Deel 3

154 11 4
                                    

Chaima:.

"Wat zit je zo te staren" zei Melda tegen me , ik hoorde haar maar ik kon opeens niet praten , ik zat zo te zien in wonderland... Ik keek naar Mourad hij zat er zo mooi en fresh uit wow wat heb ik hem weer gemist , deze jurk was voor hem bedoeld 120.- verspild om zijn aandacht te krijgen.Het leek alsof de wereld stopte.

"hallo! Chaima wat is er toch met je , ben je doof ?" "uh wat wat zei je wie eigenlijk huh ik snap het niet" "Omg Chaima gaat het ?" "Sorry Mel maar hij .." en booom weer was ik in wonderland."CHAIMAA !!" ik stond meteen op door haar geschreeuw wooee het leek alsof iemand een bakje vol water op me had gegooid.

"humm ik weet het al" zei melda alsof ze we wat wist. " wat weet je ?" "CHAIMA IS VERLIEHIEFD CHAIMA IS VERLIEHIEFD". Ze zei het zo hard dat Mourad dr had gehoord en naar me toe kwam omg wat een bit..!!.

"Heey schoonheid" ohmygado hij, aaaah hij vind mij een schoonheid , mn hartje deed kleine sprongetjes en tegelijkertijd kreeg ik vlinders in mijn buik."Chaima bn je dr ?" shit weer zat ik in dromenland. "Uh hah jaa , hey Molrat" "Uh pardonn?" fuckkkk molrat wat dacht ikkk."Mouradd hahah , het was een grapje" wrm bn ik zo dohoom."oh hahah" gelukkig is hij wel aardig.

Melda keek me aan van umm you go gurl je hebt hem te pakken." En wat doe je hier " zei Mourad met de mooiste lach." Ik kwam ff wat kopen voordat ik naar school ging , jij ?" "Precies hetzelfse schat" ik omg ik kan gwn niet ademen als hij me zo noemt, maarja ik doe alsof het normaal is , en bljf cool. "Oh het is 9:00 zullen we gaan , ik neem je wel mee met mijn auto" zei hij terwijl hij mn hand vast hield,  ik zweer ik kon niet meer  mijn haart klopte als ik weet nie wat. "ja , ja is goed hoor" zei ik met een zachte stem.

"En ik ?.." ik keek melda met een dodelijke blik aan , ze begreep het meteen."ik bedoel uh jaa ik zie je op school Chaima !" ze gaf me een knipoog en ze wees naar zijn telefoon.. Je weet wel wat ze daarmee bedoeld haha."isg schatje byee"

" Zullen we ?" zei Mourad terwijl hij aan zn haren wreef , aaah wat maakt ie me toch gek. " Jaa zeker " hij gaf me zijn hand en we liepen als een koppel op straat , maar ik zeg je eerlijk we passen wel bijelkaar hihi.

We gingen richting zijn auto , wow wat was z'n auto groot zeg en mooi eh perf net zoals hij. "wow je auto is prachtig" "haha thx heb k eerder gehoord" hij deed de deur open en daar zat ik in een grote Range Rover wow zo groot als een huis.

"Zal ik een liedje opzetten?" zei hij " Ja is goed" "Wat vind je leuk ?" ik dacht meteen aan Justin Bieber maar misschien vond hij hem een homo dus ik dacht laat me maar gwn een Drake liedje kiezen. "Drake , hij is dope" "Haha je bent best wel cool voor een meisje , zulke meisjes vind ik wel leuk ..."

Hij kwam dichter bij me omg wat wou hij doen , ik voelde een trilling omg nee dit is niet goed. hij keek me diep in mijn ogen , wow ik hield meer van hem , zn lippen kwamen dichter bij..

Dat ging snel , zijn lipen raakte de mijne , ik heb nooit in mijn leven iemand gezoend , dit zal dus de eerste keer zijn .
"Niet bang zijn lieverd , kom dichterbij" ik luisterde naar hm dus ik ging dichter bij hem zitten , hij aaide mijn haren zachtjes , dat voelde zo goed zo een gevoel had ik nooit gevoeld..

*tooett toeett*

Hij stond op en keek naar achter , hij was vergeten dat ie geparkeerd had waar autos steeds heen en weer reden , ik zette mn jurk goed en keek naar de tijd "OMG mourad het is 11:30!! We moesten daar al om 10:00 uur zijn ! " "Rustig schatje we gaan nu" hij maakte me kalm en deed zn hand boven mijn blote been ... Ik pakte zijn hand en duwde het weg "Wat is er lieverd?" "ik vind net gwn niet prettig .. Sorry" "Oh maakt niet uit " We stapte uit en eindelijk waren we op school ...

-----♡-----

Heii lezers vinden jullie het tot nu toe wel leuk ? Laat een reactie achter en stem aub ! Dankjewell !!

Never Lose HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu