Brahim:.
Ik werd wakker in mijn bed en keek uit het raam , mijn leven is naar de klote , ik heb geen werk , en niemand die van me houd ... Dit doet zoveel pijn , maar ik ben een man ik moet sterk blijven. Chaima past meer bij me broertje en het lijkt ook wel dat hij haar leuk vind , ik ga zijn leven niet zuur maken. Waarom houd niemand toch van me ,met zo veel meisjes heb ik genomen maar niemand die ik leuk vond. ik snap het niet ? Hoe is echte liefde . volgens mij bestaat dat niet eens .Zelfs mijn moeder houd neit zoveel van me.. Ik snap het ookwel , Mourad is slim aardig en knap , ik ben knao dat sws maar ik ben niet slim en ben net een zwerver . Ik wil mijn leven verbeteren ik kan zo niet blijven , ik wik mijn leven goed leven en goed leiden .
Ik ging douchen en trok een witte shirt en een spijkerbroek aan en deed gel in mijn haar .
Ik ging snel onbijten
"Brahim? Naar waar ga jij zo vroeg ?" ze was verbaasd , ik slaap altijd tot 13:00 uur ofzo.
"Ik ga werk zoeken" meteen versheen er een glimlach in dr gezicht. Ik lachte terug. Ik hou van mijn moeder ookal laat ik dat niet zien. Geen ene vrouw is belangerijker dan haar.Ik ontbeet en liep naar buiten , ik pakte mijn leer jasje en ging lopen. Naar waar ging ik ? Geen idee, gewoon kijken waar mijn voeten brachten.
Iedereen haat me iedereen denkt dat ik gewoon een vieze player ben ... Terwijl het niet zo is.
Ik heb ook een hart , ik heb ook gevoelens.Mijn tranen liepen naar benenden en ik veegde ze weg . Ik moet niet gaan huilen , het leven is hard , ik zal vechten om wat ik wil tot het einde .
Het was namelijk Vrijdag en ik zag jongens met lange witte jurken , ik wist wel wat het was maar nooit heb ik het gedragen nouja in nederland dan , ze gingen bidden.
Iedereen daar lijdt een leuke en rustige leven ... Terwijl ik hier ben zonder toekomst .
Ik ging naar ze toe en vroeg hoelaat het gebed was. Ik bidde niet maar ik wist heus wel hoe het moest.
"Hey broeder , weet je misschien hoelaat het volgende gebed is?" zei ik zenuwachtig , zeker gaat ie me raar aankijken en denken dat ik niet gestemt ben om met hun te bidden Hij keek me aan en deed zn arm op mijn schouder "Tuurlijk , om 13:30 begint het "hij lachte aardig naar me , ik kreegn een warme gevoel en bleef rustig naast hun staan "Kom je ook?" zei zn andere vriend "jaa inshallah" zei ik terug .Het was tijd , we gingen in de moskee en ging woedu verrichten , nadat voelde ik me al goed .
We stonden allemaal klaar om te bidden , allemaal naast elkaar , ik stond naast Hicham en Ayoub namelijk .*bidden*
We waren klaar met bidden , ik groette hun en ging weer lopen.
Ik voelde me zoo goed , wat heb ik al die jaren gedaan ? Hoe dom was ik om niet te gaan bidden , al die tijd heb ik verspilt , ik ben een misslukking .
Tranen liepen naar benenden .
Inshallah komt het goed .
Help me ya allah om een betere mens te woorden en vergeef al mijn zondes , zei ik terwijl dr tranen liepn langs mijn ogen .----------
HEYY ik heb dit gemist , sorry dat ik niet meer zo vaak delen plaatstte maar ik ben back xoxoxVergeet niet te stemmen + te comennten zodat ik door kan gaan xoxoxo
JE LEEST
Never Lose Hope
RomansaHey тнere !! Wιl je weтen waarover dιт вoeĸ gaaт ? Noυ нeт gaaт ѕwѕ wel over lιeғde en lιeғde en lιeғde нaнa мaar ooĸwel draмa eтc. Alѕ je мeer wιlт weтen мoeт je vooral нeт вoeĸ open ĸlappen Tнaт'ѕ wнen ιт вegιnѕ ...