Am ramas la Dominic acasa.Au trecut 5 zile de cand sunt impreauna cu el si nu a dat nici un semn ca mar insela.Dominic mi-a oferit cele mai bune conditii si am fost cea mai rasfatata:am primit bani,am primit rochii,am primit un teren mare.El imi cumpara tot ce doream si ma iubea foarte mult ,si eu pe el dar asta nu inseamna ca Evan inca nu ma urmareste.Acum, cateva ore l-am vazut pe Evan cu o alta tipa,se sarutau in public.Eu le dau ignor pentru ca eu sunt fericita cu Dominic dar Evan nu stia ca eu am pe cineva,cand din senin el ma observat cum il imbratisam pe Dominic.Evan alearga spre mine si o lasa pe femeia aia in strada.El vine spre mine dar Dominic ma impinge in spatele lui si imi zice:
-Jenny,stai in spatele meu...il gonesc eu pe golanul asta.
-Bine,spuneam eu speriata.Imi era frica de Evan dar stiam ca daca ii Dominic langa mine,nu are nici o sansa.Evan vine la mine:
-Jenny,eu....cine ii asta?
-Eu sunt Diminic ,iubitul ei asa ca carate din faţa mea si lasa-o in pace.
-Uite ce e Jenny,tu esti doar a mea si nu te las omului asta,imi spunea el nervos.
Dominic intervine ,ii da un pumn in faţă iar acestia incep sa se i-a la bataie pentru mine.Speriata strig dupa ajutor,mai multi oameni vin sa imi sara in ajutor dar nu pentru a ma ajuta ci pentru ca stiau ca sunt o femeie bogata iar acuma am mai multe drepturi decat inainte,eram o femeie de bogatan si pentru ca le dau recompensa.Satenii vin si ii despart iar eu il iau pe Dominic din locul acela pustiu.
,,cine credea ca de la a merge sa imi i-au rochii,a ajuns sa dau de Evan??
Am ajuns acasa si am inceput sa ii reprosez lui Dominic:
-De ce ai facut asta??!spun eu nervoasa
-Pentru ca te iubesc...,spunea el cu jumatate de gura,toata gura lui era vanata cu sange iar ochiul ii era unflat dar sa ne gandim...Dominic era dublu cat Evan, deci el...era aproape dezmembrat.
Ma uit la Dominic si repede o chem pe asistena.
Dânsa il trateaza dupa care ii spune:
-Domnule,este mai bine sa stati in pat cateva zile.
Eu ma uit la Dominic si incep sa plang,ma apropiu de el si ii dau un sarut .
El ma ia in brate si ma strange la piept.Eu ii soptesc:
-Data viitoare lasa-ma pe mine sa ma ocup de Evan,sunt sigura ca nu va inceta sa ma lase pana nu ii dau ce vrea...mai bine lasa-ma pe mine,spun eu linistita.Deci jurnalule cam asa a fost ziua mea de azi...cam..cam.In ori ce caz trebuie sa o gasesc pe Lola si sa rezolv problema iar cat despre Evan....o sa am grija sa stau cat mai departe de el.Atat de tare ma eneva ca toti baieti ma credeau marioneta lor,credeau ca sunt numa a lor,credeau ca is o tarfa sexy si frumoasa si ca sunt o slabiciune pentru baieti,asta imi era porecla de cand aveam 15 ani dar in sfarsit am gasit un baiat care ma iubeste si pentru interior ,nu numa pentru exterios,ma simt apreciata jurnalule si simt ca in sfarsit am incredere in Dominic.
Votati-ma si castigati un vot si din partea mea pentru cei care au o carte.
CITEȘTI
Să Am Incredere?
RomanceViața mea începe de la 0... Îmi amintesc când eram doar o copila ,îmi amintesc trecutul vieții mele,îmi amintesc ce aventuri am avut cand eram tânăra si cel mai important ,îmi amintesc cea mai mare iubire a mea si mereu tot ea va fi .Acum sunt o băt...