~ Cath ~
My god wat ben ik DOM! Jezus! Ik droom er al jaren van dat Niall me zo aanraakt en dat we zoenen enzo en dan gebeurt het en wat doe ik? Ik trek terug.. Goed gedaan Catherine.. Applaus! We eten samen een stuk appeltaart en dan zegt Niall dat hij even snel de voetbal updates gaat kijken. Ik knik en besluit m'n phone te checken. Ik zie dat ik wat berichtjes van Perrie, Louis en Zayn heb dus ik besluit ze te lezen.
(P: Perrie, L: Louis, Z: Zayn, C: Cath)
P: Heeyy! Hebben jullie het naar jullie zin? Ik hoop het wel! Hij heeft de rust wel even verdiend!
Ik besluit wat terug te sturen
C: Heyy Pezz! ik heb het super naar m'n zin en Niall geloof ik ook! Hij vind het huis in ieder geval super mooi! En het uitzicht is echt super mooi!
P: Mooizo! Moet je niet met Niall kletsen?
C: Nah, hij kijkt ef voetbal en daar had ik geen zin in..
P: Mannen.. Godzijdank is Zayn niet zo!
C: Hahaha lucky you!
P: IKR! haha. Maar ik moet gaan. Zayn is ongeduldig..
C: okeee spreek je later wel!
P: HAVE FUN TOGETHER! xx
C: TNX YOU TOO X
Dan ga ik Louis maar lastig vallen, hij had ook wat gestuurd.
L: Heey is het al een beetje spannend daar? :) ;) ;) ;) Morgen kom ik even snel langs met een verassing dus doe een beetje rustig nog wil je.. En ik neem wortels mee!! :D x Lou
C: Hey Louster!
C: Leuk dat je morgen komt! :D
L: Heb jij het niet veel te druk met andere dingen? ;) ;)
C: ............
L: JUSTKIDDING
L: Is het gezellig?
C: Jaaa, en het uitzicht is super mooi! Thnx voor het regelen van de sleutel enzo Swegmasta! Je bent de beste! Hoe is het met iedereen?
L: Graag gedaan hoor!
L: i was just thinking..
L: SUPERMAAAAAAAANNNNN
L: haha maar het gaat goed met ze hoor. Zayn en Perrie zijn winkelen, Lili en Hazza gamen, El, Tessa en Sophie hebben meiden dag en de 5sos'jes zijn aan het repeteren voor hun tour.
C: Haha okee!
C: Hoe zit het nou eigenlijk tussen jou en El?..
C: Ik bedoel je hebt met Tessa gezoend en je ging met El op vakantie en naja..
L: HAHAHAHA, ik en El zijn gewoon vrienden, ze wilde iemand opzoeken in Nederland en had gevraagd of ik haar wilde vergezellen. Ze wist niet zeker of de meeting goed af zou lopen en ze was zenuwachtig dus ik ben mee gegaan. Maar Tess is de enige voor mij <3 El is gewoon een vriendin nu.
C: Okee thnx voor het uitleggen! Ik was gewoon een klein beetje verward!
L: Geen probleem hoor! Ik snap het wel.
C: Weet Tess het ook?
L: Jaa tuurlijk!
C: Okee mooizo!
L: Oh ik moet gaan, Zayney en Hazza willen wat schrijven.
C: Okee have fun! succes!
L: Tnx tot morgen!
C: Tot morgen Louster!
Ik glimlach. Ik ben blij dat ik het aan hem heb gevraagd. Eigenlijk zat ik er best wel mee. Maar ik snap het en ik ben blij voor ze. "Caath?" Hoor ik Niall roepen. "Nialler?" Roep ik terug. "Wil je heel misschien wat te eten maken babe?" Vraagt hij en ik hoor de grijns in zijn vraag.
Ik grinnik en loop naar het kastje met eten. "Wat wil je hebben dan Nialler?" Roep ik door het huis. "CHIIIPPPSSS" Gilt hij dus ik pak 2 zakken chips en loop naar de woonkamer. Daar zie ik Niall onhandig onderuitgezakt in zijn rolstoel zitten. "Hey Snowflake" Zeg ik als ik vlak achter hem sta. En ik geef hem een kus vlak achter zijn oor. "Wil je op de bank zitten?" Hij knikt dus ik zet de rolstoel goed op de rem en ga voor hem staan. "Dan houd ik je vast en dan ga jij op een been staan en dan breng ik je naar de bank. Okey?" Zeg ik. Niall kijkt verbaasd maar hij knikt. Ik pak zijn handen vast en trek hem overeind. Hij staat een beetje wankel op 1 been en kijk me aan met een blik zo van 'wat nu?'. Ik glimlach bemoedigend en sla mijn armen om zijn middel. Ik til hem half op zodat hij kan hinkelen zonder zijn been te belasten en stuur hem naar de bank. Als hij achterover op de bank neerploft trekt hij mij mee waardoor ik half op hem terecht kom. "Thanks babe." Zegt hij voor hij zijn lippen op die van mij drukt. Dan gaat zijn telefoon af. Hij zucht en kijkt wie het is. "Sorry Cath, deze moet ik echt even nemen.." Zucht hij duidelijk geïrriteerd. Ik knik begrijpend en wil opstaan maar Niall trekt me terug. "Stay.." fluistert hij terwijl hij opneemt.
~ Niall ~
"Stay.." Zeg ik en ik neem de telefoon op. "Horan." Zucht ik. "Hallo meneer, Dokter Lilac hier. Uhm morgen komen ik en een gipsmeester langs om uw been te verzorgen maar ik begreep dat het adres niet klopte. Dus waar moeten wij morgen heen komen?" Ik bijt op mijn lip, fucking kut knie.. "Uhm, Ik zal het even navragen." Zucht ik. "Cath. Waar dafuq zijn we? De dokter moet morgen hierheen komen voor m'n knie enzo." Cath kijkt op. "Glasson Mews, 21. Killinure, County Westmeath. Ireland." Dreunt ze op. Ik glimlach dankbaar en herhaal het adres. "Bedankt meneer Horan. We zien u morgen ochtend." Zegt de dokter voor hij ophangt. "Dat was de dokter" Beantwoord ik Caths' vragende blik. "Hij vroeg zich af waar hij heen kon komen morgen.." Ze knikt begrijpend. "hmm, maar hij verstoorde een moment." Zucht ik. "En dat wil ik graag voortzetten." Grom ik erachteraan. Cath giechelt en ik trek haar tegen me aan.
Ik druk mijn lippen op die van mij en legde mijn handen op haar heupen. Al snel lik ik aan haar lip om toestemming te vragen en deze keer geeft ze die wel, ik glimlach voor ik met mijn tong die van haar zoek. Onze tongen spelen een rustig liefdevol spel met elkaar maar ik wil meer. De zoen word iets ruwer en na een tijdje trek ik hijgend terug. Ik kijk grijnzend in haar mooie ogen, "Zo kan ik de hele avond wel blijven liggen.." Zucht ik. "Maar dat doe je niet.." Zegt Cath. "Want morgen komt de dokter." Thnx voor het verpesten van het moment babe...
><><><><><><><><><><><
PLEASE PLEASE PLEASE VOTE EN COMMENT PLZZZZZ
LY XX
JE LEEST
Horan tho... { On Hold }
FanfictionIk steek m'n iPhone uit, zou hij een handtekening geven? Hij pakt 'm aan, en dan slaat Harry hem uit zijn handen. hij valt midden op straat... SHIT! Wacht hij is weg.. Ik kijk zoekend rond en zie dan Niall met mijn telefoon lopen.. OMFG :O :( "HEY C...