Capitolul 23

10 1 0
                                    

Astazi voi merge acasa,o vacanta groaznica.Cum ii voi spune eu tatei ca am pierdut sarcina?!nu mai pot ,simt cu toata lumea mar acuza.
-Hei,iubito...trezeste-te trebuie sa plecam.
-Ohh,mi somn...
-Hai ,trebuie sa plecam de dimineata pentru a ajunge acasa.
-Lasa-ma...
Dominic nu mai sta si ma dezveleste:
-No!Mi frig...
-Iati hainele pe tine si hai sa mergem,valizele is jos.
-Oh...
-Hai!astepti invitatii speciale?!
Ne ducem la masina dupa care mergem spre casa.
Peste 6 ore:
Oh,in sfarsit am ajuns acasa.Tata era in casa impreuna cu parintii lui Dominic:
-Hei copii!
-Buna,Mama.,.spune Dominic.
-Cum a fost in vacanta?ne spune tata.
-Eu...
-A fost ok,adauga Dominic razand fals.
-Draga mea ,te-ai distrat?
-Tata!nu vreu sa vb despre astea acum...vreti o cafea?
-Stai ,de ce nu vreti sa vorbiti?spun parinti lui Dominic ingrijorati.
-Mama,tata!Jenny a ramas gravida si a pierdut sarcina!spune Dominic nervos.
Eu eram cu capul in pamant si plangeam.
-Jenny?spune tata suparat.
-Cum adica a pierdut sarcina!inacceptabil!spun parintii lui Dominic revoltati.
Tata se uita la mine dejamagit,adica parintii lui Dominic vroiau sa raman insarcinata dar tata nu.Nu stiu...
-Draga mea,esti chear inconstienta?spune tata revoltat.
-Nu am vrut sa se intample asta!si ori cum am pierdut sarcina...am avut accident de masina,spun eu plangand.
Dominic veni la mine si ma lua in brate.Nu mai intelegeam nimic,fiecare vorbea unu peste altu si contra:
-Stai ,adica ati facut asta din greseala?cum puteti spune ca ,nepotul nostru a fost din greseala!!
-Doamna,eu....nu termin de spus ceva ca Dominic imi lua apararea:
-Mama ,termina.
-Nu nu termin nimic!Tu va trebui sa ai un copil,obligatoriu ...altfel uita-l pe Dominic.
Mama lui Dominic iese nervoasa din casa iar Dominic se duce sa vorbeasca cu ea.Intre timp eu am ramas cu tata singuri:
-Jenny,parintii lui Dominic is revoltati ca nu ai copil,eu ce ar mai trebui sa spun aici?a stai,eu nu am dreptul sa comentez pentru ca nu is de bani gata?nu Jenny,sunt tatal tau si iti voi spune:Eu sunt de acord sa ai un bebelus,cand va veni momentul ...iar acuma nu ii.
-Tata,eu nu am vrut asta dar asa s-a intamplat iar ori cum eu si Dominic suntem distrusi pe baza subiectului,nu am venit bine acasa ca iar aud de el!Pe mine nu crezi ca ma doare!!??spun eu plangand tare.
-Eu voi pleca Jenny,nu te voi certa pentru ca esti mare deja dar sper sa constientizezi tu asta

Dominic :
-Mama,termina!nu o mai face pe Jenny sa se simta in halul asta,nu vezi cum ii deja.
-Fiule,asta ii datoria ei !si daca ii o neputinciosa nu ii problema noastra,noi nu ne putem strica reputatia.
-Ma doare undeva de reputatia noastra,nu e reputatia noastra ci a ta asa ca fa bine si controleaza-te.
Dominic pleaca de acolo nervos.
Eu stateam pe canapea suspinand.
-Gata,nu mai pot...ce vom face?!spun eu plangand
-Ne vom culca,spunea el serios
-Ai inebunit?
-Nu.
-Azi nu am timp de prostiile tale,Dominic!
-Hai ,mergem sus.
-Tu chear crezi ca voi face asta la comanda ta?!!nu sunt o papusa!faci exact ca...
-Ca cine??!!spune el nervos.
-Ca Evan...spun eu in soapta nervoasa.
Dominic se apropie de mine si imi ridica fata:
-Daca ma mai compari cu Evan odata te va durea rau!eu pot fi mult mai rau ca el asa ca ai grija,imi spune el amenintator.
-Termina!
-Hai sus...
Nu mai rezist,ma uit la el cateva secunde dupa care ...fug!
-Jenny!!!idioato!
Eu fug cat ma tin picioarele dar deodata dau in timpul noptii de cineva.Era Adam.
-Ce cauti tu aici la orele astea ,papusico,spunea Adam prinzandu-ma.
-Ajuta-ma!Fugi!
-Ce?
-Hei!spunea o voce care se auzea tot mai tare.
Adam ma ia de mana si fugim dupa un perete .
-Ce se intampla?spune el in soapta.
-Dominic,vrea sa ma violeze,spun eu speriata.
-Tu ai inebunit?ii iesti sotie.
-Si asta ii da drept?!
-Pai,nu te poti opune ...
Ma uit la Adam nervoasa si ii dau o palma.
-Nesimtitule!
-Jenny,nu vreu sa te supar dar asa traim...in lumea asta nedreapta unde voi femeile nu prea aveti drepturi,de a alege.
Ma uit la el nervoasa dupa care ies de dupa perete,si stiu ce va urma.

Să Am Incredere?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum