Am ajuns in fata unei case mici si dragute.Cu o curte si o terasa,nu era ceva ,,uau"dar nici ceva saracacios,era chiar rezonabil locul.Intru in curte ,erau multe flori si brazi.Este o casa la tara,langa o padure.Aerul placut imi invada corpul ,de mult nu am simtit viata de copil.
-Intra,draga.
-Ce frumoasa ii casa,...
-Multumesc,este mica dar sper sa fie ok.
-E super incapatoare,spun eu zambind.
Intru in casa ,pe pervaz era plin cu poze.Iau una si ma uit la ea.
-Asta ii Max?spun eu curioasa.
-Da draga.
-Si Mira?
-Mira ,hai coboara te rog!spune mama strigando.
Un bubuit se auzea cum vine de sus,Mira cobora in fuga scarile.
-E aici?
-Da,spune mama razand.
Pentru cateva secunde amandoua ne uitam una la alta dupa care ne-am luat in brate.Chear daca nu provenea din acelasi tata eram mandra ca in sfarsit aveam o familie care ma iubea chear daca au lipsit o parte din viata mea ma bucur ca i-am gasit.Mama se uita la noi si zambea cu lacrimi in ochi.Ne asezam pe canapea ,mama ne face cate o cafea in timp ce noi doua vorbim:
-Deci...esti sora mea mai mare?
-Da,am 21 spun eu zambind.
-Eu am 19,spune ea .
Amandoua ne apucam sa radem.
-Si Mac unde e?
-E la lucru,lucreaza ca si constructor.
-Am inteles,si?nu ai pe nimeni in viata ta?spun eu ridicandu-mi o spranceana.
-Am,pe iubitul meu.O sa ti-l prezint intr-o zi...e blond cu ochi albastri si e bogat,vine din Miami.
-Da...spun eu cu capul in pamant.
-Tu?
-Eu am avut un sot dar au aparut probleme si am divortat iar acum fiecare e cu viata lui.
-O,imi pare rau...
-Si el era tot din Miami,blond cu ochi albastri.
-Oo,gemene!
-Da!spun eu razand pe jumatate.
-Va veni saptamana viitoare ,il vei cunoaste.E minunat!
-Sigur!abia astept!spun eu zambind.
-Am auzit ca nu ai unde sa stai?
-Da,si nu am un loc de munca.
-Daca vrei poti sa lucrezi la mama la cafenea ,eu acolo lucrez ...o ajut si vei sta la noi.
-O!Minunat!mersi mult,ii spun dupa care o imbratisez.
-Tatal tau?
-A,tata...este acasa,mai vorbesc cu el din cand in cand...
Nu apuca sa spuna ceva ca Max bate la usa:
-Buna draga,am ajuns!
Max era de o varsta cu mama avea 45 de ani iar el 46 ,un an diferenta.Intre mama si tata erau 3 ani diferenta.Max era un barbat inalt care era epuizat efectiv cum a venit de la munca.
-Buna!tu esti Jenny,ma bucur ca esti aici!spune el zambind
-Mersi...
-Scumpo,ne e foame ...ai ceva de mancare?
-Din ce bani sa fac de mancare Max,spune mama necajita.
Ei o duceu prost financiar asa ca m-am oferit sa ii ajut.
-Ma duc la magazin sa cumpar eu cate ceva dupa care fac de mancare,spun eu zambind.
-Te ajut si eu!spune Mira vesela.
Eram o familie fericita care stia sa se sustina una pe alta .Totul a mers foarte bine toata saptamana dar veni ziua cand era masa in familie iar iubitul lui Mira venea.Eram nerabdatoare sa aflu cine era asa ca in ziua aceea special am gatit pentru ei impreuna cu mama si Mira.
CITEȘTI
Să Am Incredere?
RomanceViața mea începe de la 0... Îmi amintesc când eram doar o copila ,îmi amintesc trecutul vieții mele,îmi amintesc ce aventuri am avut cand eram tânăra si cel mai important ,îmi amintesc cea mai mare iubire a mea si mereu tot ea va fi .Acum sunt o băt...