Capitolul 24

10 0 0
                                    

-Iesti un idiot!
-Dar vrei...
-Termina!
Eram in fata usi speriata,Dominic ma impinge incet in camera si inchide usa.
-Ce faci?!
-Te ajut.
-Lasa-ma sa ies altfel!!
-Ce?
Ma duc spre el incet si stiam ce va urma dar mai stiam ca nu am scapare asa ca trebuie sa se termine toate astea.Ma apropiu de el si incep sa ii soptesc:
-Sunt a ta.
Recunosc,vroiam chestia asta.
-Te invat eu minte sa nu mai fugi.
Ma ia de sold si ma saruta puternic,imi desface rochia gri si raman in lenjerie.Isi da jos tricoul.Avea un corp bine lucrat minunat!Nu mai rezistam,incepea sa devina o placere nu un chin pana cand isi scoate cureau.Incep sa ma speriu si sa ma trag.
-Ce faci?!!
-Te invat minte cine ii sefu aici.
-Ce sa intamplat cu tine!!?
Ai nevoie de un psiholog!!spun eu urland.
Ma ia de mana si ma intinde pe pat ,incercam sa ma zbat dar degeaba!ma tinea strans.Am inceput sa tip dar mi-a tinut mana la gura.
-Cat meriti pentru revolta si cat meriti pentru fuga.
La asta nu ma asteptam!!eram speriata si panicata!!!
Imi da incet lenjeria intima jos si ma intoarce pe spate ramanand goala.Eram ca in filmele alea violente,crime!!!

Dimineata :

M-am trezit dimineata.Eram goala in pat iar langa mine era Dominic,nu imi mai amintesc nimic de aseara.Ma ridic din pat si ma duc in oglinda,ceva ma pisca si ma durea.Nu imi venea sa cred!!Eram plina de vanatai pe tot corpul !pe fund eram vanata rau ,spatele meu era plin cu zgarieturi si sange,sanii mei erau rosii iar gatul meu era cu muscaturi si sa nu mai spun de durerea care o aveam in mine.
-Iti place?spune o voce in spatele meu care se uita la mine.
Ma intorc nervoasa spre el si ii spun:
-NENOROCITULE!!TE URASC!!!spun eu nervoasa in timp ce ma duc la el pleznindu-l peste fata.
-De ma mai lovesti!
-Sa te ia naiba!uite ce mi-ai facut!nu ti rusine!m-am saturat,DIVORTEZ!
La spusele mele Dominic se ridica din pat nervos si imi trage o palma.
-De mai spui asta vreodata o vei patii mai rau ca aseara!clar!!
-ANIMALULE!spun eu plangand.
-Imi iau ce imi apartine.
-Eu sigur nu mai sunt aceea !
Fug repede plangand in baie .Aratam groaznic,tot ma ustura !Fac o baie calda,urlam la fiecare strop de apa care curgea pe mine:
-Jenny,deschide!ce se intampla?!
-Ah!Dispari animalule!
Urlam de durere ma curatam cu buretele ,era plina de sange.Tot sangele curgea de pe mine.
Ies din dus toata slabita,ma ung cu crema imi bandajez ranile si ies nervoasa schiopatand.
-Ce naiba faci acolo!?spunea el strangandu-ma de mana.
-Mai usor!ma dore!!
Cobor scarile si ma duc sa mananc:
-Unde pleci ?spun eu suparata si nervoasa.
-La munca,pa.
Vru sa ma sarute dar il imping.
-De te mai atingi de mine nu ma vei mai vedea!
Dominic se incrunta la mine si pleaca.Cum vad ca urca in masina fug sus imi i-au valiza de pe dulap si imi impatur hainele cat mai repede.Iau bani cu mine si plec din casa asta definitiv.Plangeam,speriata si nu stiu ce voi face de acum incolo.Imi iau o rochie rosie repede pe mine imi drag un ruj rosu  si ies din casa chemand o masina plecand din locul acesta unde ma facut sa sufar,am fost o proasta.

Să Am Incredere?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum