Deel 19

84 11 3
                                    

Mourad:.

Ik werd wakker wetend dat ik de vrouw van mijn dromen al gevonden had .
Het was zo een heerlijk gevoel .
Ik deed mijn broek aan en witte simpele shirt en liep naar beneden .
Ik zag mijn moeder in de keuken ze maakte ontbijt voor me het was rond de 12:00 uur maarja marokkanen noemen dat gwn ochtend.
"Sbah alghair " zei mijn moeder met dr lieve stem .
"Sbah nour" zei ik terug .
Het eten was klaar en zat aan tafel in de keuken , vanaf daar kon ik tv kijken. Onze keuken is open dus ik kan gwn tv kijken vanaf de keuke.
Terwijl ik zat te eten zat mijn moeder naar me te kijken , wou ze me wat vragen ofzo ?
Mohiem ik ging verder eten , ik keek naar de klok en het was al 12:15 . ik had pas om 13:30 les , ik kon net zo goed niet gaan maarja je weet toch ze gaan zeuren en daar heb ik geen zin in.

Ik keek mijn moeder aan "mama is er iets ?" zei ik beleefd . "ja , ik wil al eem tijdje vragen of je wilt gaam trouwen" ik liet mijn broodje los en keek dr met open mond aan "wat is normale vraag" zei ze grappig . "haha oke mama ja ik wil gaan trouwen en nee je hoeft niemand voor me te zoeken " ze keek me raar aan en vroeg "uhmm dus je hebt al eetnje jekk" ze bewoog dr hoofd heen en weer en deed dr handen over elkaar (je weet wel hoe marokkaanse moeders doen) " hahaha ja mama ik heb al eentje , ze heet cha.." de telefoon van mijn moeder ging , gelukkig volgens mij zei ik het iets te vroeg "even wachtien , allooo"

Ik was klaar met eten ik pakte mijn flesje water en trok mijn schoenen aan "Mamaa beslamma" schreeuwde ik door het huis"
Ik stapte in mijn auto en ging naar school het was 13:00 dus had nog tijd. Ik ging even naar mijn kluisje en toen ik open deed vond ik een briefje met

Heyy babyy ik hou zo erg veel van je mwhaha sorry ik wou dit ff zeggen lyyyyxxx chaiama

Hahahah wat een gekkerd ik spreek dr elke dag maar toch wilt ze dit nog doen ahahaha alleen vandaag heb ik dr niet gebeld maar ja ik doe dat straks wel.

Bilal:.

Ik werd wakker en zocht mijn shirt , volgens mij had ik het in de kamer van chaima vergeten .

Ik doe de deur rustig open en ik zie dat ze nog steeds diep slaapt . ik ga voorzichtig naar dr kast en vind mijm shirt .

Ik hoorde een appje vanaf dr
Telefoon. Er stond ' Husband ❤'
Huh wie zou dat zijn ? Sinds wanneer heeft deze chick een vrindje gekke meid wacht maar als ze op gaat staan , wacht maar ze weet niet wat ik met dr ga doen.

Ik ging rustig uit dr kamer en rende gelijk snel naar buiten ik moest namelijk boodschappen doen elke donderdag ochtend moet ik boodschappen doen voor mijn moeder je weet toch een beetje lief doen kan ook.

Ik ging maar de appie en raad wie ik daar zag ...

——————————

Heii lezerrss , sorry voor het lang wachten van een nieuwe deel !
Vergeet niet te stemmen ++ de reageren en ++ vragen te stellen !! X

Never Lose HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu