Pe cand eram doar o pustoaica imi placea foarte mult sa scriu carti despre mine,despre lume si ce simt eu .Toata lumea imi spunea ca am talent ,ca sunt un om puternic dar eu credeam ca sunt cea mai slaba.Stau pe canapea si imi citesc jurnal de acum 30 de ani si ma minunez cat de naiva eram in tinerete .Vreu sa vă citesc....deci ,sa incepem cu inceputul.Totul a inceput in 1985 cand stateam pe un o cladire abandonata si imi scriam in jurnal....
Draga jurnalule,eu ma numesc Jenny Maco si am 20 de ani .Eu m-am nascut in anul 1965 in 1 Ianuarie.Sunt la facultatea de jurnalism si este super frumos ...si greu.Mama mea a murit din cauza unui infart ,iar eu sunt acuma doar cu tatal meu.El este bibliotecar si ii place mult meseria asta ,iar eu cumpar mereu carti de la el.Facultatea este printre cele mai importante lucruri din viata mea si recunoac,imi este foarte greu de una singura sa fac faţă la toate mai ales ca sunt singura la parinti .Scuze jurnal dar acum trebuie sa plec pentru ca trebuie sa merg la lucru.Lucrez intr-o cafenea de 2 ani deoarece eu trebuie sa imi platesc si bani de facultate si sa ma si intretin ,iar tata...nu are suficienti bani incat sa imi dea si mie,dar sa iti spun ceva...cafeneau unde lucrez este cea mai proasta cafenea din lume si cea mai periculoasa deoarece acolo sunt cu gramada ,baieti cam curiosi de viata mea ,atat interioara cat si exterioara iar seful meu este foarte dur daca intarziu.Mi-as da demisia doar ca casting un salariu prea bun ca,sa pot demisiona...ori cat de mult mi-as dori.
Dupa 3 ore
Am avut o zi groaznica!!(spuneam in timp ce plangeam)
Eram la masa 3 si un barbat ma pleznit peste fund,eu nervoasa ii reprosez:
- nu ti rusine!
Spun eu nervoasa ,se simtea de la un metru ca e baut asa ca grabita pec de langa gasca lui
-Domnisoarăă....spune el cu jumatate de gura.
Eu plec mai departe ,fara sa il bag in seama
-Domnisoarăăă,unde imi este cafeau !!poti sa ai incredere in mine,nu te musc!
-O vei primi cand o vei merita!
-Daca te merit pe tine atuci merit si cafeau
-Auzi la el!cica ma merita,scuteste-ma ,sunt inca studenta .
Imi iau cafeau si plec de la lucru pentru ca mi s-a terminat tura.
Imi iau bicicleta si plec spre prietena mea Lola. In 30 de minute ajung la ea ,si sun la usa,am auzit galagie asa ca am intrat.Ea era pe fotoliu si asculta la radio.Ma duc la ea si o rog sa imi dea un sfat pentru ca astazi am avut o zi plina de oboseala si nervi iar maine trebuie sa plec la facultate.Era si mai rau decat am crezut ,de la prima vedere cand am intrat in casa Lolei ....era dezastru, statea pe scaun in timp ce manca un senvici si avea o pipa in mana.Nu intelegeam de ce era aproape dezbracata...Ea ma intreaba:
-Jenny,hai trage si tu un fum
-Nu, mersi...pipa ii pentru baieti
-Haide!te rog
Nu mai stiam ce sa zic:,,oare sa trag un fum sau nu?!",recunosc ...ma tenta asa ca am acceptat
Imi da pipa si trag fumul.Dupa cateva secunde mi se face rau ,simteam o ameteala puternica ,fara sa mai stiu pe ce planeta eram...am lesinat.Lola nu facea nimic ,statea si se uita la mine cu o faţă vesela de parcă ar fi planui ea asta.Dupa un timp ma trezesc intr-un beci.In beci era foarte intuneric de nu stiam sigur daca sunt in beci sau in pamant.Vroiam sa caut o cale de iesire dar nu vedeam nimic .Speriata ma panichez si incep sa urlu dar in zadar ,nu ma auzea nimeni...dar parca vedeam o mica crapatura.Eu mi-am bagat mana prin crapatura si incerc sa trag de ...ăă...parca era o bucata de lemn,speriata si stresata trag de ea si bucata de lemn se rupe.Ce sa vezi??!!eram in casa Lolei,exact cum banuiam.Lola era in bucatarie si era cu un barbat .Stai umpic...baiatul ala era chiar betivul de la cafenea care ma pleznit!!,cand am vazut m-am socat sa stiu ca cea mai buna prietena a mea s-au cel putin a fost,era iubita omului ala.Mai tare panicata ,fara sa ma vada fug pe geam speriata.Imi luasem bicicleta si pedalam fara incetare.Am ajuns acasa si ma gandeam :,,asta mi prietena?"
Imi era frica sa o mai vad pe strada,imi era frica sa mai am incredere in cineva.Ma inchid in camera si incep sa scriu pe tine jurnalule,despre tot ce mi s-a intamplat azi in de cand am scris ultima data pe tine
CITEȘTI
Să Am Incredere?
RomanceViața mea începe de la 0... Îmi amintesc când eram doar o copila ,îmi amintesc trecutul vieții mele,îmi amintesc ce aventuri am avut cand eram tânăra si cel mai important ,îmi amintesc cea mai mare iubire a mea si mereu tot ea va fi .Acum sunt o băt...