Deel 20

99 9 6
                                    

Youssra:.

Wow ik had mijn ouders erg gemist , mijn broertje mijn zusje en zus . Ik ben echt benieuwd om hun reacties als ik vertel dat ik met Nouredine ga trouwen aah , ik kan echt niet wachten .

Nouredin is gewoon de perfecte jongen voor me , hij is de perfecte man voor me en zal de perfecte vader zijn van mijn kinderen.

Ik was in mijn oude kamer ... Keek naar de spiegel en dacht ...

Ik draag nog geen hoofddoek maar ik wil dat zo graag alleen iets houd me tegen ...
Ik ben nu een vrouw en heb een man. Het is tijd om het te proberen . In elke gebed wens ik dat ik het zo snel mogelijk ga dragen inshallah gebeurt dat snel want ik wil mijn ouders trots maken en Allah swt .

Een glimlach van mijn ouders maakt mijn hele leven compleet

"Youssraaaa kom nou naar beneden we wachten allemaal op je " zei mijn zusje . Ik was helemaal vergeten dat ik ze nog zou vertellen over Nouredin .
Aaah dit is echt spannend .

Ik liep naar beneden en zag mijn vader voor de tv . Ik heb nooit met mijn vader over jongens gesproken dit zal dus de eerste en laatste keer zijn .

Ik liep voorzichtig naar beneden met mijn schattige Minnie Mouse pyjama .

"Eindelijk ben je dr , was je aan het poepen ofzo " zei mijn kleine broertje , ik barstte van het lachen , mijn ouders ook.

"Ewa schat wat wou je ons vertellen" vroeg mijn moeder. mijn hart klopte zo snel .
Ik zat voorzichtig naadt mijn moeder iedereen keek me aan.

"Mama , papa ik ga trouwen met Nouredin binnenkort inshallah" mijn moeder keek zoooo blij
"Aaaah schatje ik ben echt blij voor jouuu " zei ze terwijl ze me zo hard mogelijk knuffelde.

Ik keek naar mijn vader en zag dat ie een traantje weg liet ...
Ik begon te huilen en gaf hem een dikke knuffel "papa niet huilen , ik zal nog steeds je kleine youssratje blijven ik beloof het " fluisterde ik in zijn oor "ik hou van je prinsesje" "ik ook van jou papa je weet het toch wel , je bent de eerste man waarvan ik echt hield " hij hield me stevig vast en gaf me een dikke knuffel .

Mijn moeder keek me heel blij aam en vroeg "Ewa wanneer gaan we dingen voor de bruid kopen " ik lachte en zei "morgen gaan we een jurk uitzoeken mama en jij mag dat doen maar als ie lelijk is wollahme ik ga hem kopen" we lachte allebei "okee okee " zei mijn moeder lief

Mourad:.

Ik ging snel naar de wiskunde lokaal en zat zo snel mogelijk terwijl de docent bezig was met een leerling ,  ik was namelijk 10 min te laat.
Rania kwam naar me toe en vroeg "Hoe gaat het met Chaima ? Ik heb dr lang noet gezien " "Het gaat goed hoor dankjewel ze loopt stage in een school en helo kinderen en daarom heeft ze het druk , maar morgen zie je haar weer " zei ik tegen dr . Vanaf  de verte zag ik Gene en Souraya komen , zeker gaan ze me ook over Chaima vragen haha

"ewaa junkkk" zei souraya die me 24 uur uitscheld maar dat maakt niet uit ik ben er wel aan gewend met zo een kind  "yooo mouradd waar is Chaima beter gaat ze komen hoor we misse  haar dodelijk " zei Gene terwijl ze aan mijn trui trok  , ze zijn heel goed bevriend en weten dat we iets hebben "Ja ja ze komt morgen maak me niet dood aub " ze liet me los , en jaa ze is kast niemand durft dr aan te raken.

"mourad ik weet dat je laat bent " zei de docent opeens
"Oke en nu" zei ik ongeintereseerd . Ze keek me zehma met een dodelijk blik aan en ik moet je eerlijk zeggen ze is mooier als ze eng kijkt.

Ik had geen ene boek mee want  ik wou amper naar school komen maarjaaaa. Ik pakte me telefoon en zag allemaal appjes ...

—————————

Hyy lezersss vergeet niett te stemmen ++ te commenten
BIJ 5 STEMMEN GA IK VERDER !

Never Lose HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu