Deel 8

106 13 5
                                    

Mourad:.

Ik werd in mijn bed wakker , de zon scheen , prachtig , wat was ik blij vandaag ik had het gevoel dat iemand van me hield , hum raar , of is het nou het gevoel dat ik van iemand hou ? Mohim ik ga opstaan het is lekker zaterdag vandaag lekker chill.
Ik werd wakker ik pakte mijn strakke witte shirt , zwarte skinny jeans en een LV riem , een beetje scheren maar nie veel ik wil mijn baard laten groeien. ik doe een beetje gel op mijn haren. Ik keek naar de spiegel en ik zag dr fresh uit.

Ik ging naar beneden , mijn mama was er wat hou ik toch van dr , ik gaf dr een zoen op dr voorhoofd om dr dag te maken. "Chokran liefste zoon" zei ze met een glimlach "Wat is er met jou vandaag ben je blij ? Wat is er gebeurd" zei mijn moeder met een vragend gezicht "Haha mama " "Hier ga ontbijten zoontje" "Chokran , echt lekker dit " mijn moeder lachte
*ZDUF ZDUF*
wat is dit ? Ik ging richting de trap en zag Brahim die van de trappen af viel "HAHAHA LEKKER VOOR JE " zei ik "AAH STIL A AGHYUR (ezel) " "AHAAHAAHAHAHAH ben je dronken ofzo HAHAHA" mijn moedere keek brahik met een dodelijke blik aan "NEE BEN JE GEK IN JE HOOFD OFZO" schreeuwde hij uit
"Mourad kom we gaan naar Abet hijn" ze bedoeld Albert Heijn "Isgoed yallah kom snel doe hoofddoek aan , ik wacht alvast in de auto" ik ging richting mijn auto en wachtte daar op mama , ik zette muziek aan en chekte mijn telefoon ff , kzag allemaal appjes van Melda ik opende ze en las ze allemaal een voor een.

Melda: HOE KUN JE
WRM DOE JE DR DIT AAN
ZE HOUD VAN JE EN TOCH ZIT JE MET MEIDEN TE ZOENEN ? WAT HEB JE GEEN HERSENEN OFZO BEN JE GEK IN JE HOOFD UGH ALS IK JOU ZIE EH WE GAAN ZIEN , WE GAAN ZIEN WAT IK MET JOU GA DOEN.

huh ? Wat bedoeld ze ik ? Gezoend ? Hahaha met wie ? Wat ik heb wel gezoend maar alleen met Chaima.. Wrm deed ik dat eigenlijk ik vind dr niet eens leeuk .. Of wel.. Ugh.

Mijn moeder stapte in
"Yallah wie gaan naar appie"
"isgoedd" ik reed zo snel mogelijk naar daar want ik wou nog met mijn vrienden gaan chillen.
"we zijn er " ik stapte uit mijn auto en ik zag ... Chaima ! Wrm klopt mijn har nou zo hard .. Wat is er met me , moet ik naar dr toe gaan ? Nee is hchoema mijn moeder is dr bij , ik laat dr gwn dr ding doen. "oh kijk dat meisje heet Chaima mooie meisje eh" zei mijn moeder , wtf hoe weet ze dat ? Ejmaa heeft ze in mijn telefoon gekeken al die selfie die we in mijn auto maakte SH!T "uhh nee ik ken haar niet " ze draaide zich om en keek me nogal boos aan , wrm zou dat zijn ? Ohja melda heeft vast verteld dat ik met een onzichtbare meisje had gezoend , wat een onzin! mijn moeder liep naar Chaima toe , wat een schande , ik ging achteruit lopen en stond daar te wachten.

Chaima:.

Ik zie Mourad ahh mijn hart klopt zo hard , maar wat ie had gedaan zal ik nooit vergeven . hoe kon hij....oh wacht en dat is die ene vrouw !! WAT , IS HET MOURADS MOEDER ¿???!!!
"salam schoonheiidd alles goed , toevallig dat ik je nu tegen kom" "haha ja indd , alhmlh en met u" zei ik terwijl mijn handen trillde "jaa ook ook schatjie, ik ga verder wienkelen tot morgen ofziow!" ze gaf me een dikke knuffel en liep weg.

"Dat was de vrouw die net bij je thuis was haha" zei youssra "jaa.." zei ik met mijn mond open ik kon ht niet geloven ze vroeg of ik wou trouwen , bedoelde ze dan met Mourad ? WAT omg nee omg

"En zag je die lekkere jongen , humm hij past wel bij je hoor" zei youssra "Youss .. Hij en ik hebben iets .." "WAT OMG ECHT WTF WRM VERTEL JE ME DAT NU PAS " "Omdat ik je het wel wou vertellen toen we in de Maccie waren maar zn broer die ene gekke zwerver was dr bij" "OMG ZE ZIJN ALLEBEI KNAP HUM " jaa indd brahim was wel kanp man , maar zijn gedrag was als een zwerver hij was echt een fuckboy , maar Mourad niet , hij s mooi slim leuk grappig woah . "Maar wacht Chaima , als dat zijn moeder was ... OMG bedoelde zijn moeder hem ?? OF JIJ MET HEM ZOU TROUWEN!?" "aaaahh ik denk het omg omg , ik ben er niet klaar voor en nu ben ik heel erg boos op Mourad" "HZO" "omdat hij met een meisje ging zoenen .. Terwijl we al iets hadden" "Aaw meisje toch ik hoop dat het niet zo is want hij lijkt me een aardige jogen.. " "dat is ie ook drm hou ik zielsveel van hem" ik en youssra gingen terug naar huis .

"MAMA ik heb boodschappen gedaan !" schreeuwde ik door het huis "Dankjewel" "mama mag ik je wat vragen ? " "tuurlijk""Wie was die vrouw die in de middag met ins was ?" ik weet dat het mourads zn moeder is en dat ze wou dat ik met mourad zou trouwen maar ik wou de reactie van mijn moeder even horen .. "Kijk schatje , ik wil dat jij gaat trouwen met haar zoon , ze heeft een heele mooie goede zoon , hij past perfect bij je , maar alleen als je wilt , als je niet wilt maakt het niet uit het is jou keuze" ik knikte en ging naar mijn kamer , "youssra kom naar boven " ze knikte .
*triing triing*
Iemand belde me maar wie zou dat zijn ..

----♡-----

Heii bbys , wil je nog wat weten vraag het maar hier in de comments ! Xx

Never Lose HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu