Ceva ma macina atunci,gandul ca as putea fi insarcinata ma agita.Iar cel mai urat era ca nu stiam cum s-a intamplat asta.
Sunt in pat,dormeam dusa iar Dominic ma strangea la piept ,era ceva frumos .Ceva nu ma lasa sa dorm,cineva ma apasa iar asta nu ma lasa sa dorm.
-Hei,esti bine?imi spune Dominic care se trezea incet.
-Sigur...doar ma doare burta..
-Jenny,te doare burta deja de cateva zile!asta nu e normal.
-Stai calm...am mancat ceva stricat sigur.
Nu puteam sa ii spun lui Dominic ca am banuieli,mi frica.
Jurnalule,asta nu ii bine.
-Stiu ce iti v-a alunga durerea...spune el in timp ce se urca pe mine.
-Practic e opusul ,spun eu muscindu-mi buzele.
Nu sta mult ca incepe sa ma pipaie pe piciore si ma frece iar eu incerc sa ma trag.
-Ce ai?
-Ti-am spus ,nu ma simt bine!nu pot face asta acum!!
-Jenny...te rog nu te mai enerva atat!esti foarte nervoasa de ceva timp.
-Da!poate ca tu esti motivul!ma uit la el nervosa dar incep sa ma calmez si sa ma imbrac.
-Sti...nu rezist tentatiei,spune el cu o fata perversa.
Poate faptul ca eram goala dar ma imbrac repede si ies pe usa.
-Unde mergi asa grabita?
-La medic.
-De ce?spune el confuz.
-Sti si tu foarte bine de ce!de un timp mi se intampla ceva ciudat si cred ca stim amandoi cauza,spun eu stresata.
Acum serios,..am 21 de ani ,nu sunt pregatita sa am un copil.
Mi frica...si e un singur mod de a afla.Sunt inca studenta!ce ma voi face!toate astea imi erau in minte jurnalule si sunt panicata.
-Te duc eu...
-Nu!
-Jenny...
-Nu!te rog!
-Uite ,stiu ca esti speriata si nu ii usor dar daca copilul meu este in tine atunci e legat si de mine,spunea el din ce in ce mai revoltat.
-Nu intelegi!eu sunt studenta!nu suntem casatoriti!nu imi pot asuma riscul asta!!spuneam eu in timp ce ma puneam in genunchi plangand dar Dominic vine spre mine si ma ia in brate.
-Haide...nu plange.Nu stiam ce sa mai fac!am reusit sa raman gravida in propria mea vacanta!
Dupa o ora:
Mergeam spre spital .Acolo o doamna ma primeste la ea in salon .Ma consulta dupa care imi asculta bataia inimi,erau doua batai.Una mare si una mica ...era cel mai dragut lucru care mi s-a intamplat.Ies din salon dupa care ne spune:
-Felicitari!sunteti insarcinata.Ma uitam la Dominic intr-un fel fericita intr-un fel speriata.Imi iau lucrurile si ma duc iesind din spital panicata.
-Jenny!Jenny!asteapta ,unde te duci?!is 5 grade afara!
Dominic fuge dupa mine si ma trage de mana.
-Lasa-ma!spun eu incepand sa plang de frica.
-Jenny!nu te las sa iesi asa afara!i-ati asta pe tine.
-Nu!spun eu nervoasa si suparata.
-Jenny!nu mai repet!spunea el strangandu-ma de mana.
Asta ma enerva asa ca incep sa ma infuriu.
-Nu imi porti tu de grija!
Ce era drept era foarte frig afara dar atata eram de incapatanata ca de ciuda nu vroiam sa iau geaca pe mine.Ce?Era iarna...
-Atata timp cat imi porti copilul ,Jenny nu imi impui nimic!clar??in frigul asta nu stai!
Ma uitam la el nervoasa dar stiam ca are dreptate asa ca ma cuibaresc in bratele lui si incep sa plang.Era plans si de suparare dar si de fericire.
El ma strange in brate si ma acopera cu geaca.
Dupa o ora ajungem acasa:
-Mi foame ,spun eu mangaidu-mi burtica si ma uitam la ea.
Dominic se uita la mine dupa care zambeste.
-Deci gata cu petrecerea stabilita?
-Sigur ca nu!
-Dar Jenny...nu stiu ce sa zic..
-Stai linistit,bebe rezista,spun eu in timp ce il sarut pe Dominic dupa care plec sa imi gatesc ceva.Trece un timp.Dominic statea si asculta la radio si bea un vin iar eu dupa o masa gustoasa mergeam pe scari pentru a merge in camera pentru a ma intinde pe pat pentru a ma putea gandi la un singur lucru:bebelusul...in mintea mea era ceva gen:
,,Am doar 21 de ani si sunt studenta!cum voi face fata la atatea plus mi frica...nu sunt pregatita sa am un copil iar problema era ca nu stiu cum ma voi descurca ,dar nu puteam renunta la el!face parte din mine si ma doare sa ma gandesc ca ar trebui sa renunt la el.Nu puteam face asta!il iubesc iar Dominic la fel,vom trece prin asta impreuna si stiu ca sunt prea tanara pentru a avea un copil dar este greseala mea,si mi-o asum"
Din senin cineva bate la usa:
-Da!
-Ce faci iubito?
-Ma gadeam...
-La ce?spunea el in timp ce se aseaja langa mine pe pat.
-La bebelus...
-Ca ce?
-Nu stiu ,ca nu voi face fata...
-Stiu ca nu e vina ta dar iti spun,vom trece asta impreuna ..
-Serios?
Ma uit la el o secunda dupa care ma urc pe el si incep sa il sarut iar el ma strange de fese.
-Mai usor!pentru o fata ai multa energie!spunea el razand.
Eu ma uitam la el dupa care incet ii desfac camasa dupa care ma opresc.
-Ce faci?spunea el confuz.
-Te fac sa inebunesti .
-Ai facut-o deja,spunea el in timp ce imi ridica incet rochia.
Dupa cateva secunde ma ridic de pe el si ies din camera.
-Unde mergi?
-Sa fac curat pentru pentrecere.
-Nu,lasa ...angajam pe cineva.
-Dar?
-Nu ai voie sa depui efort !spunea el razand.
Dupa cateva ore:
-Dominic!!il strig eu nervoasa.
-Ce??spune el speriat care venea de pe scari.
-Rochia asta nu mi mai buna!nu stiu de ce!ajuta-ma sa o inchei.
-Ia alta...
-Am luat pana acum 5 rochii!!
-Ho,bine,bine nu te enerva...
-Oh!nu mai rezist!
-Ai doar o burtica balonata...
-Termina!
-Ok...esti foarte frumoasa ,spune el in timp ce ma saruta pe gat.
Nu terminam sa ma pregatesc ca suna cineva la interfon,cand deschide Dominic ...lumea a venit.Totul era aranjat,bauturi,muzica....etc.
Cobor jos ii salut pe fiecare dar cand il vad si pe Erik care era cu un baiat frumos si increzut ii salut.
-Buna!eu sunt Jenny.
-Eu sunt Adam.
Ma uit la el si ii zambesc .
-Cineva mai are un prichindel ...spunea el razand.
-Mda...
-Esti maritata?
-A ,nu...spun eu cu capul in pamant.
Ma facut sa ma simt prost,stiu ca asta ne-a luat prin surprindere dar ....
-Bun,sa inceapa petrecerea!
CITEȘTI
Să Am Incredere?
RomanceViața mea începe de la 0... Îmi amintesc când eram doar o copila ,îmi amintesc trecutul vieții mele,îmi amintesc ce aventuri am avut cand eram tânăra si cel mai important ,îmi amintesc cea mai mare iubire a mea si mereu tot ea va fi .Acum sunt o băt...