Capitolul 44

9 1 0
                                    

-Hei stai!
-Am zis calco!!!ii urlu eu.
Taxiul mergea când de repede putea.I-am spus sa ma ducă la nr 106 ,trebuia cât mai repede sa scap de el.Recunosc,singura mea apărare era Dominic.Ajung acolo si bat ca disperata la poarta dar Andy ma ajunse din urma,cobora din mașina si ma prinse de Brat.

-Ajutoor!!Dominic!!bat eu in poarta.
Deodată Andy ma ia si începe sa ma lovească,o palma puternica am simțit pe fata .Lacrimile mi-au dat,zici ca eram într-un film horror .
-Dami drumul!
-Mai taci!

Pe când am crezut ca totul e distrus si ma va duce cu el ,Dominic si niște tipi și-au făcut apariția.Nervos vine sa ma ajute.Andy ma trăgea de mâna pe jos si ma zbăteam sa scap dar nu puteam.Dominic îl ia pe Andy de haine si începe sa se bată cu el.Tipi îl țineau iar Dominic îl lovea.Nu pot sa privesc!Doamne!nu mai pot,nu mai rezist!!!plang si ma uit speriata cum îl băteau si îl mutilau.

-Dominic,oprește de rog!ii spun in genunchi .Toata eram murdara si lovită ,parca am venit de la groapa de gunoi!distrusa si traumatizata ma rugam ca toate astea sa se termine.Intr-un final se termina,bătaia cu sânge a luat sfârșit si m-am bucurat .In toiul nopții eu priveam acest film horror care nu avea de gând sa se mai termine.
Eram slăbită,nu ma puteam ridica asa ca Dominic ma ajuta sa ma ridic .

-Haide ,sus...îmi spune el luându-mă in brațe.Ma duce in casa cea ce ma făcea sa ma simt mai bine si in siguranța.
-Gina,du-o pe Jenny in camera ,cheamă asistenta repede!spune el agitat.Cu putin glas care îl mai avem ii spun:
-Nu,te rog...nu chema pe nimeni.
-Iesti nebuna?!uita-te cum areti ...
Ma ia de mâna si ma întinde pe pat,se pune lângă mine si ma mângâie ușor dar cum s-a asezat ,o mică apăsare ma făcut sa tresar.

-Hei...iesti ok?
-Da...sigur ,ii spun ținându-mi dinții.

Ceva suspecta asa ca fără sa ii dau voie îmi desface treningul si vede o pata mare de sânge.Socat începu sa tremure.

-Ce faci?!!nu e nimic grav!spun eu încercând sa ii explic.
-Ce e mai clar de atât?!!ai o rana imensa!Gina,unde e asistenta?
-Trebuie sa apăra domnule...
-Da hai odată!spune el agitat si nervos.
-Ho!nu o mai certa...sunt OK.

Era stresat cea ce nu trebuia,adica nu era ceva asa de grav.Asistenta vine in 15 minute.Toata presiunea asta era pe mine si nu înțelegeam de ce?
Intra in camera asistenta si scoate repede trusa de prim-ajutor .

-Va rog sa ieșiți,ii spune asistenta lui Dominic.
-Cum sa ies?!!cum?!striga el.
-Mai încet va rog ,puneți pacienta sub presiune.
-Te pun eu sub...

El iese,rămânem doar noi doua astfel încât sa ma poată trata.Ma bandajat după care mi-a dat o grămada de medicamente...oh..normal,nu pot sta puțin sigura ca Dominic trebuie sa între.

-Cum esti ?
-As fi mult mai bine dacă mai lasă pun in pace,ii spun aroganta.
-Nu îmi vine sa cred!spune el iesindu-si din fire.
-Ce?
-După ce ca te-am salvat de la ,,violare"sau cum vrei tu sa o ei,mai si vorbești asa!sti ce?!mai bine te lăsam acolo cu tot cu Fițele tale!imi spune gesticuland .M-am șocat!toti nervi mi ia dat!
-Da!pai ma descurcam si fără tine!nu am nevoie de o dădaca!
-Se vede ce bine te securcai,de asta ai venit la mine!
Ma enervez ,știam ca are dreptate dar prea urat a reacrionat ...ma bosumflez si ma bag sub plapuma si spun in șoaptă.

-Scuze...
-Ce ai spus?spune el râzând.
-Iesti surd...
-Ha..ha..chiar ce ai spus?
-Am zis ca îmi cer scuze ,prostule!strig eu.
-Am auzit de prima data...spune el râzând.Ah cât îl urasc!
-Eu trebuie sa plec...
-Unde?!spune el confuz.
-Eu...maine încep munca.
-Ce?cu un tip care te urmărește si rana aia nu pleci nicăieri.
-Ba plec!spun ridicându-ma încet .
Pe când sa ma ridic ,pieptul ma apasa...ah,fir-ar.
-Da încăpățânată esti...
-Lasă-mă sa plec!ii spun revoltata.De fiecare data când vroiam sa ma ridic ma împingea înapoi pe pat.
-Stai jos.
-Nu!ma uit încruntată.
-Nu cred ca vrei sa te pui cu mine,spune el calm.
-Pariu?
Ma mai ridic o data iar când am fost fata in fata cu el ...ma sărutat.Recunosc,nu m-am ferit ci din contra am continuat.
-Acum stai calma?

Stau cuminte si aprob din cap punându-ma cu capul pe perna himnotizata.Domne,ce îmi face?!
A doua zi ma pregătesc sa merg la prima mea zi de munca,rănile s-au mai retras iar Andy nu l-am mai văzut pe aici.Politia e pe urmele lui asa ca sigur nu mai calcă pe aici.Am uitat!nu am haine sport aici...ah,trebuie sa ma duc pana acasă.Ma îmbrac repede si cobor încet jos la Dominic in camera.Dormea foarte frumos,era atât de perfect...parul acela blond care flutura in toate părțile,iar corpul lui bine lucrat..am zis sa nu îl deranjez asa ca ma holbează câteva minute după care plec acasă la mine.Ajunsa acasă îmi caut sus in camera niște haine dar pe când sa ies Bevis ma aștepta in fata blocului cu mașina.Eram gen:ce caută asta aici?il ignor,ma prefac ca nu îl cunosc dar era cam greu pentru faptul ca accelerează tare la mașina in asa fel in cât sa îl observ...

-Hei..îmi spune el uitându-se la mine pervers.
-Ce vrei?ii spun ironic.
-Da suparata esti azi...si ce ai pățit de mergi asa greu?
-1 nu te bagă in viața mea
2 ne cunoaștem de câteva zile...nu știam ca asa repede îți dai avansuri.
Se uita la mine după care începe sa rada si nu știam de ce...
-Stai!tu crezi ca mie îmi place de tine?!spune el râzând asa de tare ca lovea capota mașini.Am început sa ma simt prost....

-Sigur ca nu te plac...adica sigur ca nu ma placi..
-Esti asa comica ,tu crezi ca ori ce băiat care te vede înseamnă ca si te place?
-Nu..
-Da sigur,esti frumoasa ...etc dar stai liniștita,nu stau eu cu o fițoasa.
-Poftim?!da pai nici eu nu vreu sa stau cu un îngâmfat !spun crizandu-ma
-Pai de ce mai stai aici?!!

Am început sa ma cert cu el si sa țipăm...

-Pleacă!
-Plec!spune el in timp ce se urca in mașina .Tranteste Usa si accelerează lăsându-mă ca o proasta in fata blocului.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 29, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Să Am Incredere?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum