Capitolul 32

16 1 6
                                    

Am spus ca nu voi mai sta in pensiunea aceea si ma voi inchiria un apartament din bani strasi pana acum.Asta imi mai lipsea ,sa fiu in oras iar ploaia apare.Merg pe strada iar din senin un tunet ma inspaimanta.Normal,picuri de ploaie isi  faceau aparitia.Asta imi mai lipsea!sa fug prin ploaie.Ploaia devenea din ce in ce puternica si am fost nevoita sa ma ascund intr-o cafenea.Nu mai vreu sa aud de cafenele niciodata!Intru,inauntru era plin cu fumuri de tigara ,nasul meu era sensibil asa ca am inceput sa tusesc punandu-mi mana la gura.Pe usa scria:Angajam femeie de serviciu!
Asa ca m-am gandit sa imi iau o slujba temporara.
-Buna ziua,cu ce va putem servi?
Era o doamna in varsta care puteam jura ca mi familiara.Ma uit la ea si ii spun ca am venit pentru angajari.Femeia s-a uitat la mine cu atentie dupa care s-a speriat si a impietrit.Oare de ce?
-Aa,deci?spun eu confuza.
-A,eu..da,120 de euro pe luna.
-Asa putin?!spun eu suparata.
-Da,daca nu iti convine dute.
-Pai daca nu ma lasi va iesi scandal!spun eu nervoasa.
Femeia se uita mirata in ochii meo si ma intreaba cum ma cheama:
-Cum te cheama?
-Jenny,de ce?!
-Nu pot sa cred,spune ea punandu-si mana la gura plangand.
Ma uitam speriata la ea si nu intelegeam ce se intampla cu bruneta.
-Jenny Mako?
-Da,de unde imi sti numele?ma uit la ea confuza,fata ei imi era familiara.
-Jenny,eu...
-Doamna,eu nu am timp de chesti dinastea sunt disperata dupa un loc de munca .
-Jen,tu esti fica mea...spune femeia plangand.

Să Am Incredere?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum