Deel 9

81 12 9
                                    

Mourad:.

Ik was eindelijk weer thuis , ik had een raare gevoel , ik had iemand nodig , ik pakte mijn tleefoon en keek naar de gesprekken tussen mij en Chaima , mijn hart klopte , waarom ziu dat zijn ? Ben ik nou verliefd ? Ik klikte op haar nummer en belde dr..

Chaima: Hallo ? Wie is dit

Zei ze met haar zachte mooie stem.

ik: Ik ben het Mourad ..

Chaima: Wat wil je ?

Mourad: Ik miss jee .. Waarom doe je zo boos tegen me ?

Chaima: Vraag je dat nou echt ?

Ik hoorde haar huilen ..

Ik: Chaima ..

*Tuut tuut*

Ze hing op , mijn hart deed pijn .. Eerste keer dat ik zo een gevoel kreeg ..

Ik lag op mijn bed , ik keek naar boven en zat te denken .. Maar geen idee wat , ik voelde me niet meer goed , ik had geen zin meer om met mijn vrienden uit te gaan , het enige wat ik wou was Chaima.

Chaima:.

ik huilde , mijn hart brak in 1000 stukken
"Chaima gaat het" vroeg youssra bezorgd
"Jaa het gaat .." zei ik terwijl ik een traanje los liet .
"Het gaat goed komen geloof me" "ik hoop het" youssra gaf me een dikke knuffel en ik voelde me meteen wat beter
"Dankje dat je er altijd voor me bent , wist je nog vroeger , we vochten altijd voor elkaar haha" we lachte " Ik zal dr tijd voor je zijn dat weet jee poeppie" ik knikte.

Melda:.

Ik ging helemaal alleen naar de winkelcentrum , en ik zag Brahim zoenen met een meisje .. Wtf het is hetzelfde meisje die Mourad had gezoend ? Huh wat gebeurt er , ik ging stiekem dichter bij hun .. Omg volgens was Mourad het niet maar Brahim!!!omg wat heb ik gedaaan Mourad heeft geeen ene meisje gezoent wat omg wat moet ik nu tegen Chaima gaan zeggen ze gaat me nooit meer geloven en laat staan dat we nog vriendinnen worden ugh , ik probeer het wel ik ga dr nu bellen.

Chaima: wat wil je

Ik: Ik moet je wat vertellen aub luister even

Chaima: Weer een leugen toch ?

Ik: Neee aub luister ... Het was Mourad niet die dat meisje had gezoend , het was Brahim , ik zag hem net met hetzelfde meisje aub vergeef me vergeef me of k zal dood gaan ik kan niet zonder je ik heb zoveel spijt gekregen sorryy ik doe alles om weer vrienden te worden je bent mijn andr helft aub je bent mijn alles.

Ik liet een traantje los.

Chaima: ik weet niet wat ik nu moet zeggen..

Ik: Aub , sorry ik zag het niet sorry en ik ben totaal niet op Mourad als je dat denkt !! Ik ben oo je broer Bilal

Had ik verklapt

Chaima: HAHAHAA OMG BEN JE OP BILAL ? OMG OMG JULLIE ZIJN WEL FK CUTE SAMEN

er verscheen een glimlach in me

Ik: jaa .. Hahah

Chaima: Komm naar me toe Youssra is err !!

Ik: omww !

Ik deed mn schoenen aan en ging renend naar dr huis , mn veter was los en ik bukte ff , iemand zat opeens aan mn haar . ik draaide me om en ht was Bilal , zijn prachtige mooie ogen glimde zn lach ook . zn haren bewogen heen en weer , wow ik was in de wolken . " Hey " glimlachte hij .
"Hey . waarom zat je aan me haar haha" "oh sorry " "maak niet uit " "naar waar ga je " zei die alsof hij dat niet wist " "Naa jullie haha ik ga naar je zusje " "Youssra iss daar ook , lekker gezellig " "jaa klopt haha " straks vind hij youssra leuk en mij niet ... Want hij zei het terwijl hij bloos
Ik klopte en youssra deed de deur open woah wat had ik deze chick toch gemist man . "BAAABEE " zei ik en kgaf dr een dikke knuffel "SCHATJEE" zei ze
We gigen naar boven en bleven kletsen etc , we aten chips , en opeens kwam Bilal naar binenn , wat deed hij hier ? Mn hart ging meteen kloppen en youssra en chaima keken me aan zovan , daar is je liefde . ik bloos " Mag ik met jullie chillen " zei hij "Jaa hoor " zei youssra , we zaten op een grote bed van chaima en hij kwam direct naast me zitten , omg ik kon niet meer bewegen want ik was zo zenuwachtig en ik was bang dat ik iets fout zou doen , dus ik sprak niet "Ik will chiipss " zei hij " Mag ik een klein beetje melda ? Joune is mij lievelings " was het echt zijn lieveligs of wou hij het gwn van me pakke .. "jaa hier" zei ik zenuwachtig , hij pakte terwijl mijn hand ook dr in zat , omg ik kreeg een trilling in mijn buik , zn hand was zo zacht aah omg ik wil ht vast houden , ik trok mijn hand snel weg.Hij keek me aan , ik ging snel naar beneden en kwam achter me aan huh wrm ?

-----♡----

Heii bbies , vinden jullie het goed ? Vegeet niet te stemmen☆ + te reageren xx

Never Lose HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu