Deel 15

86 13 4
                                    


Melda:.

Terwijl we aan tafel zaten vertelde ik alles over wat er was gebeurd. "omg wat is er met hun uhg maar melda je moest ook nie zo naar buiten lopen" ik knikte , ze had gelijk ik zag dr nogal hoerig uit met mijn open shirtje "Maar uhh hoe gaat het met jou en Bilal ? " zei ze geintereseert "uhm, heel goed hoor , we hebben vandaag afgesproken om 19:00" "waarom zo laat ? , wat denkt hij wel" ik moest lachen om haar gezicht "uhh ik weet niet" zei ik lachend "Gaan jullie daten ?!?" zei e schreeuwend "HOE MOET IK DAT WETEN " zei ik terug "uhmm kdenk ht wel hoor begin wat kleren uit te zoeken , uit mijn kledingkast" "eyhh g dat is wel raar dat ik de kleren van de zusje van mij geliefde ga aantrekken in een date " "hij weet niet eens dat ik het heb dusja haha" we stonden op en gingen richting de kamer van chaima om een jurkje uit te kiezen..

Bilal:.

Ik liep in de stad op zoek naar een mooie cadeau "Hey lekkerding" hoorde ik aan mijn oor , ik draaide me om en het was een meisje die erg hoerig uitzag, mini rokje croptop korte haar en dr borsten staken uit , tfoe ik moest ervan kotsen ,
Ik keek dr vies aan en liep verder "Kom kom" ze hield mn hand opeens vast en trok me mee naar een verstopte plek "EEYH WAT DOE JE ?" "Kom nou maar meee" tfoe wat denk dese ik wil dr platte hand gaan geven maar het is een meisje , we zien wel naar waar ze toe gaat . Een paar km verder zie ik een groepje jongens , ze kijken me allenaal aan
Ik voel dat iemand me van achter pakt , wat is dit , dit word eng man hij pakt me van me nek ik draai me om en hou hem vast "EYH WAT IS ER MET JOU A MATTIE" "RAAK ME MEISJE NIET AAN" "HIER HIER JE MAG DR HEBBEN IK HOEF DR NIET" ik duwde dat meisje weg en liep verder , die groepje jogens kwamen naar me toe ,
"Hier" zei een van hun terwijl hij me een zakje met witte spul gaf "geef die geld dan" zei de ander , ik keek en het waren drugs astaghfirullah , ik gooide het meteen weg "EYH BEN NE IDIOOT OFZO" ik negeerde hun en lieo verder "GEEF DIE FUCKING GELD A MATTIE" ik draaide me om en gaf hem een vuist "Ewaa watssseeer" zei een brede man die met hun mee liep , hij kwam naar me toe , al die gangsters pakte opeens pistolen uit hun zak , gataar , ik deed mijn handen omhoog en keek ze aan , die brede man keek hun ook aan en gaf hun een knipoog , ze liet die wapens los en gaven ze het aan die man. "Wat doe je hier" vroeg hij aan me , met een harde stem "zo een meisje had me opeens naar hier gebracht" zei ik , het was best wek eng maar ik hield mezelf in "Welke meisje ?" Ik keek naar achter en zag dr zoenen met 2 jongens "zij daar" hij knikte , hij liep naar dr toe en pakte haar vanaf dr haar , ik moest lachen maar ik hield het in. "HAHAHAHAHA" lachte al die jongens , eentje ging dr van achter pakken wow leipe digen waar was ik , ik vond het erg voor dat meisje , ze zat te huilen en liep de hoek om " mag ik weg gaan ?" Zei ik tegen die ene man , hij knikte . Ik liep door de straten en gelukkig zag ik weer mensen , want die plek was donker en vies en niemand was daar alleen gekke mensen daaro. Ik zag dat meisje lopen en ik riep dr "eyh" ze draaide zich om ze zag me en ging verder lopen met tranen "wacht" ze stopte , haar shirt was helemaal gescheurd dus ze deed dr armen voor dr borsten zodat je ze niet kon zien , toevalig was er een kleding winkel en kocht dr een skinny jeans en een blouse en een jasje " dankjewel maar waarom doe je dit voor me?" "Je moet niet zo gaan lopen op straat mensen gaan je mishandelen" zei ik tegen dr , ze knikte . We liepen de winkel uit en nam dr mee om wat te eten , we hadden bestelt en zaten aan tafel "waarom koop je eten voor me ?" "Je ziet er hongerig uit" ze knikte "waar woon je ?" "Ik woon daar ..." zei ze verdrietig "waar daar ? , in die zwerver plek met al die jongens ?" "Ja" "Werk je ? "Ja.. ik werk daar .. " ik keek geschrokken , dit is echt wel zielig ik pakte mijn portemonee , haalde €1000,- dr uit en gaf het aan dr "Ga een hotel huren of koop een huis of doe er iets nuttigs ermee" "dankje niemand heeft me zo erg geholoen , ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen" "hier mijn telefoonnummer als je wat nodig hebt kan je me altijd bellen" "dankje" zei ze zacht . We gingen uit het restaurant en nam afscheid van dr "Dag " ze liep naar me toe en gaf me een kus , wojow dat had ik beit verwacht euw ik wil dr alleen helpen ik hoef dr niet , ze liep weg en ik ging verder lopen ...
"Eyhh shouhail" ik kwam Shouhail tegen een oude klasgenoot samen met Souraya , ze waren meestal samen ik weet niet waarom ze nog steeds niks hebben , raare mensen "Eyh hoe gaat ie " "Goed alhamdoulillah en met jullie" "het gaat goed hoor" we spraken nog over dit en dat en liep verder , ik ging boodschappen doenen opeens kreeg ik een appje

06********
Heuyy , van avond afspreken ?

Wie de fuck is dit ?!?
Ik heb al met mijn orinses afgesproken tsss

Wie is dit??

Appte ik snel

Kom gewoon om 21:00 uur naar winkelcentrum en je ziet wel , ik ben namelijk lekker wmmuahahaha xxxxxxxxx

Tfoe weer een hoertje die niks te doen heeft...


------♡----

Heiiii hoe vinden jullie het gaan ?

Vergeet niet te stemmen ++ te reageren !!!!

Never Lose HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu