkt. "Ik ook!" Zeg ik er snel achteraan. Louis kijkt me waarschuwend aan. SH*T dat was veel te snel.. F*ck. "Klink overtuigend.." Zegt de DJ sceptisch. "Ze zijn allebei single man.. Doe niet zo moeilijk." Zucht Liam geïrriteerd. Omg wat ben ik hem dankbaar.. Ik knik hem dankbaar toe en hij knipoogt snel. "Okee, 2 singles in One Direction.. Niall wat zoek jij in een meisje?" Zegt de DJ. "Ze moet een mooie persoonlijkheid hebben, en er een beetje leuk uitzien natuurlijk, maar de binnenkant gaat voor. Zelfrespect is ook belangrijk maar niet te ijdel, enn ja.. Mooie ogen val ik op, en mooi haar. Een leuke glimlach. Vrolijk. Spontaan. Lief. Zorgzaam maar ook stoer en een beetje een f*ckit-attitude soms. Gewoon net zo Carefree als ik. En ze moet schattig zijn." Antwoord ik. "Zou je een fan daten?" Wil hij weten, "Als die fan gewoon normaal met me kan praten zonder in mijn gezicht te gillen.. Ik bedoel Als ze mij en de band met onze muziek steunt zou dat zeker een pre zijn.." "En je bent nu net 19, hoe jong zou je iemand nog daten?" Daar moet ik even over nadenken. "Ik zou nu denk ik niemand jonger dan 15 daten.. Anders word het verschil wel erg groot.." Zeg ik twijfelend. Daarna stelt hij dezelfde vragen aan Harry en dan is het tijd om nog een liedje te zingen. We zingen een van mijn favorieten 'I want'. Die doen we niet zo vaak omdat het meestal toch wel een beetje een ongeschikt liedje is. Maar met Calum en Luke heb ik vorige week een 'Radio Edition' gemaakt die een beetje Rocky is en die ik wilde ik graag laten horen. De DJ applaudisseert en dan vertrekken we meteen naar de volgende studio. "Jamieeeeeeeee here we come!" Gil ik hard door de auto.

<><>>>>>>>>>><<><><>><<
Duss nog maar een stukje
Pleasee vote en comment!! Dat zou geweldig zijn!
Ly xxx

Horan tho... { On Hold }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu