Deel 18

85 10 7
                                    

Chaima:.

Ik stond op en hoorde mijn moeder met een vrouw praten , wie zou dat zijn?

Ik liep naar de trap en luisterde mee

"Inshallah , zij gaan goeie koppel worden" wat zegt mijn moeder toch  , weer een vrouw die wilt dat ik met dr zoon ga trouwen ? Oh hell no .
Ik trok snel mm broerkje aan , deed mijn slofjes aan , en trok een witte shirtje aan en rende naar benenden .

Ze keken me allebei raar aan , ik zag dr namelijk net een zwerver uit maar ja idc.
Omg het was weer de moeder van Mourad ah omg . mijn hart klopte zo hard ik was zo blij , ik ging naar dr toe om dr te groeten.
"Salam ghalti alles goed ?" zei ik zo lief mogelijk.
"Ja het gaat goed lieve schat en met jou" ik knikte . Terwijl mijn moeder de onbijt maakte zat ik naast dr te kletsen.
Ik deed alsof ik haar zoon niet kende . "Hoe ziet u zoon dr uit, als ik vragen mag ?"
Ze deed dr tas open en pakte zijn foto.omg ik was zo blij .
"Dit is hem" zei ze . Van een blije gezicht naar een schokkend gezicht binnen 2 seconde .
"Wat is er liefje ? Vind je hem lelijk ?"
Omg wat moest ik nu gaan doen.
"Sorry maar ik moet gaan , ik heb huiswerk" ik ging rennen naar mijn kamer , ik lach op mijn bed em begon te huilen.

Melda:.

Tralalala , gister was echt gaande met mijn babe ahh ik ben zo in love , nog nooit heb ik me zo gevoelt , hij is duidelijk de ware.

Ik ga deze foto van ons op insta zetten , om al die meiden die hem leuk vinden jaloers te maken mwhaha ik ben echt een heks.
...Gepost :))
Ik mis Chaima ik ga dr even bellen en vertellen wat er allemaal gebeurde.

*Tuut tuut

Waarom neemt ze niet op
Laat me opnieuw gaan proberen

*Tuut tuut

- chaimaa schatje waarom nam je niet op
-uhm oh ik hoorde het niet sorry
- geef niet babe , maar wat is er je stem is een beetje anders
-hoe bedoel je
-het klinkt alsof je ging huilen
-oh
-gaat het wel goed met je ?  Chaima , wat is er
-ik spreek je straks...

*Tuut tuut tuut

Omg wat was er met mijn schatje , hopelijk heeft Mourad haar hart niet gebroken. Ugh.

Ik keek even op insta , en iemand reageerse met
'Not yours.'
wtf denkt deze. Wie is dit . Mijn account was niet prive dus iedereen kon mijn fotos zien
Ik zag meer reacties met
'jealous bitch hahaha ^'
Dat was youssra LoL , ze heeft gelijk , mense willen mijn baby zomaar afpakken.

Oh iemand appte me , ik keek even en het was Bilal aaaaah omg.

Baby i just want to tell that i love you so much no matter what , you're the best thing that ever happend to me , and i don't want to lose you i honeslty love you too much to see you in someone else's hands , goodnight if you're going to sleep now bc i'm tired right now lol and i though i should write this cute letter to you before i fall a sleep - your prins

Ik kreeg tranen omg maar ik verstond geen ene letter .

Aawwww soooooo lieffff maar vertaal is ff

Hahahaha 😂😂😂😂😂

Straks denkt hij dat ik dom ben , laat me alsof doen ik alles heb gerepen

Grapje baby ik hou zooooveeel meer van je xoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxoxoxxoxo goodnight little baby

Terwijl ik aan hem dacht , viel ik rustig in slaap met de telefoon in mij handen..

Chaima:.

Ik hoorde iemand lopen . Het was mijn moeder , ik veegde mijn tranen weg want ze mag me niet zien huilen terwijl ze nog niet eens weet over Mourad .
"Lieverdje malkie ? (Wat is er?)"

Ze zat naast me op mijn bed .
Terwijl ik rechtop zat , veegde ze mijn tranen .
"Schatje als je niet wilt trouwen hoeft het niet . het moet niet !"
Zei ze lief "Mama jawel ik wil trouwen maar niet met Brahim..." mijn moeder keek me verbaasd aan . "hoe ken je zijn naam ? Van waar ken je hem ?" zei ze verbaasd . "Mama dat is de broer van mijn toekomstige man , de man waarvan ik zo veel om geef" mijn moeder had geen woorden , ze stond stil en keek me aan , na 2 min zei ze . " Hoe heet hij ?" "Mourad" zei ik zachtjes , "Mama sorry ik weet dat je boos bent . maar ik moest het nu vertellen voordat het te laat werd " "schatje ik vind het niet erg ik ben juist verbaasd omdat je zoveel om hem geeft en veel van hem houd, dit is echte liefde wat ik in je ogen zie en ik ben zo blij dat je jou liefde hebt gevonden"

--------

Heyy lezertjjess x Vergeet niet te stemmen + te reageren , en als je vragen hebt mag je ze allemaal vragen en ze zullen beantwoord worden x

Never Lose HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu