Deel 6

103 11 4
                                    

Chaima:.

Ik en Melda waren in mijn kamer , ik was super blij dat ik die iphone had gekregen hij was PR-ACH-TIG *klop klop* " Kom binnen" schreeuwde ik "Salam schatjie wat viend jie van je nieuwe tielifoen (telefoon)?" "Hij is prachtig!! Mama van waar al dat geld ?" "Toen jij gezien in winkel vond jie hem hiel mooi dus ik bietje sparen en giekocht voor jou!" "AAWW" ik liet een traantje los "Niet huilen schatjie" mijn moeder veegde mn traantje langzaam weg.
"Mama" "ja lieverd" "wie was die vrouw die met je zat" "Is vierassaing ik niet vertellen" wacht wat NOG een verassing ? Wrm zou zo een vrouw een verassing voor me zijn ? "oh oke mama"

Het was 20:00 en Mel was nog steeds bij me thuis . "Chaima schatje ik moet gaan" "Het is al donker zal ik je brengen met mijn auto ?" "Ja isgoed bby"
Mijn broer was eindelijk thuis , hij was een weekje in Frankrijk hij is namelijk een voetballer en moest voetballen in Parijs . "ewaa kleintjee " zei die met zn zware schattige stem "HEEY WAT HEB IK JE GEMIST BAYBE " hij knuffelde me en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Melda staarde naar zijn mooie grijze/blauwe ogen ,  haha ze heeft hem lang nie meer gezien ze heeft hem vast gemist ... "Uh oh hey Bilal alles goed" zei ze  vol zenuwen "Ja Ja en met jou ? " "haha ook" ze keek naar benden en liep verder "Ik ga melda brengen ik kom zoo je moet me veeel gaan vertellen" "Jaja zal wel" fluisterde hij " WAT ZEI JE " "wa jaa isgoed ga nou maar weg" "humm" Ik bracht Mel naar huis en ging weer terug.

Ik deed de deur van binnen open en iedereen sliep behalve mijn papa hij keek tv en dronk wat thee " hi pappie" "salam , ga slapen het is laat" het was indd laat , het was bijna 11 uur "kay kay slaaplekker" "jij ook hbiba" ik ging snel naar boven pakte mijn mooie witte lange jurk/shirtje en sliep ermee .

*trriiinnng*

De wekker stond op 07:00 uur het was tijd om op te staan eerst ging ik een douch nemen , ik had namelijk een hele grote douch in mijn kamer , daarna smeerde ik mij in met een lekkere creme die naar coco's rook , heerlijk ik hou van coco's ik pakte mijn zwarte highwaisted skinny jeans , mijn witte korte truitje met wat zwarte strepen op mijn armen en spoot wat VS parfum , vandaag had ik geen zin om veel make-up te dragen dus ik smeerde een dagcreme in , gebruikte wat mascara en een beetje blush en klaar was ik !! Ik ging nog mijn witte SuperStar met zwarte strepen aantrekken en pakte mn schouder tas van Chanel die kreeg ik gratis omdat Mel daar toch werkt , enn het was lekker warm dus ik pakte mijn jas niet , mijn mammie had me mijn gezond broodje klaar gemaakt en sinaasappelsap in een glazen flesje , gezond natuurlijk . Ik ging richting mijn car en klaar was ik om naar school te gaan.

Melda:.

Ik loop door de school opzoek naar Chaima. Maar opeens zie ik  een stelletje heftig zoenen , ik roll met mijn ogen en als ik goed kijk zie ik.... MOURAD?! Ik raak  in paniek en ben in shock. hoe kon hij? hoe flikt hij zoiets uit bij me vriendin !!! ik word heel erg boos maar hou mezelf  in. ik zie chaima , ik trek  haar mee naar het schoolplein. "Chaima ik weet het je gaat helemaal flippen en me niet geloven maar ik moet je wat vertellen ...!!!" chaime kijkt me vragend aan  . "ik zag mourad... zoenend met iemand anders ...

Ik zie aan haar gezicht dat ze heeel kwaad is en gekwetst
"je liegt" zegt ze "je bent gewoon jaloers omdat ik wat met hem heb!!" ze laat een traantje los en schreeuwt  "nee wollah ik zag ze net! chaime waarom zou ik liegen over dit..." chaima schud haar hoofd "ik geloof je niet" zegt ze en laat een traan vallen. "chaima please geloof me ik lieg echt niet!" ze kijkt mij niet aan en zegt "rot op je wilt ons gewoon uit elkaar krijgen" zegt Chaima heel kwaad " je gelooft je BESTE vriendin niet ?" Zeg ik ook kwaad , waarom moet een jongen nou toch ons vriendschap verpesten... is het eigenlijk wel goed dat ik dit tegen dr heb gezegd of moest ik het juist voor mezelf houden ...

----♡----

Heii lezerss , hoe vinden jullie het tot nu toe gaan ?
Als jullie meer over de personages willen weten laat dan een vraag achter en zij zullen het in de volgende 'deel' allemaal beantwoorden xx
Vergeet niet te stemmen☆

Never Lose HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu