Deel 7

111 13 5
                                    

Chaima:.

"Ugh ik wist dat Melda Mourad leuk vond ik wist het ! Ughh waarom moet dit altijd bij me gebeuren , arrgghh" Schrweuwde ik terwijl ik terug naar huis reed.
*triiiing triing*

Mijn telefoon ging

Ik: Hallo ? Wie is dit

Youssra: HEEEY SCHAT IK BEN ONDERWEG

ik: OMG echt ? Waar ben je precies

Youssra: Ik ben in Amsterdam Centraal , haal me op ! Ik wacht voor het gebouw

Ik: AAAH OMW !!

Omg Youssra kwam ik heb dr gekke hoofd gemist , hoe zou ze dr uit zien na al die jaren . Youssra was een heel mooi meisje ze had golvend/krullend haar mooie lichte bruine ogen (zie plaatje daarboven) en was gewoon perfect , ze vond mij altijd het mooiste meisje maar ik vond haar juist het mooiste meisje , we waren beste vriendinnen tot ze een dag gebeld werd door een bedrijf , ze moest naar Los Angeles en daar bleef ze .. Gelukkig komt ze weer terug , ik ging naar de winkelcentrum om een bos bloemen voor dr te gaan kopen.

Ik was aangekomen ik ging uit mijn auto maar ik zag dr nog niet.

*triing triingg*

Youssra: BABE IK ZIE JE !! KOM BIJ DE DEUR

ik: huh ? Oomg ik ziieee je ik komm nuuu

Ik ging rennen naar dr toe. "AAAAH YOUSSRA WAT HEB K JE TOCH GEMIST" Schreeuwde ik "IK OOK " youssra begon te janken toen ik de bos bloemen aan dr gaf . "DANKJEWEL CHAIMA OMG" jammer dat Melda erniet bij was .. Maarja zij had dit probleem veroorzaakt. "Kom Youssra , we gaan ff naar de Maccie om wat te eten en dan ga je met me mee naar huis" "ISGOED"

We gingen onderweg naar Maccie we kochten 2 vis burgers en 2 zakjes patat samen met een cola en een fanta. "En hoe gaat het met je leven Chaimaaaa" "Gaat wel gooed en met de jouwe ?"
"Ookk ik ga bijna trouwen wist je dat ?" "NEE OMG WAT KKWBDIWNSBS OMG MN MEISJE WORD GROOT , EN KWEET DIT NU PAS WAT WRM" "hahahahaha mijn toekomstige man vond het niet leuk dat mensen wisten dat we met elkaar hadden ahhaaha hij wou een halal relatie" "OMG GOALS maar hoe ziet ie dr uit hoe oud is ie vertel me allleess" "Nou Hij is zooooooo knap je wil nie weten maar hij is ook van de rustige jogens enzoo die niet met meisjes omgaan , hij wilt zo snel mogelijk met me trouwen en aaaah khou echt veel van hem" "AAWH DIT IS ZO SCHATTIG" opeens zag ik Brahim de broer van Mourad , shit hij keek me dehele tijd aan "En hoe gaat het met je liefde heb je een vriend ? " zei Youssra terwijl Brahim me aankeek "Uhm nee haha nog niet" Opeens kwam Brahim wtf wat wilt hij "Heey schoonheid" zei die "Huh wie is dit Chaima kej je hem soms ? " zei Youssra "uh ja, ik kom zo Youss" zei ik terwijl ik brahim meetrok "Wat doe je hierr" fluisterde ik "Schatje ik ben hier voor jou" "wat bedoel je voor mij ? We hebben niks , ga nu wegg" "Humm je speelt zo jek , isgoed ik ga maar eerst moet je me een zoentje geven" hij kwam dichterbij mt zn lippen *SPLATS* ik gaf een kei harde klap en rende weg "Yousra kom snel ren snel snel" zei ik tegen youss terwijl ik mn tas snel pakte en youssra meetrok , we trokken een sprintje en iedereen keek ons aan "Kom youssra die kant , daar heb ik mijn auto geparkeerd" zei ik hijgend , ik keek achter me en oh shit Brahim rende als ik weet niet wat "KOM HIER HOER" zei hij hardop , mijn hart kloptte van angst , ik zag mijn auto en deed hem snel open "Youssra doe die deur open en zit snell" yousss deed wat ik zei en ik reed snell wegg " Omg Chaima wat was dat wat is er gebeurd "Sorry dat dit moest gebeuren ik vertel het je later wel" Youssra knikte.

We waren eindelijk thuis ik parkeerde mijn auto en deed de deur open " Kom youssi we zijn er " "Omg dit huis is prachtig " "ahaha dankjewel schat , kom ga naar binnen" "Bismillah, wow echt prachtig van buiten EN van binnen" "doe toch niet zo , het is niet zooo prachtig haha" we lachte allebei , die ene vrouw was er weer oke ik vond dit een beetje eng worden "Salam meisjes" Zei de vrouw "Salam ghalti(tante) zeiden we tegelijk" mijn moeder kwam naar me toe en zag Youssra " hay Hay youssra je ziet er prachtieg uit !! Tbarklah ech een shoonheid" youssra schaamde zich , dat zag je aan dr rode wangetjes "dankuwel ghalti" "Alles goed met moeder ?" "Jaja gaat goed alhmh" Youssra en mijn mammie begonnen te praten , die vrouw bleef naar me kijken ik vond het best wel eng en raar " Chaima" zei ze "Kom hier zitten" oke ik deed wat ze zei , maar wat wilt ze van me , ik lachte naar dr zodat ze niet kon zien dat ik dr eng vond "Wil je trouwen?" huh wtf of IK wil trouwen ? Nah uh man ik ben nog jong maar uhmm met wie bedoelt ze " haha nee ghalti ik ben nog jong" zei ik "Ik wil dat jij met mijn zoon gaat trouwen , hij is mooie jogen " huh wtf wat denkt zij eigenlijk .. Maar wie zal haar zoon toch zijn ...

------♡-----


Heii genieten jullie dr van ? Laat het weten !! Stem + Comment !

Never Lose HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu