Dupa parerea mea, a admira inseamna a iubi cu mintea. Si sa va explic de ce: Atunci cand admiri, adica placi pe cineva, il placi doar pentru infatisare, sau uneori dupa felul cum se comporta cu tine, dar doar atat. Cand admiri pe cineva, nu ai pentru ce sa suferi, sau daca totusi suferi e ceva ce trece repede, nu ai cum sa plangi, acea persoana nu e planul 1 pentru viata ta si nu te gandesti la acea persoana tot timpul.
Atunci cand placi pe cineva, nu pui atat de mult suflet si te simti in largul tau in compania persoanei placute, dar nici de cum ceva mai mult. Nu simti o ,,gradina zoologica" in prezenta lui/ei, nu te intimidezi si nu ai acele emotii si furnicaturi specifice dragostei.
Cand spui ca iti place o persoana, spui ca iti place aspectul acelei persoane. De exemplu, mie imi plac anumiti actori, anumiti cantareti: Conect-R, Alex Velea, cativa actori din anumite seriale si filme, etc. Pe cantareti ii admir pentru felul in care canta iar pe actori ca isi joaca bine rolul si arata bine.
Poti sa admiri o persoana reala: un vecin de pe strada, un coleg, etc. Si aici imi amintesc cand mi-a placut de un coleg de la gradinita si un vecin de pe strada, si mai credeam si ca este iubire pe vremurile alea...Acelea nu erau iubiri ci doar iluzii copilaresti.
Trebuie sa fiti foarte atenti, sa faceti diferenta dintre placere si iubire, asta nu inseamna ca la varste fragede nu puteti iubi cu adevarat, depinde de felul tau de a fi. Unele persoane intre 11-13 ani pot doar sa placa, in schimb unele sa iubeasca, depinde de cat de matur/a esti si prin ce experiente de viata ai trecut.
Nu exista persoana sa nu placa niciodata pe nimeni. La tot ne plac minim 2 persoane toata viata, mie mi-au placut 3 baieti reali, foarte multi actori si cantareti si de iubit unul singur, real logic...aici NO COMMENT. Iubirea adevarata e doar una.Imediat postez capitolul #5-Diferenta dintre a placea si a iubi. Lectura placuta!
CITEȘTI
Totul despre psihologie
RandomBuna tuturor! Sa va prezint putin aceasta carte: In aceasta carte va voi prezenta totul despre psihologie, absolut orice ce trebuie sa stiti si va voi ajuta cu diferite sfaturi si explicatii. Va invit pe toti sa cititi aceasta carte, vă va ajuta mul...