Am ajuns,Europa era minunata .Uau!cobor din taxi si ajung in fata unui hotel ,,Ramada".
Hotelul era mare de cinci stele ,ma holbam la el,era totul foarte frumos!Ma uitam si am crezut ca am venit in paradis.Singura singurica in tara asta mare si nu cunosc pe nimeni.Sunt suparata si depresiva dar locul acesta minunat imi datea si fericire.
Intru in receptie ,nu stiam germana asa ca am inceput sa vorbesc in engleza.I-am cerut o camera si am platit pentru doua nopti.Stiam ca acum am lasat toate amintirile dureroase din trecut si am inceput o noua viata.Trebuia sa o iau de la inceput,trebuie sa imi caut un loc de munca.Intru in camera si ma minunez de frumusetea camerei,dupa ziua de azi ma duc obosita sa imi fac un dus dupa care ma pun in pat pentru a dormi.Ma pun in patul pufos si ma culc.
Ziua urmatoare:-Intra!
-Buna dimineata ,ma numesc Paul ...doriti o cafea?
-Da te rog,pune-o pe noptiera.
-Sigur.
-Astazi voi pleca in oras si voi ajunge de seara ,te rog cand vin sa ma trezesc cu camera curata.
-Sigur.
Eu ma pregateam sa plec in oras pentru ami cauta ceva de lucru.Eram imbracata cu o rochie lunga si rosie,aranjata ca la bal.Iau un taxi si ma duc sa vizitez toate minunatiile capitalei Berlin.Toti erau aranjati si curati iar casele ,blocurile,tot era ca in paradis.
-Multumesc,o intrebare....stiti cumva unde as putea gasi un loc de munca?intreb eu pe cel cu taxiul.
-Sigur,la restaurantul ,,La Leny".Pentru chelnerita pe strada pe strada ,,Leilor nr 51"am auzit ca se plateste bine .
-Multumesc,o zi buna.Imi iau geanta si merg pe aceea stranda pana ajung in fata unui mare restaurant .Intru,totul era foarte luxos si foarte mare.
Vine un domn la mine si ma intreaba:
-Te pot ajuta cu ceva?
-Da,am venit pentru angajari.
-Da,te conduc pana in biroul sefului...ai grija ,ii mai dur.
Toti oamenii erau la masa si se uitau ciudat la mine.Urc scarile si bat la usa:
-Da!
-Buna...ma numesc Jenny Mako si am venit pentru angajari.
Statea pe scaunul lui de ,,mare sef" se uita la mine cu ochii aia frumosi verzi si cu o fata perversa si ma investiga din cap pana in picioare cu ochii.Ce?o tinuta prea ....
-Cati ani ai ?
-21
-Avem mai multe posturi libere ,nu numai de chelnerita ...si se plateste mai bine.Vino la mine.Ma uit speriata la el dupa care ma apropiu.
-Intoarcete.
-Ce e asta?spun eu speriata si confuza.
Se apropie usor de mine si imi pipaie soldurile .Nu puteam sa ma misc,aveam impresia ca m-am blocat.Imi desface usor rochia pentru ami fi sanii mari la vedere.Dupa care ma strange de fund.Imi placea,mainile lui puternice ma atingeau.
-Ce faci?!!esti nebun!
-Esti angajata,maine incepi de la ora 20:00.Sigur nu vrei alt post?esti foarte sexy si frumoasa ,te vreu plus nu stiu cum te vei intretine cu bani de chelnerita.
-Sigur nu vreu!ma uit eu nervoasa.
-Si vino cu ceva mulat si cat mai putine haine,la revedere .Tipul asta asa ma enerva inganfat si rasfatat dar m-am intors si l-am intrebat cum il cheama :
-Si numele?spun eu ridicandu-mi o spranceana.
-Imi plac fetele rele ca tine,eu sunt Alex ,spune ranjind.
-La revedere ,,sefu".
Ah!ce idiot!nu il suport.
Imi iau un taxi si ma duc spre hotel.Ajung acolo,cand ma uit mai atent incep sa ma speriu!trei masini erau parcate in fata hotelului printre care erau niste tipi.Printre ei era si Dominic!Am inceput sa ma panichez si sa intru pe usa din spate ,din senin Paul imi deschide usa:
-Domnisoara,niste tipi va cauta prin tot hotelu.
-O nu,nu...spuneam eu panicata.
-Haide-ti cu mine,m-au intrebat daca stiu unde te-ai dus si le-am spus ca nu.
-Mersi mult Paul!
-V-am impachetat toate lucrurile ,sunt chear aici.Plecati repede!
-Paul...iti sunt datoare!
-Fugi!
Imi iau valiza si fug repede cat vad cu ochii chemand o masina.
CITEȘTI
Să Am Incredere?
RomanceViața mea începe de la 0... Îmi amintesc când eram doar o copila ,îmi amintesc trecutul vieții mele,îmi amintesc ce aventuri am avut cand eram tânăra si cel mai important ,îmi amintesc cea mai mare iubire a mea si mereu tot ea va fi .Acum sunt o băt...